Ik zie het.quote:
wat dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:21 schreef hugecooll het volgende:
kickje GC
en hou het een beetje normaal
Neuh, er kwam meteen een lading foto's van Hitler voorbijquote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
wat dan?
postte hij naakte vrouwtjes?
haha classicquote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neuh, er kwam meteen een lading foto's van Hitler voorbij
Iemand postte een beroemde man uit de 20ste eeuw die verdacht veel op een komiek met snorretje leek.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
wat dan?
postte hij naakte vrouwtjes?
Nee, dodelijk voorspelbaar.quote:
Dit is nog voorspelbaarder.quote:
Dat is ?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:11 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Thank you for the music.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:19 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
zoek maar op google afbeeldingen
De geliefde van de Fransman die Moshe Dayan nadeed bij Idols.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:25 schreef Hiddendoe het volgende:
Okee, dan ga ik ook maar eens op de voorspelbare toer.
[ afbeelding ]
Simone, die het voortouw nam voor het moderne femisme.
De tweede sekse.
Een boek dat iedereen gelezen moet hebben.
Het is Tong en tong80. Verder zit er een Koos-grap in je post.quote:
Mooie vrouw.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:26 schreef Firewarrior het volgende:
Mijn moeder
[ afbeelding ]
Op de foto ben ik 1 jaar jong.
Dit kan ik niet anders dan onderschrijven, aanraden en beamen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:32 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Tong80 natuurlijk [ link | afbeelding ]
Thanks, mijn moeder waardeert je compliment zeer. Hoe vind je dat ik eruit zag als baby? Was ik lelijk of knap?quote:
Lijk je op je moeder ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:57 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Thanks, mijn moeder waardeert je compliment zeer. Hoe vind je dat ik eruit zag als baby? Was ik lelijk of knap?
Ik sta op die foto, en ik lijk tegenwoordig wel op mijn moeder. We gebruiken dezelfde make-up en mijn gezicht leek bij mijn geboorte ook op die van haar.quote:
Ik heb Italiaans bloed. Donker haar en blauwe ogen. Zeg maar type Mel Gibson, Andy Garcia.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:02 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik sta op die foto, en ik lijk tegenwoordig wel op mijn moeder. We gebruiken dezelfde make-up en mijn gezicht leek bij mijn geboorte ook op die van haar.
Mijn vader ziet er echter wel heel anders uit dan mijn moeder. Ondanks dat ben ik toch blank met blond haar en blauwe ogen.
[ afbeelding ]
Ik heb besloten dat ik me toch identificeer als een negerin. Ben jij inmiddels nog een Italiaanse man?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb Italiaans bloed. Donker haar en blauwe ogen. Zeg maar type Mel Gibson, Andy Garcia.
Nee, sinds kort heet ik Hermien.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:05 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik me toch identificeer als een negerin. Ben jij inmiddels nog een Italiaanse man?
Zet jezelf niet zo in de etalage.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:07 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik identificeer mezelf nu als een genderneutrale sekspop.
Ik identificeer mezelf nu als een moederneuker. Wil je moeder bij mij langskomen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zet jezelf niet zo in de etalage.
Dat verschilt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
Leuk, zo'n plaatjesdump. Maar onderbouw het nou eens, waarom waardeer je ze zo hooglijk?
Humorquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:55 schreef spiritusbus het volgende:
Nelson Mandela
[ afbeelding ]
Charlie Chaplin
[ afbeelding ]
Mag hopen dat het verschilt per persoon jaquote:
Kamagurkaquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 13:48 schreef tong80 het volgende:
Ferdinand Bordewijk
[ afbeelding ]
Stanley Kubrick
[ afbeelding ]
Ischa meijer
[ afbeelding ]
Garrincha
[ afbeelding ]
Neil Young
[ afbeelding ]
Bobby Fischer
[ afbeelding ]
Freek de Jonge
[ afbeelding ]
Kim Gordon
[ afbeelding ]
Kamagurka
[ afbeelding ]
David Lynche
[ afbeelding ]
Leg uit, want dit snap ik niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
De geliefde van de Fransman die Moshe Dayan nadeed bij Idols.
Niet alles hoeft of moet uitgelegd worden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag hopen dat het verschilt per persoon ja
Maar nu zijn het foto's, meer niet, het waarom is maar gokken.
En met Eddy Wallyquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kamagurka![]()
Kamagurka die met Herr Seele en Jules Deelder optrad![]()
![]()
Is het Simone de Beauvoir? Zo ja, is het de geliefde van Jean Paul Sartre.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 18:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Leg uit, want dit snap ik niet.
Merryl Streep staat bij nummer één in m'n recent geopende topic over acteurs waar je een hekel aan hebt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:12 schreef Hiddendoe het volgende:
Kortom:
Zo hoor je het niet meer vandaag de dag.
Speelde Toots Tielemans niet de filmscore ?quote:
Dat maakt dit een saai plaatsjes topic dan. Verplaatsen naar MEN dan maar?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet alles hoeft of moet uitgelegd worden.
Hou niet van zijn muziek. Wel een lieve man. Zijn lach werkt aanstekelig.quote:
Kan mij het rotten. Als het je dwars zit. En noem me geen dan. Al helemaal geen dan maar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat maakt dit een saai plaatsjes topic dan. Verplaatsen naar MEN dan maar?
Inderdaad, Simone, maar wat heeft Sartre in godsnaam met Idols te maken?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het Simone de Beauvoir? Zo ja, is het de geliefde van Jean Paul Sartre.
Midnight cowboy. Wat een film.quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan mij het rotten. Als het je dwars zit. En noem me geen dan. Al helemaal geen dan maar.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan mij het rotten. Als het je dwars zit. En noem me geen dan. Al helemaal geen dan maar.
Klopt. Die mag ook best in het rijtjequote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Speelde Toots Tielemans niet de filmscore ?
Een film uit de tijd dat er nog echte films gemaakt werden. Niet dat commercieel nutteloze gelul van nu.. Wat is er sinds 2000 nou eigenlijk nog uitgekomen wat enigszins de moeite waard is?quote:
Weet ik niet meer. Was een grap die ik nu zelf niet meer begrijp.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 23:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Inderdaad, Simone, maar wat heeft Sartre in godsnaam met Idols te maken?
Ik werd er een beetje bedroeft van. Zo zwart en depressief.quote:
Was er bij op Pinkpop toen ze geweldig reageerde op Anthony Kiedis van de Peppers. Troy, Mooi nummer, echte klassieker. Vrouw met een enorm talent. Haar in de loop der jaren geestelijk zien aftakelen. Laatste FB-filmpjes niet gekeken. Al triest genoeg om er over te lezen. Hulp is voor haar vrijwel niet meer mogelijk ben ik bang.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 00:21 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wanneer gaat zij 't loodje leggen,, denk je? Ik las ergens dat ze weer met suïcidale neigingen is opgenomen..
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tong waardeert duidelijk alleen kleurloze figuren
Ik zie de link tussen deze twee niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:03 schreef Sigaartje het volgende:
Maarten van Rossum.
Eentje die ik niet waardeer is onze koning, ik vind hem te slap, ook voor zichzelf. Goede vent hoor, daar niet van, maar wees een wat sterkere persoonlijkheid, denk ik dan.
Maarten van Rossum heeft gewoon schijt aan wat andere mensen van hem denken.
Nee ik ook niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie de link tussen deze twee niet.
Wie dan ?quote:
Interessant, boeiend.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:21 schreef xzaz het volgende:
[..]
Elon Musk
https://nl.wikipedia.org/wiki/Elon_Musk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |