De geliefde van de Fransman die Moshe Dayan nadeed bij Idols.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:25 schreef Hiddendoe het volgende:
Okee, dan ga ik ook maar eens op de voorspelbare toer.
[ afbeelding ]
Simone, die het voortouw nam voor het moderne femisme.
De tweede sekse.
Een boek dat iedereen gelezen moet hebben.
Het is Tong en tong80. Verder zit er een Koos-grap in je post.quote:
Mooie vrouw.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:26 schreef Firewarrior het volgende:
Mijn moeder
[ afbeelding ]
Op de foto ben ik 1 jaar jong.
Dit kan ik niet anders dan onderschrijven, aanraden en beamen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:32 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Tong80 natuurlijk [ link | afbeelding ]
Thanks, mijn moeder waardeert je compliment zeer. Hoe vind je dat ik eruit zag als baby? Was ik lelijk of knap?quote:
Lijk je op je moeder ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:57 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Thanks, mijn moeder waardeert je compliment zeer. Hoe vind je dat ik eruit zag als baby? Was ik lelijk of knap?
Ik sta op die foto, en ik lijk tegenwoordig wel op mijn moeder. We gebruiken dezelfde make-up en mijn gezicht leek bij mijn geboorte ook op die van haar.quote:
Ik heb Italiaans bloed. Donker haar en blauwe ogen. Zeg maar type Mel Gibson, Andy Garcia.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:02 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik sta op die foto, en ik lijk tegenwoordig wel op mijn moeder. We gebruiken dezelfde make-up en mijn gezicht leek bij mijn geboorte ook op die van haar.
Mijn vader ziet er echter wel heel anders uit dan mijn moeder. Ondanks dat ben ik toch blank met blond haar en blauwe ogen.
[ afbeelding ]
Ik heb besloten dat ik me toch identificeer als een negerin. Ben jij inmiddels nog een Italiaanse man?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb Italiaans bloed. Donker haar en blauwe ogen. Zeg maar type Mel Gibson, Andy Garcia.
Nee, sinds kort heet ik Hermien.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:05 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik me toch identificeer als een negerin. Ben jij inmiddels nog een Italiaanse man?
Zet jezelf niet zo in de etalage.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:07 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik identificeer mezelf nu als een genderneutrale sekspop.
Ik identificeer mezelf nu als een moederneuker. Wil je moeder bij mij langskomen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zet jezelf niet zo in de etalage.
Dat verschilt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
Leuk, zo'n plaatjesdump. Maar onderbouw het nou eens, waarom waardeer je ze zo hooglijk?
Humorquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:55 schreef spiritusbus het volgende:
Nelson Mandela
[ afbeelding ]
Charlie Chaplin
[ afbeelding ]
Mag hopen dat het verschilt per persoon jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |