Ik wilde serieus op je ingaan, maar je lijkt het punt zó ontzettend hard te missen dat ik niet denk dat het zinvol is.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 06:47 schreef dellipder het volgende:
De Amerikaanse president is niet ant-semitisch.
En dat hieruit de roep om impeachment voortvloeit is zo irrationeel.
Ik vind dit heel bizar.
Ik snap dat standpunt helemaal. Er bestaat geen misverstand dat er een stroming heerst die de Amerikaanse president heel intens haat.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 06:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wilde serieus op je ingaan, maar je lijkt het punt zó ontzettend hard te missen dat ik niet denk dat het zinvol is.
Maar goed. Trump zelf is geen anti-semiet of nazi genoemd, over het algemeen. Het punt is dat hij nazi's en een terroristische daad weigert te veroordelen op een standvastige manier. Hij toont geen enkele intentie om groepen dichter bij elkaar te brengen, werkt haat in de hand en is vooral bezig met zichzelf en niet de vrouw die vermoord is door een fucking nazi.
Ja, want die hebben immers iemand doodgereden.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 07:02 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Uitstekende persconferentie van Trump. Hij veroordeelt het wehalen van de standbeelden en zegt ,zoals iik ook al zij, waar houdt het dan op. Na Lee moeten dan Washington en Jefferson worden weggehaald? Zoals gezegd, dit rechtvaardigt federaal ingrijpen en dus een verbod op het weghalen van iconen uit de burgeroorlog, ook goed dat trump zowel het geweld van de extreemrechtse. , maar vooral ook de antifacisten en andere relschoppers veroordeet . Zeer goed en presidentieel!
Het moet verboden worden om beelden van landverraders te verwijderen? Of is Trump nu ineens de president van de Confederate States of America geworden?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 07:02 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Uitstekende persconferentie van Trump. Hij veroordeelt het wehalen van de standbeelden en zegt ,zoals iik ook al zij, waar houdt het dan op. Na Lee moeten dan Washington en Jefferson worden weggehaald? Zoals gezegd, dit rechtvaardigt federaal ingrijpen en dus een verbod op het weghalen van iconen uit de burgeroorlog, ook goed dat trump zowel het geweld van de extreemrechtse. , maar vooral ook de antifacisten en andere relschoppers veroordeet . Zeer goed en presidentieel!
"maar vooral ook de antifacisten"quote:Op woensdag 16 augustus 2017 07:02 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Die doodrijder veroordeelt hij ook. Wat is je probleem, hij veroordeelt het geweld van beide kanten en gaat in Op de oorzaak, namelijk de misplaatste hetze tegen confederate monumenten met als drogreden de slavernij. Alsof met het weghalen van een standbeeld een een probleem wordt opgelost,quote:Op woensdag 16 augustus 2017 07:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, want die hebben immers iemand doodgereden.
Er is niets lachwekkend aan hoe groot het deel van het Amerikaanse volk is dat zich niet vertegenwoordigd voelt door Trump. Er is niets lachwekkend aan zijn acties, en het is dan ook absoluut niet raar dat een hoop mensen hopen op een impeachment, om er maar van af te zijn. Dat een impeachment nog niet haalbaar is, wil niet zeggen dat mensen er niet om mogen hopen. Als Rutte iets als dit had geflikt, waren er al 14 moties van wantrouwen ingediend.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 07:05 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ik snap dat standpunt helemaal. Er bestaat geen misverstand dat er een stroming heerst die de Amerikaanse president heel intens haat.
Ik voer alleen aan dat de argumentatie voor impeachment steeds krankzinnige wordt.
Het is bijna lachwekkend.
Het Amerikaanse volk zit te wachten op een keiharde veroordeling van de doodrijder en de groep waar hij bij hoorde. Daar ben je president voor, om dat even uit te lichten en extra te benadrukken. Zéker wanneer de pers er om vraagt zijn die soundbites nodig voor familie en vrienden, een president die hun een hart onder de riem steekt.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 07:14 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Die doodrijder veroordeelt hij ook. Wat is je probleem, hij veroordeelt het geweld van beide kamtem en gaat in Op de oorzaak, namelijk de misplaatste hetze tegen confederate monumenten met als drogreden de slavernij. Alsof met het weghale van een standbeeld n een probleem wordt opgelost,
Obama heeft juist voor al deze polarisatie gezorgd. Onder hem is het geweld toegenomen. Hij was echt een wolf in schaapskleren. Trump moet de puinhopen van Obama opruimen en daarop bouwen, dat valt niet mee maar doet het binnen zijn mogelijkheden uitstekend. Juist de partijen die Obama heeft gefeteerd en bevoordeelt wilen van Trump af en roepen om een impeachment, Dat zijn gewoon losers.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 07:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er is niets lachwekkend aan hoe groot het deel van het Amerikaanse volk is dat zich niet vertegenwoordigd voelt door Trump. Er is niets lachwekkend aan zijn acties, en het is dan ook absoluut niet raar dat een hoop mensen hopen op een impeachment, om er maar van af te zijn. Dat een impeachment nog niet haalbaar is, wil niet zeggen dat mensen er niet om mogen hopen. Als Rutte iets als dit had geflikt, waren er al 14 moties van wantrouwen ingediend.
Obvious troll is obvious. Mark and ignore.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 07:02 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
http://thehill.com/homene(...)-entirely-correct-onquote:WH sends GOP talking points saying Trump ‘entirely correct’ on Charlottesville
The White House is pressing President Trump's allies in Congress to argue that "the president was entirely correct" in his assertion that both white nationalist groups and anti-racism protesters deserve blame for the violence that erupted in Charlottesville, Va. over the weekend.
In talking points sent to GOP members of Congress Tuesday and obtained by The Atlantic, the White House communications office urges Republicans to cast Trump's message as one of unity and argue that the president did, in fact, unequivocally condemn racism.
"The President was entirely correct – both sides of the violence in Charlottesville acted inappropriately, and bear some responsibility," the talking points read.
"The President condemned – with no ambiguity – the hate groups fueled by bigotry and racism over the weekend, and did so by name yesterday, but for the media that will never be enough," it continues.
The talking points are intended to help the president's allies rebut criticism mounting around Trump's criticism of what he called the "alt-left" during a contentious news conference on Tuesday.
In that news conference, the president defended himself against criticism that he was slow and equivocal in his condemnations of the violence that broke out in Charlottesville on Saturday.
He also defended those who gathered in the Virginia college town to protest the removal of a Confederate statue, suggesting that doing so could pave the way for statues of George Washington and Thomas Jefferson to be taken down.
Trump's remarks were widely condemned by Democrats and Republicans, who accused the president of failing to place proper blame on white nationalist and neo-Nazi groups that incited violence during the Charlottesville protests.
Terecht.quote:Tweet
Share
More
North Carolina Gov. Roy Cooper (D) is calling for the state to remove Confederate statues from public property following the violent protest in Charlottesville, Va., over the taking down of one of Gen. Robert E. Lee.
In a blog post on the website Medium Tuesday, Cooper urged the state's legislature to repeal a law barring the removal or relocation of such monuments, which he said glorify the Confederacy's defense of slavery.
"Some people cling to the belief that the Civil War was fought over states’ rights. But history is not on their side," he wrote. "We cannot continue to glorify a war against the United States of America fought in the defense of slavery. These monuments should come down."
Obama is verantwoordelijk voor de shit die Trump uithaalt, okquote:Op woensdag 16 augustus 2017 07:20 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Obama heeft juist voor al deze polarisatie gezorgd. Onder hem is het geweld toegenomen. Hij was echt een wolf in schaapskleren. Trump moet de puinhopen van Obama opruimen en daarop bouwen, dat valt niet mee maar doet het binnen zijn mogelijkheden uitstekend. Juist de partijen die Obama heeft gefeteerd en bevoordeelt wilen van Trump af en roepen om een impeachment, Dat zijn gewoon losers.
http://thehill.com/blogs/(...)rate-statue-in-northquote:Woman arrested in toppling of Confederate statue in North Carolina
One woman has been arrested for helping to topple a Confederate statue in Durham, N.C. Monday.
Takiya Thompson was arrested Tuesday, one day after protesters brought down a 100-year-old Confederate statue, WSOC TV reported.
Investigators said Thompson admitted to the crimes. She was charged with disorderly conduct by injury to a statue, damage to real property, participation in a riot with property damage in excess of $1,500 and inciting others to riot where there is property damage in excess of $1,500.
Durham police said earlier Tuesday that they were pursuing criminal charges against those who brought down the statue.
The toppled statue depicted a soldier who fought in the Civil War and featured the inscription “The Confederate States of America.”
Organizers said they pulled down the statue in response to the white supremacist rally in Charlottesville, Va. on Saturday that broke into violence.
The Charlottesville rally was held to protest the removal of a Confederate statue in the town.
Ik mag mijn eigen opvattingen hebben?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 07:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er is niets lachwekkend aan hoe groot het deel van het Amerikaanse volk is dat zich niet vertegenwoordigd voelt door Trump. Er is niets lachwekkend aan zijn acties, en het is dan ook absoluut niet raar dat een hoop mensen hopen op een impeachment, om er maar van af te zijn. Dat een impeachment nog niet haalbaar is, wil niet zeggen dat mensen er niet om mogen hopen. Als Rutte iets als dit had geflikt, waren er al 14 moties van wantrouwen ingediend.
Iedereen heeft recht op zijn eigen opvattingen. Niemand heeft recht op zijn eigen feiten.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 07:31 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ik mag mijn eigen opvattingen hebben?
Ik vind de intense haat tegen de Amerikaanse president bijna op religie lijken. Een dwang neurotisch iets.
En dan de irrationele argumenten om impeachment in het verband te brengen met een statement die op zichzelf reflecteert aan een diepe politieke verdeeldheid die verder teruggaat dan afgelopen weekend is niet eens zo onverdedigbaar.
Maar waarschijnlijk zal dit laatste politiek incorrect zijn, maar dat is mijn mening.
De verdeeldheid en clashes tussen conservatieve en liberale en antifa zijn al meer dan een jaar aan de gang en het geweld wordt steeds heftiger. Dus iedereen, elke kant heeft hierin een verantwoordelijkheid als de intentie er daadwerkelijk is om de verhoudingen te normaliseren.
Denk dat je de alt-right strategen onderschat. Waarschijnlijk is dat net waar ze op hopen, zwarten en linksen die standbeelden slopen. De ideale recruteringsvideo.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 07:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is overigens zo'n open doel, maar toch nuttig om te melden dat door hun gedrag, degenen die de confederate beelden wilden behouden precies hebben aangetoond waarom de beelden beter een ander plekje kunnen krijgen. Of ze nu zo bedoeld zijn of niet, inmiddels zijn die beelden van zodanig belang voor extreem-rechts dat ze niet in het straatbeeld horen.
Met als nadeel dat zwaarbewapende siegheilende stormtrumpers in de straten die met auto's op mensenmassa's inrijden ook weer een redelijk afschrikkend beeld oplevert.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 07:42 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Denk dat je de alt-right strategen onderschat. Waarschijnlijk is dat net waar ze op hopen, zwarten en linksen die standbeelden slopen. De ideale recruteringsvideo.
Het al dan niet gesuggereerde ligt wel allemaal impliciet in het verlengde van elkaar. Imo doet Trump zeker weinig moeite om die polarisatie weg te werken, maar om eerlijk te zijn, dat is geen ontwikkeling van 1 jaar dat was voorheen ook al.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 06:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb nergens gelezen dat Trump de schuld krijgt van het ontstaan van het geweld in Charlotteville. Alle kritiek gaat over zijn reactie erop, en hoogstens het feit dat hij een cultuur probeert te kweken die gunstig is voor nazi's. Allebei terecht, imo.
De man die twee maand geleden trots was samen te werken met Andriy Parubiy, de oprichter van de sociaal-nationale partij van Oekraine...twitter:SpeakerRyan twitterde op woensdag 16-08-2017 om 00:01:46We must be clear. White supremacy is repulsive. This bigotry is counter to all this country stands for. There can be no moral ambiguity. reageer retweet
Trump gooit actief olie op het vuur.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 07:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het al dan niet gesuggereerde ligt wel allemaal impliciet in het verlengde van elkaar. Imo doet Trump zeker weinig moeite om die polarisatie weg te werken, maar om eerlijk te zijn, dat is geen ontwikkeling van 1 jaar dat was voorheen ook al.
quote:Reporter: Why did you wait so long to put that last statement out?
Trump: I didn't wait long. I didn't wait long. I didn't wait long.
Feitelijk kan je dan ook niet claimen dat Trump een democratische president is, natuurlijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:46 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ah, dat is iets anders dan je claimde.
Je kunt niet stellen dat >50% van de stemgerechtigde inwoners het eens is met het besluit.
Maar voor de honderdste keer: kan iemand mij uitleggen wat er mis is met Trump's opmerkingen?
Je mag opvattingen hebben, zonder daarvoor neergemaaid te worden, inderdaad. Dat betekent niet dat het de waarheid is. Door het haat te noemen, bagatelliseer je de problemen rondom Trump. De man lijkt actief samengewerkt te (willen) hebben met de Russen, is in meerdere financiële schandalen betrokken, liegt structureel, is op zijn minst vrouwonvriendelijk, heeft meerdere keren xenofobe uitspraken gedaan. Het is geen haat wat je ziet, het is woede, en het is moeilijk om die woede niet terecht te noemen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 07:31 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ik mag mijn eigen opvattingen hebben?
Ik vind de intense haat tegen de Amerikaanse president bijna op religie lijken. Een dwang neurotisch iets.
En dan de irrationele argumenten om impeachment in het verband te brengen met een statement die op zichzelf reflecteert aan een diepe politieke verdeeldheid die verder teruggaat dan afgelopen weekend is niet eens zo onverdedigbaar.
Maar waarschijnlijk zal dit laatste politiek incorrect zijn, maar dat is mijn mening.
De verdeeldheid en clashes tussen conservatieve en liberale en antifa zijn al meer dan een jaar aan de gang en het geweld wordt steeds heftiger. Dus iedereen, elke kant heeft hierin een verantwoordelijkheid als de intentie er daadwerkelijk is om de verhoudingen te normaliseren.
Klopt. En hij niet alleen. Heb je deze gelezen iemand anders had het hier al gepost:quote:Op woensdag 16 augustus 2017 07:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
Trump gooit actief olie op het vuur.
Maar ondanks al die tekortkomingen wordt hij toch gekozen. Wat zegt dat over de Amerikaanse samenleving? Wat zegt dat over de politiek voordat Trump aan de macht kwam? Wat zegt dat over Amerika als geheel?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 08:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je mag opvattingen hebben, zonder daarvoor neergemaaid te worden, inderdaad. Dat betekent niet dat het de waarheid is. Door het haat te noemen, bagatelliseer je de problemen rondom Trump. De man lijkt actief samengewerkt te (willen) hebben met de Russen, is in meerdere financiële schandalen betrokken, liegt structureel, is op zijn minst vrouwonvriendelijk, heeft meerdere keren xenofobe uitspraken gedaan. Het is geen haat wat je ziet, het is woede, en het is moeilijk om die woede niet terecht te noemen.
Je kunt zijn statement linken aan jarenlange rassenproblematiek, helemaal prima. Je kunt echter ook inzien dat de president van Amerika weigert een terroristische daad terrorisme te noemen, zichzelf meer in de spotlight zet dan het slachtoffer, en oh ja, letterlijk nazi's goedpraat. Kijk dat filmpje wat ik linkte. Trump zei dat het echt niet allemaal white supremacists waren, dat het vreedzame protestanten waren. Kijk. Dat. Filmpje.
De demonstratie was niet veel anders dan een Nazi-mars, extreem rechts van het ergste soort, dat had hij moeten veroordelen, direct, en het is altijd Goed om in het verweer te gaan tegen Nazi's.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:46 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ah, dat is iets anders dan je claimde.
Je kunt niet stellen dat >50% van de stemgerechtigde inwoners het eens is met het besluit.
Maar voor de honderdste keer: kan iemand mij uitleggen wat er mis is met Trump's opmerkingen?
quote:
Een woordkunstenaar noemen ze zo iemand. Op subtiele wijze herhaling in zijn verhaal steken om zijn boodschap als het ware in het onderbewustzijn van de luisteraar te fluisteren.quote:I wanted to make sure — unlike most politicians, that what I said was correct. Not make a quick statement. The statement I made on Saturday, the first statement, was a fine statement. But you don't make statements that direct unless you know the fact. It takes a little while to get the facts. You still don't know the facts, and it's a very, very important process to me, and it's a very important statement, so I don't want to go quickly and just make a statement for the sake of making a political statement. I want to know the facts.
When I make a statement, I like to be correct. I want the facts.
Before I make a statement, I need the facts, so I don't want to rush into a statement.
But unlike you and unlike — excuse me — unlike you and unlike the media, before I make a statement I like to know the facts.
Because I want to make sure, when I make a statement that the statement is correct, and there was no way — there was no way of making a correct statement that early. I had to see the facts, unlike a lot of reporters — unlike a lot of reporters
I couldn't have made it sooner because I didn't know all of the facts
It was very important to me to get the facts out and correctly, because if I would have made a fast statement — and the first statement was made without knowing much other than what we were seeing. The second statement was made with knowledge, with great knowledge. There's still things — excuse me, there's still things that people don't know. I want to make a statement with knowledge. I wanted to know the facts.
Tegen Nazi's in het verweer gaan is altijd prima, dat gebeurde voorheen ook wel, het grote probleem is dat dit wel erg groot was, dit was niet een klein groepje, dit waren verschillende groepen. Een gepolariseerde samenleving.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 08:06 schreef DustPuppy het volgende:
Het doet mij eigenlijk nog het meest aan de Ierse Oranjemarsen denken eigenlijk.
Ze kiezen ook specifiek de meest 'liberal' steden uit, omdat ze gewoon weten dat daar mot van komt en dat is weer koren op de molen, natuurlijk.
Maar ja, welke keus heb je als rationeel mens. Of je moet accepteren dat er Nazi's door je straat paraderen of je komt in verzet waardoor er misschien weer geweld ontstaat dat de nationale Nazi-beweging uiteindelijk weer sterkt.
Het is nogal een dilemma.
In dat geval lijkt me accepteren dat er een paar nazistische mafkezen protesteren om een standbeeld de meest rationele keuze. Beter dan ze een podium geven door een tegendemonstratie te houden. Dat lijkt me overigens voor elke demonstratie van eng gedachtegoed de beste oplossing.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 08:06 schreef DustPuppy het volgende:
Het doet mij eigenlijk nog het meest aan de Ierse Oranjemarsen denken eigenlijk.
Ze kiezen ook specifiek de meest 'liberal' steden uit, omdat ze gewoon weten dat daar mot van komt en dat is weer koren op de molen, natuurlijk.
Maar ja, welke keus heb je als rationeel mens? Of je moet accepteren dat er Nazi's door je straat paraderen of je komt in verzet waardoor er misschien weer geweld ontstaat dat de nationale Nazi-beweging uiteindelijk weer sterkt.
Het is nogal een dilemma.
Bullshitartiest dekt de lading meer.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 08:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
[..]
Een woordkunstenaar noemen ze zo iemand. Op subtiele wijze herhaling in zijn verhaal steken om zijn boodschap als het ware in het onderbewustzijn van de luisteraar te fluisteren.
Ik ben niet pretentieus en ik ben volgens mij duidelijk geweest dat dit mijn opvattingen zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 08:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je mag opvattingen hebben, zonder daarvoor neergemaaid te worden, inderdaad. Dat betekent niet dat het de waarheid is. Door het haat te noemen, bagatelliseer je de problemen rondom Trump. De man lijkt actief samengewerkt te (willen) hebben met de Russen, is in meerdere financiële schandalen betrokken, liegt structureel, is op zijn minst vrouwonvriendelijk, heeft meerdere keren xenofobe uitspraken gedaan. Het is geen haat wat je ziet, het is woede, en het is moeilijk om die woede niet terecht te noemen.
Je kunt zijn statement linken aan jarenlange rassenproblematiek, helemaal prima. Je kunt echter ook inzien dat de president van Amerika weigert een terroristische daad terrorisme te noemen, zichzelf meer in de spotlight zet dan het slachtoffer, en oh ja, letterlijk nazi's goedpraat. Kijk dat filmpje wat ik linkte. Trump zei dat het echt niet allemaal white supremacists waren, dat het vreedzame protestanten waren. Kijk. Dat. Filmpje.
Pijnlijk voor Trump en McConnell; het lijkt ook niet vanzelfsprekend om dat nog in te halen in de tweede ronde.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 08:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Overigens zijn de primaries geweest in Alabama voor de senaatszetel van Sessions die tijdelijks is ingevuld door Luther Strange. De uitkomst is dat Roy Moore (38.9%, oud rechter die weigerde om de tien geboden te verwijderen uit zijn rechtszaal) en Luther Strange (32,8% voorkeurskandidaat van de GOP en Trump) namens de republikeinen een 2e ronde in gaan en Doug Jones (65,6%) voor de democraten verkozen is.
O ja, dit speelt al eeuwen. En de lieve vrede werd gebroken door die vreselijke Dominee King met zijn gelijke rechten bullshit.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 08:15 schreef dellipder het volgende:
Ja, dit ligt dieper dan alleen afgelopen weekend.
Dat denk ik niet. Hier heerst een soortgelijke onderstroom in de mediaquote:Op woensdag 16 augustus 2017 07:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwa, lijkt me wel een geschikte man voor Trump...quote:Op woensdag 16 augustus 2017 08:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Pijnlijk voor Trump en McConnell; het lijkt ook niet vanzelfsprekend om dat nog in te halen in de tweede ronde.
Maar dat dit langer speelt, neemt toch niet weg dat Trump gewoon een flater heeft geslagen met zijn statements? Nazi's veroordelen is heel, heel makkelijk. Daar kunnen we het toch over eens zijn, hoop ik?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 08:15 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ik ben niet pretentieus en ik ben volgens mij duidelijk geweest dat dit mijn opvattingen zijn.
En ik vind het intense haat. En als dit voor jou een gevolgtrekking heeft die ik sowieso niet onderschrijf, is dat gewoon voor jouw rekening. Niet die voor mij.
En tot slot had ik het over politieke verdeeldheid. Geen rassenproblematiek, hoewel dit natuurlijk met BLM ook een rol speelt.
Op universiteitscampussen kunnen sommigen zich niet eens uitspreken, terwijl dit een omgeving zou zijn voor gedachte-uitwisseling.
Ja, dit ligt dieper dan alleen afgelopen weekend.
Valt wel mee voor Trump, Endorsement was vooral politiek nodig, benieuwd of hij het anders ook had gegeven. Vooral pijnlijk voor McConnell. Luther wordt vooral gezien als veel van het 'oude'.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 08:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Pijnlijk voor Trump en McConnell; het lijkt ook niet vanzelfsprekend om dat nog in te halen in de tweede ronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |