quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Nee joh.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat ze een vrouw is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
blij -> onblijquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:33 schreef Karina het volgende:
Je zegt toch ook: logisch -> onlogisch
Geinig -> ongeinig
Hoi onlo
Heb al een reisje achter de rug. Slecht geslapen, geen zin en moe. Nu weer fris en fruitig.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 08:18 schreef Tarado het volgende:
laat ik vandaag helemaal geen zin hebben, wordt wel een druk dagje dus zal snel gaan
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:33 schreef Karina het volgende:
Je zegt toch ook: logisch -> onlogisch
Geinig -> ongeinig
Hoi onlo
Die macht heb jij niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heb ik het gewoon geïntroduceerd bij deze.
quote:
quote:
Mijn collega is jarigquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
het is kwart voor 11 in de ochtend, dikke nietsnut.
Die collega heeft dus absoluut geen gevoel in zijn donder. Hij weet/ziet dat je een dik vies varken bent, maar toch voert hij je nog meer suikers.quote:
Kan hem het schelen. Hij haalt gewoon voor het hele kantoor taart, wat een held!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die collega heeft dus absoluut geen gevoel in zijn donder. Hij weet/ziet dat je een dik vies varken bent, maar toch voert hij je nog meer suikers.
Wat een sadist.
Dat je het niet volgt is niet mijn probleemquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die macht heb jij niet.
Ik hoop maar dat dit een soort grapje is dat ik niet volg, anders heb jij een totaal vertroebeld wereldbeeld.
Bedankt, zal het doorgeven.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van harte aan je collega JanCees en laat de taart je smaken.
Healthy at every size, jatoch.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:49 schreef JanCees het volgende:
walgelijke fatshaming in dit topic ook bah
GGMM en onlogisch zijn een beetje jaloers dat ze zelf geen taart hebben.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:49 schreef JanCees het volgende:
Dikke mensen stinken gewoon.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:49 schreef JanCees het volgende:
Hoe gaat het met afvallen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Healthy at every size, jatoch.
Ja.quote:
Dat zal wel meevallen aangezien ik elke ochtend douche en amper lichaamsbeweging ondervind waardoor ik zou gaan zwetenquote:
Zeg jij ook altijd in jezelf wanneer je in de auto zit, of door de stad loopt, of in de sportschool staat en je ziet een dik/vet/vadsig persoon ; GOOR VARKEN?quote:
GGMM en onlo zijn stiekem van die magere slungels die jaloers zijn op de wat meer gevulde, meer welvarende mensen onder onsquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
GGMM en onlogisch zijn een beetje jaloers dat ze zelf geen taart hebben.
duh.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeg jij ook altijd in jezelf wanneer je in de auto zit, of door de stad loopt, of in de sportschool staat en je ziet een dik/vet/vadsig persoon ; GOOR VARKEN?
Verstandig.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zo ff naar de wc mijn taartje weer uitkotsen
JeeCee ik zou er nog één nemen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zo ff naar de wc mijn taartje weer uitkotsen
Ja ik heb ook zo'n dag...quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb er al 2 op. Ik overweeg nog een 3e.
Het is al 11 uurquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:
Lekker, begin nu aan mijn derde.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thee?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker, begin nu aan mijn derde.
Goed om te lezen dat we op één lijn zitten makker.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
duh.
Moeten die mensen maar niet buiten komen. Beetje het straatbeeld verpesten met hun olifanten omvang.
quote:
2 koppen koffie in 3 uurquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat over koffie. Niet over stukken taart.
ga jij lekker terug naar bed studentquote:
Ja, dat deden jojo en ik ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
mijn quote aanpassen, dat is wel ontzettend triest
Pas jij die rotkop van je maar eens aan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
mijn quote aanpassen, dat is wel ontzettend triest
vast wel, tong80 in opleiding.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:05 schreef Jojoortje het volgende:
Haags vanavond lekker aan het bier?
Dat zal wel moeten want hij moet zijn ploeg weer aanschouwen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:05 schreef Jojoortje het volgende:
net als vannacht met je moederquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:06 schreef onlogisch het volgende:
Jeetje wat gaat het hier tekeer zeg.
Die gaat afzien bij de voetbal.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:05 schreef Jojoortje het volgende:
Vanwaar deze vraag?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:05 schreef Jojoortje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |