Ik zie het.quote:
wat dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:21 schreef hugecooll het volgende:
kickje GC
en hou het een beetje normaal
Neuh, er kwam meteen een lading foto's van Hitler voorbijquote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
wat dan?
postte hij naakte vrouwtjes?
haha classicquote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neuh, er kwam meteen een lading foto's van Hitler voorbij
Iemand postte een beroemde man uit de 20ste eeuw die verdacht veel op een komiek met snorretje leek.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
wat dan?
postte hij naakte vrouwtjes?
Nee, dodelijk voorspelbaar.quote:
Dit is nog voorspelbaarder.quote:
Dat is ?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:11 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Thank you for the music.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:19 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
zoek maar op google afbeeldingen
De geliefde van de Fransman die Moshe Dayan nadeed bij Idols.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:25 schreef Hiddendoe het volgende:
Okee, dan ga ik ook maar eens op de voorspelbare toer.
[ afbeelding ]
Simone, die het voortouw nam voor het moderne femisme.
De tweede sekse.
Een boek dat iedereen gelezen moet hebben.
Het is Tong en tong80. Verder zit er een Koos-grap in je post.quote:
Mooie vrouw.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:26 schreef Firewarrior het volgende:
Mijn moeder
[ afbeelding ]
Op de foto ben ik 1 jaar jong.
Dit kan ik niet anders dan onderschrijven, aanraden en beamen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:32 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Tong80 natuurlijk [ link | afbeelding ]
Thanks, mijn moeder waardeert je compliment zeer. Hoe vind je dat ik eruit zag als baby? Was ik lelijk of knap?quote:
Lijk je op je moeder ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:57 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Thanks, mijn moeder waardeert je compliment zeer. Hoe vind je dat ik eruit zag als baby? Was ik lelijk of knap?
Ik sta op die foto, en ik lijk tegenwoordig wel op mijn moeder. We gebruiken dezelfde make-up en mijn gezicht leek bij mijn geboorte ook op die van haar.quote:
Ik heb Italiaans bloed. Donker haar en blauwe ogen. Zeg maar type Mel Gibson, Andy Garcia.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:02 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik sta op die foto, en ik lijk tegenwoordig wel op mijn moeder. We gebruiken dezelfde make-up en mijn gezicht leek bij mijn geboorte ook op die van haar.
Mijn vader ziet er echter wel heel anders uit dan mijn moeder. Ondanks dat ben ik toch blank met blond haar en blauwe ogen.
[ afbeelding ]
Ik heb besloten dat ik me toch identificeer als een negerin. Ben jij inmiddels nog een Italiaanse man?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb Italiaans bloed. Donker haar en blauwe ogen. Zeg maar type Mel Gibson, Andy Garcia.
Nee, sinds kort heet ik Hermien.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:05 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik me toch identificeer als een negerin. Ben jij inmiddels nog een Italiaanse man?
Zet jezelf niet zo in de etalage.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:07 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik identificeer mezelf nu als een genderneutrale sekspop.
Ik identificeer mezelf nu als een moederneuker. Wil je moeder bij mij langskomen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zet jezelf niet zo in de etalage.
Dat verschilt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
Leuk, zo'n plaatjesdump. Maar onderbouw het nou eens, waarom waardeer je ze zo hooglijk?
Humorquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:55 schreef spiritusbus het volgende:
Nelson Mandela
[ afbeelding ]
Charlie Chaplin
[ afbeelding ]
Mag hopen dat het verschilt per persoon jaquote:
Kamagurkaquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 13:48 schreef tong80 het volgende:
Ferdinand Bordewijk
[ afbeelding ]
Stanley Kubrick
[ afbeelding ]
Ischa meijer
[ afbeelding ]
Garrincha
[ afbeelding ]
Neil Young
[ afbeelding ]
Bobby Fischer
[ afbeelding ]
Freek de Jonge
[ afbeelding ]
Kim Gordon
[ afbeelding ]
Kamagurka
[ afbeelding ]
David Lynche
[ afbeelding ]
Leg uit, want dit snap ik niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
De geliefde van de Fransman die Moshe Dayan nadeed bij Idols.
Niet alles hoeft of moet uitgelegd worden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag hopen dat het verschilt per persoon ja
Maar nu zijn het foto's, meer niet, het waarom is maar gokken.
En met Eddy Wallyquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kamagurka![]()
Kamagurka die met Herr Seele en Jules Deelder optrad![]()
![]()
Is het Simone de Beauvoir? Zo ja, is het de geliefde van Jean Paul Sartre.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Leg uit, want dit snap ik niet.
Merryl Streep staat bij nummer één in m'n recent geopende topic over acteurs waar je een hekel aan hebt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:12 schreef Hiddendoe het volgende:
Kortom:
Zo hoor je het niet meer vandaag de dag.
Speelde Toots Tielemans niet de filmscore ?quote:
Dat maakt dit een saai plaatsjes topic dan. Verplaatsen naar MEN dan maar?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet alles hoeft of moet uitgelegd worden.
Hou niet van zijn muziek. Wel een lieve man. Zijn lach werkt aanstekelig.quote:
Kan mij het rotten. Als het je dwars zit. En noem me geen dan. Al helemaal geen dan maar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat maakt dit een saai plaatsjes topic dan. Verplaatsen naar MEN dan maar?
Inderdaad, Simone, maar wat heeft Sartre in godsnaam met Idols te maken?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het Simone de Beauvoir? Zo ja, is het de geliefde van Jean Paul Sartre.
Midnight cowboy. Wat een film.quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan mij het rotten. Als het je dwars zit. En noem me geen dan. Al helemaal geen dan maar.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan mij het rotten. Als het je dwars zit. En noem me geen dan. Al helemaal geen dan maar.
Klopt. Die mag ook best in het rijtjequote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Speelde Toots Tielemans niet de filmscore ?
Een film uit de tijd dat er nog echte films gemaakt werden. Niet dat commercieel nutteloze gelul van nu.. Wat is er sinds 2000 nou eigenlijk nog uitgekomen wat enigszins de moeite waard is?quote:
Weet ik niet meer. Was een grap die ik nu zelf niet meer begrijp.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 23:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Inderdaad, Simone, maar wat heeft Sartre in godsnaam met Idols te maken?
Ik werd er een beetje bedroeft van. Zo zwart en depressief.quote:
Was er bij op Pinkpop toen ze geweldig reageerde op Anthony Kiedis van de Peppers. Troy, Mooi nummer, echte klassieker. Vrouw met een enorm talent. Haar in de loop der jaren geestelijk zien aftakelen. Laatste FB-filmpjes niet gekeken. Al triest genoeg om er over te lezen. Hulp is voor haar vrijwel niet meer mogelijk ben ik bang.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 00:21 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wanneer gaat zij 't loodje leggen,, denk je? Ik las ergens dat ze weer met suīcidale neigingen is opgenomen..
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tong waardeert duidelijk alleen kleurloze figuren
Ik zie de link tussen deze twee niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:03 schreef Sigaartje het volgende:
Maarten van Rossum.
Eentje die ik niet waardeer is onze koning, ik vind hem te slap, ook voor zichzelf. Goede vent hoor, daar niet van, maar wees een wat sterkere persoonlijkheid, denk ik dan.
Maarten van Rossum heeft gewoon schijt aan wat andere mensen van hem denken.
Nee ik ook niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie de link tussen deze twee niet.
Wie dan ?quote:
Interessant, boeiend.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:21 schreef xzaz het volgende:
[..]
Elon Musk
https://nl.wikipedia.org/wiki/Elon_Musk
Serieus. Alles gelezen. Dacht eerst een wonderkind. Daarna wat een multitalent. Weer verderop bewondering voor zijn zelfvertrouwen en doorzettingsvermogen. Gelukkig op het eind nog smetjes op blazoen. En ook het besef dat je niet alleen dat moet hebben, maar een dubbeltje op z'n kant ook goed moet vallen. Bij hem is en was het plaatje compleet. Begrijp nu je keuze.quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Serieus. Alles gelezen. Dacht eerst een wonderkind. Daarna wat een multitalent. Weer verderop bewondering voor zijn zelfvertrouwen en doorzettingsvermogen. Gelukkig op het eind nog smetjes op blazoen. En ook het besef dat je niet alleen dat moet hebben, maar een dubbeltje op z'n kant ook goed moet vallen. Bij hem is en was het plaatje compleet. Begrijp nu je keuze.
Dat zal hem weinig interesseren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:09 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Naar de kapper voor de halve prijs?
Ik geloof dat dit ooit wel gold voor Maarten van Rossum, maar tegenwoordig is hij zo bezig met het in stand houden van zijn imago, dat hij een karikatuur van zichzelf is geworden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:03 schreef Sigaartje het volgende:
Maarten van Rossum.
Eentje die ik niet waardeer is onze koning, ik vind hem te slap, ook voor zichzelf. Goede vent hoor, daar niet van, maar wees een wat sterkere persoonlijkheid, denk ik dan.
Maarten van Rossum heeft gewoon schijt aan wat andere mensen van hem denken.
Ha ha haquote:
Ben ik met je eens. Maar blijft toch leuker dan de meesten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:53 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit ooit wel gold voor Maarten van Rossum, maar tegenwoordig is hij zo bezig met het in stand houden van zijn imago, dat hij een karikatuur van zichzelf is geworden.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 23:38 schreef ChefvanOekels het volgende:
Jammer dat na zoveel posts The King nog niet voorbij is gekomen. Cultuurbarbaren
Ken alleen de eerste denk ik. Verder Joan Baezz en Marx ?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:22 schreef Hiddendoe het volgende:
Kee dan.
[ afbeelding ]
Maar dan ook:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier maak ik geen vrienden mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joan Baez is goed. Degene die jij voor Marx aanziet is Jules Verne.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken alleen de eerste denk ik. Verder Joan Baezz en Marx ?
Nu je het zegt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Joan Baez is goed. Degene die jij voor Marx aanziet is Jules Verne.
Even voor de volledigheid:quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken alleen de eerste denk ik. Verder Joan Baezz en Marx ?
Waarom Khaled?quote:Op vrijdag 1 september 2017 02:03 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Even voor de volledigheid:
Van boven naar beneden
Elvis Presley
Joan Baez
Jules Verne
Lheila Khaled
Jotie T'Hooft
Nou, niet gebruikelijk om een terrorist hooglijk te waarderen.quote:
Ze is geen terrorist, want ze heeft niemand gedood.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou, niet gebruikelijk om een terrorist hooglijk te waarderen.
Een mislukt terrorist is nog steeds een terrorist nietwaar?quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ze is geen terrorist, want ze heeft niemand gedood.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een mislukt terrorist is nog steeds een terrorist nietwaar?
Nou oké, laten we het woord terrorist voor wat het is, waarom waardeer je haar hooglijk dan?quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee hoor.
Als jij faalt met het vermoorden van je schoonmoeder, ben jij dan een moordenaar?
Ik noem maar een zijstraat.
Ja maar waarom dan?quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:44 schreef AnanYaw het volgende:
Niks mis met Leila Khaled hooglijk waarderen.
Zo is het maar net. Nee, dan al die gasten die een t-shirt dragen met Che erop. Dat is toch iemand die meer bloed aan zijn handen had dan Lheila.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:44 schreef AnanYaw het volgende:
Niks mis met Leila Khaled hooglijk waarderen.
Omdat zij voor de palestijnse zaak vocht zonder de bedoeling een bloedbad aan te richten.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou oké, laten we het woord terrorist voor wat het is, waarom waardeer je haar hooglijk dan?
Ze had toch de intentie een vliegtuig neer te halen, en gooide ze niet een bom of zo?quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:47 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Omdat zij voor de palestijnse zaak vocht zonder de bedoeling een bloedbad aan te richten.
Jammer dat niet meer Palestijnen haar voorbeeld volgen.
Een handgranaat dus, in een vliegtuig, hoe rijmt dat met niet de bedoeling hebben een bloedbad aan te richten?quote:Leila Khaled werd overmeesterd nadat zij een handgranaat had gegooid, die niet afging.
quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze had toch de intentie een vliegtuig neer te halen, en gooide ze niet een bom of zo?
Nee, ze gooide een handgranaat NADAT alle passagiers uit het vliegtuig waren gehaald.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze had toch de intentie een vliegtuig neer te halen, en gooide ze niet een bom of zo?
Hmm oké.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:48 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[..]
Nee, ze gooide een handgranaat NADAT alle passagiers uit het vliegtuig waren gehaald.
Vliegtuig overleefde het niet, passagiers wel.
Eigenlijk gaan we hier ontzettend offtopic, want je mag hier gewoon personen plaatsen die je waardeert zonder tekst en uitleg te geven.quote:
Ja ik was gewoon benieuwd, zal zo dadelijk nog wel wat mensen zoeken die ik waardeer.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Eigenlijk gaan we hier ontzettend offtopic, want je mag hier gewoon personen plaatsen die je waardeert zonder tekst en uitleg te geven.
Maar ik begrijp je bezwaren, vandaar mijn reacties.
Ze streed voor de rechten van haar volk. Verder sloot ze zich niet aan bij één van de islamistische groepen die de Palestijnse strijd gekaapt hebben. Daarbij is ze een voorbeeld van vrouwelijke daadkracht.quote:
Broeder Che waardeer ik ook. In tijden van strijd vallen nou eenmaal doden. Alleen mensen die de shirtjes dragen, maar eigenlijk weinig over hem weten zijn tuig.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Nee, dan al die gasten die een t-shirt dragen met Che erop. Dat is toch iemand die meer bloed aan zijn handen had dan Lheila.
Mag jij van mij hoor. Alleen was Che een rasechte communist en roeide dus iedereen uit die het niet met hem eens was.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:00 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ze streed voor de rechten van haar volk. Verder sloot ze zich niet aan bij één van de islamistische groepen die de Palestijnse strijd gekaapt hebben. Daarbij is ze een voorbeeld van vrouwelijke daadkracht.
[..]
Broeder Che waardeer ik ook. In tijden van strijd vallen nou eenmaal doden. Alleen mensen die de shirtjes dragen, maar eigenlijk weinig over hem weten zijn tuig.
Dat is niet direct wat het communisme inhoudt.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Mag jij van mij hoor. Alleen was Che een rasechte communist en roeide dus iedereen uit die het niet met hem eens was.
Tuurlijk niet. Het communisme was een vredelievende overtuiging. Stalin stuurde al die miljoenen mensen ook de dood in met een bezwaard hart.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:05 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Dat is niet direct wat het communisme inhoudt.En ook zeker niet wat Che deed trouwens, maar er zijn zeker doden gevallen. Ofwel op het strijdveld, ofwel omdat ze rechtmatig ter dood veroordeeld werden.
Het communisme is geen vredige overtuiging, maar het is een overtuiging waarin de economie centraal staat. Eventuele visies op executies en strafkampen variëren te sterk onder verscheidene communisten, om dat tot een essentieel onderdeel te bombarderen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:10 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Het communisme was een vredelievende overtuiging. Stalin stuurde al die miljoenen mensen ook de dood in met een bezwaard hart.
Rechtmatig ter dood veroordeeld werden? Waarom dan? Alle intelligentsia werden naar strafkampen gestuurd of kregen een nekschot.
Het communisme moest het vooral hebben van mensen die niet zelf konden of wilden nadenken.
Jochie, neem van mij aan dat mensen die heilig geloven in een of andere overtuiging (politiek of religieus) dat deze mensen bereid zijn om te moorden in het extreme om hun woord te verspreiden.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:25 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Het communisme is geen vredige overtuiging, maar het is een overtuiging waarin de economie centraal staat. Eventuele visies op executies en strafkampen variëren te sterk onder verscheidene communisten, om dat tot een essentieel onderdeel te bombarderen.
Verder is/was Cuba niet de Sovjet-Unie en gruwelijkheden gepleegd in de Sovjet-Unie kunnen niet op Cuba worden afgeschoven. Het op grote schaal opsluiten van de intelligentsia is daar een voorbeeld van.
Daar bovenop komt dan ook nog eens dat Che Guevara niet synoniem is aan de Cubaanse regering. Hij is relatief kort in een Cubaanse machtspositie geweest en het aantal doden onder zijn directe verantwoordelijkheid zijn er op zijn hoogst een stuk of 100. Dat zijn mensen die door middel van een oorlogstribunaal ter dood zijn veroordeeld, waarbij door de internationele gemeenschap geaccepteerde procedures zijn opgevolgd.
Ik heb in mijn vorige post al vrij duidelijk uitgelegd wat Che wel en niet op zijn naam heeft staan. In die post benoem ik enkel feiten. Als jij er niet in wil geloven, omdat je toch vooral iedereen die zich communist noemt fout wil vinden, dan zij het zo. Deze discussie is te off-topic om nog mee verder te gaan.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jochie, neem van mij aan dat mensen die heilig geloven in een of andere overtuiging (politiek of religieus) dat deze mensen bereid zijn om te moorden in het extreme om hun woord te verspreiden.
Sjekie onderscheidde zich in deze in geen enkel opzicht van de andere massamoordenaars.
Want dat is het grootste probleem van deze idioten; ze zijn zo overtuigd van hun eigen gelijk dat ze het de normaalste zaak van de wereld vinden om andersdenkenden finaal af te slachten cq uit te roeien.
Jouw feiten zijn geen feiten. Ik heb gezocht maar tot nu toe niks gevonden. En toch ben ik er van overtuigd dat Che een machtswellusteling was die iedereen afknalde die niet zijn mening deelde of die in zijn ogen een verrader was.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:36 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ik heb in mijn vorige post al vrij duidelijk uitgelegd wat Che wel en niet op zijn naam heeft staan. In die post benoem ik enkel feiten. Als jij er niet in wil geloven, omdat je toch vooral iedereen die zich communist noemt fout wil vinden, dan zij het zo. Deze discussie is te off-topic om nog mee verder te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |