Serieus. Alles gelezen. Dacht eerst een wonderkind. Daarna wat een multitalent. Weer verderop bewondering voor zijn zelfvertrouwen en doorzettingsvermogen. Gelukkig op het eind nog smetjes op blazoen. En ook het besef dat je niet alleen dat moet hebben, maar een dubbeltje op z'n kant ook goed moet vallen. Bij hem is en was het plaatje compleet. Begrijp nu je keuze.quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Serieus. Alles gelezen. Dacht eerst een wonderkind. Daarna wat een multitalent. Weer verderop bewondering voor zijn zelfvertrouwen en doorzettingsvermogen. Gelukkig op het eind nog smetjes op blazoen. En ook het besef dat je niet alleen dat moet hebben, maar een dubbeltje op z'n kant ook goed moet vallen. Bij hem is en was het plaatje compleet. Begrijp nu je keuze.
Dat zal hem weinig interesseren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:09 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Naar de kapper voor de halve prijs?
Ik geloof dat dit ooit wel gold voor Maarten van Rossum, maar tegenwoordig is hij zo bezig met het in stand houden van zijn imago, dat hij een karikatuur van zichzelf is geworden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:03 schreef Sigaartje het volgende:
Maarten van Rossum.
Eentje die ik niet waardeer is onze koning, ik vind hem te slap, ook voor zichzelf. Goede vent hoor, daar niet van, maar wees een wat sterkere persoonlijkheid, denk ik dan.
Maarten van Rossum heeft gewoon schijt aan wat andere mensen van hem denken.
Ha ha haquote:
Ben ik met je eens. Maar blijft toch leuker dan de meesten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:53 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit ooit wel gold voor Maarten van Rossum, maar tegenwoordig is hij zo bezig met het in stand houden van zijn imago, dat hij een karikatuur van zichzelf is geworden.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 23:38 schreef ChefvanOekels het volgende:
Jammer dat na zoveel posts The King nog niet voorbij is gekomen. Cultuurbarbaren
Ken alleen de eerste denk ik. Verder Joan Baezz en Marx ?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:22 schreef Hiddendoe het volgende:
Kee dan.
[ afbeelding ]
Maar dan ook:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier maak ik geen vrienden mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joan Baez is goed. Degene die jij voor Marx aanziet is Jules Verne.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken alleen de eerste denk ik. Verder Joan Baezz en Marx ?
Nu je het zegt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Joan Baez is goed. Degene die jij voor Marx aanziet is Jules Verne.
Even voor de volledigheid:quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken alleen de eerste denk ik. Verder Joan Baezz en Marx ?
Waarom Khaled?quote:Op vrijdag 1 september 2017 02:03 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Even voor de volledigheid:
Van boven naar beneden
Elvis Presley
Joan Baez
Jules Verne
Lheila Khaled
Jotie T'Hooft
Nou, niet gebruikelijk om een terrorist hooglijk te waarderen.quote:
|
|
| Forum Opties | |