abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173528137
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 16:41 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nou, niet gebruikelijk om een terrorist hooglijk te waarderen.
Ze is geen terrorist, want ze heeft niemand gedood.
  vrijdag 1 september 2017 @ 16:43:19 #127
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_173528143
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 16:42 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ze is geen terrorist, want ze heeft niemand gedood.
Een mislukt terrorist is nog steeds een terrorist nietwaar?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_173528175
Niks mis met Leila Khaled hooglijk waarderen.
pi_173528181
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 16:43 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Een mislukt terrorist is nog steeds een terrorist nietwaar?
Nee hoor.
Als jij faalt met het vermoorden van je schoonmoeder, ben jij dan een moordenaar?
Ik noem maar een zijstraat.
  vrijdag 1 september 2017 @ 16:45:21 #130
459912 FlippingCoin
pi_173528192
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 16:44 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Nee hoor.
Als jij faalt met het vermoorden van je schoonmoeder, ben jij dan een moordenaar?
Ik noem maar een zijstraat.
Nou oké, laten we het woord terrorist voor wat het is, waarom waardeer je haar hooglijk dan?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  vrijdag 1 september 2017 @ 16:45:32 #131
459912 FlippingCoin
pi_173528200
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 16:44 schreef AnanYaw het volgende:
Ja maar waarom dan?
pi_173528208
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 16:44 schreef AnanYaw het volgende:
Zo is het maar net. Nee, dan al die gasten die een t-shirt dragen met Che erop. Dat is toch iemand die meer bloed aan zijn handen had dan Lheila.
pi_173528233
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 16:45 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nou oké, laten we het woord terrorist voor wat het is, waarom waardeer je haar hooglijk dan?
Omdat zij voor de palestijnse zaak vocht zonder de bedoeling een bloedbad aan te richten.
Jammer dat niet meer Palestijnen haar voorbeeld volgen.
  vrijdag 1 september 2017 @ 16:47:44 #134
459912 FlippingCoin
pi_173528246
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 16:47 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Omdat zij voor de palestijnse zaak vocht zonder de bedoeling een bloedbad aan te richten.
Jammer dat niet meer Palestijnen haar voorbeeld volgen.
Ze had toch de intentie een vliegtuig neer te halen, en gooide ze niet een bom of zo?

quote:
Leila Khaled werd overmeesterd nadat zij een handgranaat had gegooid, die niet afging.
Een handgranaat dus, in een vliegtuig, hoe rijmt dat met niet de bedoeling hebben een bloedbad aan te richten?
pi_173528269
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 16:47 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ze had toch de intentie een vliegtuig neer te halen, en gooide ze niet een bom of zo?
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 16:47 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nee, ze gooide een handgranaat NADAT alle passagiers uit het vliegtuig waren gehaald.
Vliegtuig overleefde het niet, passagiers wel.
  vrijdag 1 september 2017 @ 16:49:53 #136
459912 FlippingCoin
pi_173528294
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 16:48 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

[..]

Nee, ze gooide een handgranaat NADAT alle passagiers uit het vliegtuig waren gehaald.
Vliegtuig overleefde het niet, passagiers wel.
Hmm oké.
pi_173528332
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 16:49 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Hmm oké.
Eigenlijk gaan we hier ontzettend offtopic, want je mag hier gewoon personen plaatsen die je waardeert zonder tekst en uitleg te geven.
Maar ik begrijp je bezwaren, vandaar mijn reacties.
  vrijdag 1 september 2017 @ 16:52:25 #138
459912 FlippingCoin
pi_173528349
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 16:51 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Eigenlijk gaan we hier ontzettend offtopic, want je mag hier gewoon personen plaatsen die je waardeert zonder tekst en uitleg te geven.
Maar ik begrijp je bezwaren, vandaar mijn reacties.
Ja ik was gewoon benieuwd, zal zo dadelijk nog wel wat mensen zoeken die ik waardeer. :P
pi_173528525
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 16:45 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja maar waarom dan?
Ze streed voor de rechten van haar volk. Verder sloot ze zich niet aan bij één van de islamistische groepen die de Palestijnse strijd gekaapt hebben. Daarbij is ze een voorbeeld van vrouwelijke daadkracht.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 16:45 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Zo is het maar net. Nee, dan al die gasten die een t-shirt dragen met Che erop. Dat is toch iemand die meer bloed aan zijn handen had dan Lheila.
Broeder Che waardeer ik ook. In tijden van strijd vallen nou eenmaal doden. Alleen mensen die de shirtjes dragen, maar eigenlijk weinig over hem weten zijn tuig.
pi_173528560
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 17:00 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ze streed voor de rechten van haar volk. Verder sloot ze zich niet aan bij één van de islamistische groepen die de Palestijnse strijd gekaapt hebben. Daarbij is ze een voorbeeld van vrouwelijke daadkracht.

[..]

Broeder Che waardeer ik ook. In tijden van strijd vallen nou eenmaal doden. Alleen mensen die de shirtjes dragen, maar eigenlijk weinig over hem weten zijn tuig.
Mag jij van mij hoor. Alleen was Che een rasechte communist en roeide dus iedereen uit die het niet met hem eens was.
pi_173528628
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 17:02 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Mag jij van mij hoor. Alleen was Che een rasechte communist en roeide dus iedereen uit die het niet met hem eens was.
Dat is niet direct wat het communisme inhoudt. :P En ook zeker niet wat Che deed trouwens, maar er zijn zeker doden gevallen. Ofwel op het strijdveld, ofwel omdat ze rechtmatig ter dood veroordeeld werden.
pi_173528729
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 17:05 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Dat is niet direct wat het communisme inhoudt. :P En ook zeker niet wat Che deed trouwens, maar er zijn zeker doden gevallen. Ofwel op het strijdveld, ofwel omdat ze rechtmatig ter dood veroordeeld werden.
Tuurlijk niet. Het communisme was een vredelievende overtuiging. Stalin stuurde al die miljoenen mensen ook de dood in met een bezwaard hart.
Rechtmatig ter dood veroordeeld werden? Waarom dan? Alle intelligentsia werden naar strafkampen gestuurd of kregen een nekschot.
Het communisme moest het vooral hebben van mensen die niet zelf konden of wilden nadenken.
pi_173529092
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 17:10 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Het communisme was een vredelievende overtuiging. Stalin stuurde al die miljoenen mensen ook de dood in met een bezwaard hart.
Rechtmatig ter dood veroordeeld werden? Waarom dan? Alle intelligentsia werden naar strafkampen gestuurd of kregen een nekschot.
Het communisme moest het vooral hebben van mensen die niet zelf konden of wilden nadenken.
Het communisme is geen vredige overtuiging, maar het is een overtuiging waarin de economie centraal staat. Eventuele visies op executies en strafkampen variëren te sterk onder verscheidene communisten, om dat tot een essentieel onderdeel te bombarderen.

Verder is/was Cuba niet de Sovjet-Unie en gruwelijkheden gepleegd in de Sovjet-Unie kunnen niet op Cuba worden afgeschoven. Het op grote schaal opsluiten van de intelligentsia is daar een voorbeeld van.

Daar bovenop komt dan ook nog eens dat Che Guevara niet synoniem is aan de Cubaanse regering. Hij is relatief kort in een Cubaanse machtspositie geweest en het aantal doden onder zijn directe verantwoordelijkheid zijn er op zijn hoogst een stuk of 100. Dat zijn mensen die door middel van een oorlogstribunaal ter dood zijn veroordeeld, waarbij door de internationele gemeenschap geaccepteerde procedures zijn opgevolgd.
pi_173529150
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 17:25 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Het communisme is geen vredige overtuiging, maar het is een overtuiging waarin de economie centraal staat. Eventuele visies op executies en strafkampen variëren te sterk onder verscheidene communisten, om dat tot een essentieel onderdeel te bombarderen.

Verder is/was Cuba niet de Sovjet-Unie en gruwelijkheden gepleegd in de Sovjet-Unie kunnen niet op Cuba worden afgeschoven. Het op grote schaal opsluiten van de intelligentsia is daar een voorbeeld van.

Daar bovenop komt dan ook nog eens dat Che Guevara niet synoniem is aan de Cubaanse regering. Hij is relatief kort in een Cubaanse machtspositie geweest en het aantal doden onder zijn directe verantwoordelijkheid zijn er op zijn hoogst een stuk of 100. Dat zijn mensen die door middel van een oorlogstribunaal ter dood zijn veroordeeld, waarbij door de internationele gemeenschap geaccepteerde procedures zijn opgevolgd.
Jochie, neem van mij aan dat mensen die heilig geloven in een of andere overtuiging (politiek of religieus) dat deze mensen bereid zijn om te moorden in het extreme om hun woord te verspreiden.
Sjekie onderscheidde zich in deze in geen enkel opzicht van de andere massamoordenaars.
Want dat is het grootste probleem van deze idioten; ze zijn zo overtuigd van hun eigen gelijk dat ze het de normaalste zaak van de wereld vinden om andersdenkenden finaal af te slachten cq uit te roeien.
pi_173529248
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 17:29 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Jochie, neem van mij aan dat mensen die heilig geloven in een of andere overtuiging (politiek of religieus) dat deze mensen bereid zijn om te moorden in het extreme om hun woord te verspreiden.
Sjekie onderscheidde zich in deze in geen enkel opzicht van de andere massamoordenaars.
Want dat is het grootste probleem van deze idioten; ze zijn zo overtuigd van hun eigen gelijk dat ze het de normaalste zaak van de wereld vinden om andersdenkenden finaal af te slachten cq uit te roeien.
Ik heb in mijn vorige post al vrij duidelijk uitgelegd wat Che wel en niet op zijn naam heeft staan. In die post benoem ik enkel feiten. Als jij er niet in wil geloven, omdat je toch vooral iedereen die zich communist noemt fout wil vinden, dan zij het zo. Deze discussie is te off-topic om nog mee verder te gaan.
  vrijdag 1 september 2017 @ 17:37:08 #148
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_173529258
Iwanius
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_173529287
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 17:36 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ik heb in mijn vorige post al vrij duidelijk uitgelegd wat Che wel en niet op zijn naam heeft staan. In die post benoem ik enkel feiten. Als jij er niet in wil geloven, omdat je toch vooral iedereen die zich communist noemt fout wil vinden, dan zij het zo. Deze discussie is te off-topic om nog mee verder te gaan.
Jouw feiten zijn geen feiten. Ik heb gezocht maar tot nu toe niks gevonden. En toch ben ik er van overtuigd dat Che een machtswellusteling was die iedereen afknalde die niet zijn mening deelde of die in zijn ogen een verrader was.
Maar ik blijf zoeken.
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 september 2017 @ 15:54:43 #150
7889 tong80
Spleenheup
pi_173544072
Jim Thorpe

Henri Matisse

Emile Fallaux

Robbe de Hert

Kurt Vonnegut

Captain Beefheart

Gerrit de Jager

Remco Campert

Yukio Mishima

Pina Bausch

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')