Dat weet ik niet. Heb mij deze zomer even afzijdig gehouden. Ga vanaf volgende week weer minstens een uurtje per dag inlezen over zaken die crypto betreffen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wordt dit de Chinese Ethereum? Want dan ben je nu nog niet te laat
Ik druip af om zielig in mijn bed weg te kruipen en mijzelf kwijnend in slaap te sussen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om je eigen posts lachen, jezus man. Je daalt even in mijn achting. Ik neem aan dat je jezelf snel herpakt.
Ik drink nog water alvorens ik mijn tanden ga poetsen en nog even een uurtje vermaak zoek.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik druip af om zielig in mijn bed weg te kruipen en mijzelf kwijnend in slaap te sussen.
Heb jij eigenlijk zo'n springkussen op je kamer of heb je een matras op maat laten maken?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik druip af om zielig in mijn bed weg te kruipen en mijzelf kwijnend in slaap te sussen.
Mijn zoon denkt vaak dat mijn bed een springkussen is ja.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk zo'n springkussen op je kamer of heb je een matras op maat laten maken?
Westworld is steengoed.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:16 schreef Buitendam het volgende:
Ik wil aan een nieuwe serie beginnen. Ik twijfel tussen The Newsroom en Westworld.
Nicequote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga 'm wel wat opsturen ja. Die loller moet alleen even zijn adres doorgeven
Flesje wodka (en iets voor de kleine)quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Nice
Eventueel wil ik ook wel wat meesponsoren voor iets leuks.
Don en ik zijn nu in london city, we kunnen zelfs expres verzenden doen dan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga 'm wel wat opsturen ja. Die loller moet alleen even zijn adres doorgeven
lekker hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 08:18 schreef Tarado het volgende:
laat ik vandaag helemaal geen zin hebben, wordt wel een druk dagje dus zal snel gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |