ik zat verder door te denkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hihi ik loop je te fucken koen, net als ieder ander die nog wakker is en met mij praat
huehuehuequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hihi ik loop je te fucken koen, net als ieder ander die nog wakker is en met mij praat
Ja hoor, zo lang als ik het tolereerquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hallooooo ik ben vervelend, ben jij mijn volgende slachtoffer?
teveel reacties = teveel aan je denken = slecht voor relatiequote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja hoor, zo lang als ik het tolereer
Ag Koentje breek je hoofdje er maar niet opquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
teveel reacties = teveel aan je denken = slecht voor relatie
Ok, keuze uit 1. een date verhaal. 2. een seksvehaal. 3. een drankverhaal.quote:
ik neem maar iets te drinkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ag Koentje breek je hoofdje er maar niet op
123 graagquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ok, keuze uit 1. een date verhaal. 2. een seksvehaal. 3. een drankverhaal.
whahahahquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, rupsje nooitgenoeg
*tromgeroffelquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:32 schreef Lot88 het volgende:
hosti is wel een heel boekwerk aan het typen
Past wel bij jequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
whahahahOk die ga ik in mijn ui gooien als ik weer weet hoe ik daar in kom
dan een date verhaal
wheheheheehquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Past wel bij je![]()
Ok, ik was dus een keer met een meisje op date, ontmoet via OkCupid, beetje ouwehoeren, appen. Leuk. Haar ding was dat ze zin had in goede chickenwings. Dus ik naar de kfc, want de turk waar ik normaal heen ga was dicht. Daarna drankje leuk en aardig. Klikte super leuk. Ik breng haar naar haar fiets en toen beetje zoenen. Wederom, erg geslaagd.
Dag erna voeg ik haar toe op faceboek, blijkt ze een achternicht van me te zijn.
NOOO echt?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Past wel bij je![]()
Ok, ik was dus een keer met een meisje op date, ontmoet via OkCupid, beetje ouwehoeren, appen. Leuk. Haar ding was dat ze zin had in goede chickenwings. Dus ik naar de kfc, want de turk waar ik normaal heen ga was dicht. Daarna drankje leuk en aardig. Klikte super leuk. Ik breng haar naar haar fiets en toen beetje zoenen. Wederom, erg geslaagd.
Dag erna voeg ik haar toe op faceboek, blijkt ze een achternicht van me te zijn.
ze was 14?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:41 schreef HostiMeister het volgende:
Juuuuup. Aangetrouwd, maar dan nog![]()
Ow en saillant detail ze had gelogen over haar leeftijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |