abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 augustus 2017 @ 09:01:51 #26
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173176311
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 09:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als ik heel eerlijk ben, hoeft van mij niet die hele beweging veroordeeld te worden omdat één gek op een menigte inrijdt. Net zoals ik het onzinnig vind als er een individuele moslim is die iemand vermoordt en het opeens terreur is, stop de persen, iedereen in paniek - dat irriteert mij altijd mateloos. Als het terreur is moet het een enigszins gecoördineerde actie zijn van een ideologische beweging. Zijn daar aanwijzingen voor?

Linkse mensen vonden het terecht ook niet leuk dat er werd geroepen dat de kogel van links kwam bij Fortuyn.
We kunnen die hele beweging al veroordelen vanwege hun gedachtegoed.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_173176313
We hebben het over figuren die marcheren met nazi-vlaggen. De nazi's, je weet wel, die gekke antisemitische Duitstaligen tegen wie miljoenen Amerikanen hebben gestreden en die genocide pleegden op joden, homo's en andere 'ongewensten'.

Waarom zou je als Amerikaanse president in godsnaam relativerend en zalvend willen spreken over zieke gasten die de ideologie van de nazi's omarmen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173176317
Eigenlijk kan ik niet veel zinnigs en zinvols bijdragen met posten hier.

Het is té gek voor woorden wat er bovenkomt aan griezelige rotzooi met deze man.
De kinderen / volwassen kinderen horen en zien en lezen toch ook de comments in de talkshows, kranten en van een Steve Colbert en gelijken.
Dat zet iemand toch aan het denken... o|O
pi_173176336
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 09:01 schreef KoosVogels het volgende:
We hebben het over figuren die marcheren met nazi-vlaggen. De nazi's, je weet wel, die gekke antisemitische Duitstaligen tegen wie miljoenen Amerikanen hebben gestreden en die genocide pleegden op joden, homo's en andere 'ongewensten'.

Waarom zou je als Amerikaanse president in godsnaam relativerend en zalvend willen spreken over zieke gasten die de ideologie van de nazi's omarmen.
Hij wil zijn matties niet teveel voor het hoofd stoten...
pi_173176343
Wat heeft die Trump eigenlijk een beperkte vocabulaire zeg. :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_173176443
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 09:01 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

We kunnen die hele beweging al veroordelen vanwege hun gedachtegoed.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 09:01 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Het gaat niet eens om die auto, het gaat om mensen die Nazi's aanhangen en bijvoorbeeld tegen Joden en Homo's zongen.
Zeker, maar ik zou het daarbij laten. Achterlijk gedachtegoed, maar (op dit moment) geen terroristische organisatie.

Je hebt nu veel mensen die de individuele moslim wel onder terrorisme scharen en dit niet, en mensen die dit wel onder terrorisme scharen en de individuele moslim dan weer niet. Zonder dat ze dat van zichzelf door hebben. Vermoeiende discussies krijg je daarvan.
pi_173176446
quote:
Als ik heel eerlijk ben, hoeft van mij niet die hele beweging veroordeeld te worden omdat één gek op een menigte inrijdt. Net zoals ik het onzinnig vind als er een individuele moslim is die iemand vermoordt en het opeens terreur is, stop de persen, iedereen in paniek - dat irriteert mij altijd mateloos. Als het terreur is moet het een enigszins gecoördineerde actie zijn van een ideologische beweging. Zijn daar aanwijzingen voor?

Linkse mensen vonden het terecht ook niet leuk dat er werd geroepen dat de kogel van links kwam bij Fortuyn.
Op zich heb je gelijk. Het punt is echter dat de mensen die daar liepen op zichzelf al te veroordelen zijn, wegens nazisymboliek. Als je daartussen staat, mag je veroordeeld worden, wat mij betreft.

Die column staat trouwens vol met feitelijke onjuistheden, maar goed, populistisch rechts doen scoort goed op de frontpage. Het is niet voor niets dat fok wordt uitgelachen door normale journalisten.
pi_173176459
quote:
2s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 09:03 schreef xpompompomx het volgende:
Was dat niet eens onderzocht door taalwetenschappers, met als conclusie dat hij niveau groep 7 had als hij zich aan het script hield, en groep 4 als hij afweek van het script? :D
pi_173176482
quote:
Oh, nog een goedpratertje. En nog heel pedant

quote:
Hier is het werkelijke verhaal.
gaan schrijven.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 09:11:50 #35
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173176494
quote:
2s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 09:03 schreef xpompompomx het volgende:
hij spreekt de taal van zijn achterban daartegen perfect.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_173176508
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 09:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

maar (op dit moment) geen terroristische organisatie.

Ze veroorzaakten meer doden dan links en moslims bij elkaar in de VS de laatste tien jaar.
pi_173176535
quote:
Nou ja, terreur kan natuurlijk best van een eenling komen. Daar hoeft geen hele beweging achter te zitten. Verder hoef je ook niet de hele beweging veroordelen omdat deze gast iemand doodrijdt, ik zou de hele nazi-beweging gewoon veroordelen omdat het nazi's zijn.

quote:
We hoeven ook niet alle rechtsen verantwoordelijk te houden voor deze moord. Maar je mag best benoemen dat nazi's die door de straten marcheren niet helemaal is wat je zou moeten willen als samenleving.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 09:15:03 #38
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173176552
Zie nu (pas) deze voorbij komen, dus excuses als het al gepost was.

Overheid VS vraagt om gegevens 1,3 miljoen bezoekers anti-Trump-website

https://tweakers.net/nieu(...)i-trump-website.html

Ook een mooi artikel voor de 'ik heb toch niets te verbergen' mensen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_173176624
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, dit deden de Confederates met soldaten van de USA. Dan verdien je toch een standbeeld?
  woensdag 16 augustus 2017 @ 09:21:58 #40
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173176664

Dat stuk over George Washington en Thomas Jefferson ook, man, man, man. :|W

Stephen doet het weer lekker. _O_
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_173176695
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 09:19 schreef Ulx het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, dit deden de Confederates met soldaten van de USA. Dan verdien je toch een standbeeld?
Goed tegen de epidemische obesitas.
pi_173176706
quote:
Wat een dieptriest stuk. Maarja, Fok is sowieso een rechts broeinest. Op de FP wordt ook al steeds subtiel reclame gemaakt voor FvD. Al dan niet met behulp van zogenaamde demonisering
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_173176708
quote:

Ze moeten veroordeeld worden omdat ze Nazi's zijn. De auto bleef volgens mij nog steeds de actie van een eenling.
pi_173176774
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 09:19 schreef Ulx het volgende:
SPOILER
Dat gebeurde over en weer. Omstandigheden in krijgsgevangenkampen waren sowieso niet zo'n pretje in deze tijd. Het is de 19e eeuw he.
pi_173176782
He's going down swinging.
pi_173176819
De auto kwam van rechts!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_173176827
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 09:24 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wat een dieptriest stuk. Maarja, Fok is sowieso een rechts broeinest. Op de FP wordt ook al steeds subtiel reclame gemaakt voor FvD. Al dan niet met behulp van zogenaamde demonisering
Het stadium "subtiel" hebben ze al land ver achter zich gelaten.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 09:32:26 #48
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173176837
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 09:31 schreef xpompompomx het volgende:
De auto kwam van rechts!
Ja die moet je inderdaad voor laten gaan. _O-
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_173176866
quote:
Wat slecht, die column.

Krijg er een 'But her emails' gevoel van. _O-
Make my day!
pi_173176893
Ook wel grappig dat zo'n Merck CEO wordt geprezen omdat hij een adviesraad verlaat. Sowieso hebben die CEO's al weinig moreel besef. Maar als je de CEO van Wall-Mart hoort zeggen dat Trump een kans heeft gemist om diversiteit te overbruggen, dezelfde onderneming die zoveel Amerikaanse families hun banen en inkomens heeft doen laten verliezen, sociale zekerheid, dan zijn ze ook niet heel veel meer dan ratten die het zinkende schip verlaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')