SPOILER: Scheveningen Meet met pannenkoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
heb ik maar krijg hem niet aan de praat?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lijmpistolen van de Action doen het goed
Uh, lijmstaaf erin en in het stopcontact. Met een paar minuutjes doet hij het (bij mij dan)quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
heb ik maar krijg hem niet aan de praat?
heb ik maar bij het knijpen komt er niks uit..quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uh, lijmstaaf erin en in het stopcontact. Met een paar minuutjes doet hij het (bij mij dan)
En dat ding is wel heet?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:50 schreef Lot88 het volgende:
[..]
heb ik maar bij het knijpen komt er niks uit..
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij mij druipt de lijm eruit zonder te knijpen
Welnee. Ik had het laatst nog met de yoghurt. Ik vind yoghurt een beetje smaakloos zonder banaan, dus ik roer er banaan doorheen, begint de yoghurt uit het pak te lekken. Moest ik de hele zooi opruimen. Dus ik pak er een doekje bij, ruim de zooi op en probeer het nog een keer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh, ik heb ineens door dat het misschien wat suggestief klinkt
nu doet i het wel, heb de helft van de krijtjes nu vastquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En dat ding is wel heet?
Dan zou ik teruggaan naar de winkel ermee
Nice!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nu doet i het wel, heb de helft van de krijtjes nu vast
druipend pistool, hmmhmmquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:09 schreef Lot88 het volgende:
O en ik zette in een groepsapp een foto van mijn druipende lijmpistool dus ja ik begreep wel dat het oor buitenstaanders n beetje vreemd is
dat vrees ik ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vrees dat ik soms de naïef ben
Hoe kom je erbijquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
whyquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
dirty mindquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Omdat het me vaker gebeurt dat ik een opmerking maak en iedereen denkt dat ik een seksueel getinte grap maak en meestal duurt het lang voordat ik snap wat er zo grappig is![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Omdat het me vaker gebeurt dat ik een opmerking maak en iedereen denkt dat ik een seksueel getinte grap maak en meestal duurt het lang voordat ik snap wat er zo grappig is![]()
Liever nietquote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:26 schreef Drieklank het volgende:
Ik krijg het idee dat nu iemand voor haar beeldscherm zit te zingen: " My milkshake brings all the boys to the yard."
We worden hier keihard getrolld.
nee hoor ik wil je de fotos wel appenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:26 schreef Drieklank het volgende:
Ik krijg het idee dat nu iemand voor haar beeldscherm zit te zingen: " My milkshake brings all the boys to the yard."
Pas op hoor....quote:
kon me bij de buren niet meer herinneren wie er nog meer vegetarisch is maar dat was jij dusquote:
Je hebt ook een tas met my bookcase brings all the boy to the yard maar niemand snapt m/vindt hem leukquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:26 schreef Drieklank het volgende:
Ik snap de referentie. Maar nu wil ik weten wat er in die kast staat dat al die jongens de tuin in vluchten...quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt ook een tas met my bookcase brings all the boy to the yard maar niemand snapt m/vindt hem leuk
Nee dan ben je vegetariër. Je dieet is vegetarisch.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:42 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Nee, vegetarisch ben je als je geen worst eet.
Harry Potter enzo.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:43 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik snap de referentie. Maar nu wil ik weten wat er in die kast staat dat al die jongens de tuin in vluchten...
Of zoals MJ al zei: you're a vegetable...quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dan ben je vegetariër. Je dieet is vegetarisch.
Ik moet denken aan deze mafkees.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt ook een tas met my bookcase brings all the boy to the yard maar niemand snapt m/vindt hem leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar boeken kunnen inderdaad aantrekkelijk zijn: boeken kunnen veel zeggen over hoe je bent en veel leuke of diepgaande gespreksonderwerpen opleveren.![]()
In heiligheid geloof ik al helemaal niet.quote:
Ik ook niet, maar lezen maakt me diep gelukkig iigquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In heiligheid geloof ik al helemaal niet.
Beidequote:
wat hebben jouw buren met mijn eetstijl te maken?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kon me bij de buren niet meer herinneren wie er nog meer vegetarisch is maar dat was jij dus
Dat ja!quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:03 schreef Drieklank het volgende:
Het is wel ontspannend om niet naar een scherm te hoeven kijken voor een goed verhaal of interessante informatie. Op een koude herfstachtige zondag met een kop koffie op de bank, warm ingepakt, regen klettert tegen de ramen, de geur van de koffie en papier. Volledig geconcentreerd en toch in het hier en nu.
KSC bedoel ikquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:05 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wat hebben jouw buren met mijn eetstijl te maken?
Isax daar is vegetarisch en ik dacht "er was er toch nog 1"quote:
lief dat je n soort van aan mij dacht koentjequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Isax daar is vegetarisch en ik dacht "er was er toch nog 1"
wel vaker hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
lief dat je n soort van aan mij dacht koentje
het is niet creepy bedoeldquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:14 schreef Lot88 het volgende:
[..]dat klinkt dan ook wel weer n beetje creepy
o dan ben ik niet goed voor jouw relatiequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:17 schreef Koen66 het volgende:
als je op iemand reageert denk je ook al minimaal een fractie van een seconde aan dat persoon
hoezoquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
o dan ben ik niet goed voor jouw relatie
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
o dan ben ik niet goed voor jouw relatie
ik zat verder door te denkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hihi ik loop je te fucken koen, net als ieder ander die nog wakker is en met mij praat
huehuehuequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hihi ik loop je te fucken koen, net als ieder ander die nog wakker is en met mij praat
Ja hoor, zo lang als ik het tolereerquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hallooooo ik ben vervelend, ben jij mijn volgende slachtoffer?
teveel reacties = teveel aan je denken = slecht voor relatiequote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja hoor, zo lang als ik het tolereer
Ag Koentje breek je hoofdje er maar niet opquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
teveel reacties = teveel aan je denken = slecht voor relatie
Ok, keuze uit 1. een date verhaal. 2. een seksvehaal. 3. een drankverhaal.quote:
ik neem maar iets te drinkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ag Koentje breek je hoofdje er maar niet op
123 graagquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ok, keuze uit 1. een date verhaal. 2. een seksvehaal. 3. een drankverhaal.
whahahahquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, rupsje nooitgenoeg
*tromgeroffelquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:32 schreef Lot88 het volgende:
hosti is wel een heel boekwerk aan het typen
Past wel bij jequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
whahahahOk die ga ik in mijn ui gooien als ik weer weet hoe ik daar in kom
dan een date verhaal
wheheheheehquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Past wel bij je![]()
Ok, ik was dus een keer met een meisje op date, ontmoet via OkCupid, beetje ouwehoeren, appen. Leuk. Haar ding was dat ze zin had in goede chickenwings. Dus ik naar de kfc, want de turk waar ik normaal heen ga was dicht. Daarna drankje leuk en aardig. Klikte super leuk. Ik breng haar naar haar fiets en toen beetje zoenen. Wederom, erg geslaagd.
Dag erna voeg ik haar toe op faceboek, blijkt ze een achternicht van me te zijn.
NOOO echt?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Past wel bij je![]()
Ok, ik was dus een keer met een meisje op date, ontmoet via OkCupid, beetje ouwehoeren, appen. Leuk. Haar ding was dat ze zin had in goede chickenwings. Dus ik naar de kfc, want de turk waar ik normaal heen ga was dicht. Daarna drankje leuk en aardig. Klikte super leuk. Ik breng haar naar haar fiets en toen beetje zoenen. Wederom, erg geslaagd.
Dag erna voeg ik haar toe op faceboek, blijkt ze een achternicht van me te zijn.
ze was 14?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:41 schreef HostiMeister het volgende:
Juuuuup. Aangetrouwd, maar dan nog![]()
Ow en saillant detail ze had gelogen over haar leeftijd
je gaat ze allemaal uittesten?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:42 schreef Lot88 het volgende:
Ik heb nu badoo
ben er al gesignaleerd door een fokker![]()
Heb een hele serie met 22 jarigen die willen neuken en de rest bespaar ik jullie
hoe krijg je ze dan weg?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
bij mij wel. Leukere gesprekken geen gekut met swipen..
ah, dus tochquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:49 schreef Lot88 het volgende:
[..]
daarvoor moet je met ze neukengewoon de hele lijst afwerken
moet ik ook weer eens kopen, heb het al een tijdje niet in huisquote:
hoaxquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:01 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ok, nou en toen ging ik dus naar buiten. Daar scheen de zon!
chill, in het gras gelegen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:01 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ok, nou en toen ging ik dus naar buiten. Daar scheen de zon!
antibiotica? anti-psychotica? anti-depressivaquote:
yummyquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:06 schreef Ruse het volgende:
[..]
antibiotica? anti-psychotica? anti-depressiva
dus wij kunnen samen niet eens een mini lolalot op de wereld zettenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zelf voor gekozen![]()
@ruse: AB idd
pssssstquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:09 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dus wij kunnen samen niet eens een mini lolalot op de wereld zetten
partypooperquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pssssst
dat gaat technisch niet zonder externe hulp
Hoe dan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:09 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dus wij kunnen samen niet eens een mini lolalot op de wereld zetten
wow paradigm shift ditquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
kan ook best, gewoon doen! DOEN is het kernwoord van de dag
SCHREEUW EENS NIET ZO!!!!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:32 schreef Lot88 het volgende:
IK VOEL MIJ ZOOOO VERDOMD ALLEEN *zingt
Nog steeds last van de keel?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
KAN IK TOCH NIE HELPUH ik heb sowieso een stem van een kraai momenteel
Ach, gaat wel weer overquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee maar mijn stem is wel echt fucked..
slaaplekkerquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ach, gaat wel weer over
Ik gooi er zo nog een paar pijnstillers in en dan maar eens proberen te slapen.
hup hupquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 08:01 schreef TaMieke het volgende:
Vroeg
![]()
Toch naar Utrecht vandaag. Maar nog geen zin om op te staan.
Ow lekkerquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 08:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja baas
Flink shoppen Samzz. Blijkbaar is mijn hele garderobe toe aan vernieuwing.
sammiequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 08:11 schreef Samzz het volgende:
Hoi Ruuuuuuse.
Hoi Mieke. Ga je wat leuks doen?
niet zo miekenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 08:30 schreef TaMieke het volgende:
Dankje.
Werkzaamheden tussen Eindhoven en Den Bosch. Omreizen dus![]()
Goedemorgen Joel!quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:08 schreef gcjoel het volgende:
goedemorgen!
eens kijken of ik zo naar de kapper kan
nee hoor niks. dit wordt een goede dagquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Goedemorgen Joel!
Auto, scooter of fiets kaduuk?
Dan kun je toch gewoon naar de kapper?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nee hoor niks. dit wordt een goede dag
Naar het ziekenhuis?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan kun je toch gewoon naar de kapper?![]()
Ik ga richting het ziekenhuis
Thnxquote:
Sterkte Joosiequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
ThnxIets met een opgetrokken blaasontsteking wat zich nu doorzet tot nierbekkenontsteking. Ze is al op leeftijd aan het raken en had al wel wat ouderdomskwaaltjes. Maar ze was nog aardig te pas. Tot gisteren dus..
Watte?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:20 schreef Fripsel het volgende:
Ik hoop dat dat meisje aangifte doet tegen die ene TS.
wtfquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Topic is gesloten. Dude die een "stoeispelletje" dacht te doen in de auto.
Linkje?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Topic is gesloten. Dude die een "stoeispelletje" dacht te doen in de auto.
Niet zo mooi, hopen dat ze snel herstelt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
ThnxIets met een opgetrokken blaasontsteking wat zich nu doorzet tot nierbekkenontsteking. Ze is al op leeftijd aan het raken en had al wel wat ouderdomskwaaltjes. Maar ze was nog aardig te pas. Tot gisteren dus..
Welk subforum?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:30 schreef Barbusse het volgende:
Al gevonden. Jezuschristustehobbelpaard
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:30 schreef Barbusse het volgende:
Mag je gesloten topics gewoon blijven delen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:30 schreef Barbusse het volgende:
ik heb nog steeds amper stem, maar ik heb om 01.30 al mijn 84 krijtjes op mijn doek geplakt en ga ze nu zo laten smeltenquote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mag je gesloten topics gewoon blijven delen?
he, watquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:33 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik heb nog steeds amper stem, maar ik heb om 01.30 al mijn 84 krijtjes op mijn doek geplakt en ga ze nu zo laten smeltenEerst nog even mijn haar tonen.
Die vent is imo zo verknipt dat je hoopt dat soortgenoten dit niet tegen komen en dan denken dat het normaal is.quote:
hay zonnetje, niet veel why?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemorgen hypertje
Wat is er afgelopen dagen gebeurd?
Is niet verwijderd dus jupquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mag je gesloten topics gewoon blijven delen?
ah op die fietsquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Die vent is imo zo verknipt dat je hoopt dat soortgenoten dit niet tegen komen en dan denken dat het normaal is.
Nou Noord Korea en Trump hebben beiden een grote bek, de Nederlandse dames zijn Europees kampioen geworden en de Russische economie lijkt bij te trekken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemorgen hypertje
Wat is er afgelopen dagen gebeurd?
gaat toch niets gebeurenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nou Noord Korea en Trump hebben beiden een grote bek, de Nederlandse dames zijn Europees kampioen geworden en de Russische economie lijkt bij te trekken.
En het gaat weer zomeren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nou Noord Korea en Trump hebben beiden een grote bek, de Nederlandse dames zijn Europees kampioen geworden en de Russische economie lijkt bij te trekken.
NK en Trump? Waarschijnlijk niet, maar die waailap zie ik er wel voor aan een 'na mij de zondvloed' beleid te gaan voeren dus kan best nog wat extra schade aan het wereldtoneel richten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gaat toch niets gebeuren
kan ook nog niet want ik bennog niet zomerproof.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:44 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Vandaag overduidelijk nog niet
Yepquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:43 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
NK en Trump? Waarschijnlijk niet, maar die waailap zie ik er wel voor aan een 'na mij de zondvloed' beleid te gaan voeren dus kan best nog wat extra schade aan het wereldtoneel richten.
Wordt wel tijd dan. Zomer is bijna af....quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
kan ook nog niet want ik bennog niet zomerproof.
was ook zoquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat je eerst een beetje neerslachtig overkwam
das kei lief van jouquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:46 schreef ArTiC het volgende:
Zo, mijn buren hebben tot 4 uur 's nachts een feestje gehad met hun tyfus dance muziek. Ik trakteer ze nu (ze slapen nog) op het gehele oeuvre van Rage Against The Machine op standje doof.
wat ook leuk is: kettingzaagquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:47 schreef ArTiC het volgende:
Misschien moet ik ook ff wat schilderijtjes op gaan hangen.
Wat moet er nog gebeuren dan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
kan ook nog niet want ik bennog niet zomerproof.
instantbruin is er wel afquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:49 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wat moet er nog gebeuren dan?
k heb het niet gezienquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:51 schreef Trashcanman het volgende:
Is die nieuwe Netflix serie: atypical iets?
Volgens mij weet ik zelfs welk topic je bedoeltquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:20 schreef Fripsel het volgende:
Ik hoop dat dat meisje aangifte doet tegen die ene TS.
Ja, gisteren tijdens het werk in één keer helemaal afgekeken. Is wel grappig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:51 schreef Trashcanman het volgende:
Is die nieuwe Netflix serie: atypical iets?
Gilmore Girlsquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:55 schreef ArTiC het volgende:
Zijn er nog series waar je vrolijk van wordt?
Ik zie alleen maar drama en oorlog en dood tegenwoordig.
heb je je nieuwe oorbellen al in? Ik wil die leuke van aliexpres nog steeds bestellenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb even alle gaatjes in mn oren doorgepriktalles klopt en schrijnt nu even lekker
Ik vond seizoen 1 van 'You me her' leuk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:55 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben gewoon een ouderwetse man hequote:
omg jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
omg jaaaaa Luke en Lorelai![]()
en sowieso Jess
Dikke trolquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
R&P / Ben je strafbaar bezig als...
Hmmmm, ik kan op een tekenfilm of 2 na niet zo snel wat bedenken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:55 schreef ArTiC het volgende:
Ik ook van jouquote:
Ik zal vanavond eens de eerste 2 afleveringen kijken, eens kijken of het boeit.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 1 van 'You me her' leuk.
nee, stekker is er uit he..quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:01 schreef Koen66 het volgende:
En druppelen de lijmpistooltjes nog na?
Wie niet?quote:
Ja maar ze vallen enorm tegenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
heb je je nieuwe oorbellen al in? Ik wil die leuke van aliexpres nog steeds bestellen
Love dan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een ouderwetse man he
Het is misschien ook iets te veel wijvenserie voor jou.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zal vanavond eens de eerste 2 afleveringen kijken, eens kijken of het boeit.
Ieuw nee, dat klinkt als bonkjesquote:
Oh, toch maar weer terug naar draken en aliens dan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is misschien ook iets te veel wijvenserie voor jou.
GHB toch?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:11 schreef ArTiC het volgende:
Wat een mafklapper
R&P / Makkelijkste manier om een vrouw over te halen?
Net op tijd voor lunch dusquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:31 schreef TaMieke het volgende:
Eindelijk in Utrecht
Gilmore GirlsJess
mijn enkelband zegt dat ik vanmiddag mee moet naar vrienden waar ik geen zin in hebquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Geen evenementje in de buurt oid?
Het is leuk wanneer je er bent en anders meld je je toch gewoon af?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn enkelband zegt dat ik vanmiddag mee moet naar vrienden waar ik geen zin in heb
Niet jouw vrienden dus?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn enkelband zegt dat ik vanmiddag mee moet naar vrienden waar ik geen zin in heb
oh jawel hoorquote:
Utrecht FTW.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:31 schreef TaMieke het volgende:
Eindelijk in Utrecht
Gilmore GirlsJess
dus tegen vrouw en kinderen zeggen gaan jullie maar, hmmmhmmmmquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is leuk wanneer je er bent en anders meld je je toch gewoon af?
uuuh, oké. I get the point.(sorry ik wist niet van de situatie)quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus tegen vrouw en kinderen zeggen gaan jullie maar, hmmmhmmmm
Dat is je straf voor het trouwen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus tegen vrouw en kinderen zeggen gaan jullie maar, hmmmhmmmm
ach het zal uiteindelijk wel weer meevallenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
uuuh, oké. I get the point.(sorry ik wist niet van de situatie)
Dan duim ik voor je dat jullie het gezellig krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |