quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Onlo als hij de verbale sneren en messteken in het rond ziet vliegen op het forum.
[ afbeelding ]
Mokerharde sneer jegens Haags dit. Benieuwd hoe hij dit morgen oppaktquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:04 schreef Elan het volgende:
Benieuwd of Inso nu ook in het teltopic gaat posten.
Als je veel beweegt moet je goftedomme veel drinkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:04 schreef Buitendam het volgende:
Alle soorten siroop is natuurlijk gewoon suiker met een fruitsmaakje.
Ik ben het helemaal met mijn goede makker Caland eens dat je gewoon water moet drinken.
Maar dan niet 4 liter, zoals die totaalmongool schijnbaar dagelijks doet.
No emotions, just business.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mokerharde sneer jegens Haags dit. Benieuwd hoe hij dit morgen oppakt
Vier liter is onzin. Neemt je lichaam niet eens op.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je veel beweegt moet je goftedomme veel drinken
En dan is er op zondag en maandag ook nog die constante nadorst
Waarschijnlijk gewoon tot 10 tellen en doorposten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mokerharde sneer jegens Haags dit. Benieuwd hoe hij dit morgen oppakt
2 liter is voldoendequote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vier liter is onzin. Neemt je lichaam niet eens op.
Kwart liter 's ochtend, kwart bij het avondeten. 2 liter tijdens het werk. Litertje tijdens het sporten. Vaak nog wat water naast mn bed voor snachts ofzo. Kom je er wel zo ongeveer aan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vier liter is onzin. Neemt je lichaam niet eens op.
Ja, je krijgt het wel weg, maar je neemt het niet op.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Kwart liter 's ochtend, kwart bij het avondeten. 2 liter tijdens het werk. Litertje tijdens het sporten. Vaak nog wat water naast mn bed voor snachts ofzo. Kom je er wel zo ongeveer aan.
Daarom ga je ook wel een keer of 6 keer pissen op een dag hé, idioot.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, je krijgt het wel weg, maar je neemt het niet op.
Stond op mijn radar toen het nog AntShares was. Echt op 2 dollar oid. Ook niet ingestapt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:06 schreef onlogisch het volgende:
Typisch. 'sup met Neo dan? Waarom heb ik die boot gemist?
Totale onzin. Dan zeik je letterlijk 100% uit wat je erin giet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom ga je ook wel een keer of 6 keer pissen op een dag hé, idioot.
Gaf het posten van deze ''idioot'' je een kick?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wordt dit de Chinese Ethereum? Want dan ben je nu nog niet te laatquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stond op mijn radar toen het nog AntShares was. Echt op 2 dollar oid. Ook niet ingestapt.
Valt eigenlijk best wel mee.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Ik zei het ook even hardop en moest er om lachen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaf het posten van deze ''idioot'' je een kick?
Om je eigen posts lachen, jezus man. Je daalt even in mijn achting. Ik neem aan dat je jezelf snel herpakt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Ik zei het ook even hardop en moest er om lachen.
Dat weet ik niet. Heb mij deze zomer even afzijdig gehouden. Ga vanaf volgende week weer minstens een uurtje per dag inlezen over zaken die crypto betreffen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wordt dit de Chinese Ethereum? Want dan ben je nu nog niet te laat
Ik druip af om zielig in mijn bed weg te kruipen en mijzelf kwijnend in slaap te sussen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om je eigen posts lachen, jezus man. Je daalt even in mijn achting. Ik neem aan dat je jezelf snel herpakt.
Ik drink nog water alvorens ik mijn tanden ga poetsen en nog even een uurtje vermaak zoek.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik druip af om zielig in mijn bed weg te kruipen en mijzelf kwijnend in slaap te sussen.
Heb jij eigenlijk zo'n springkussen op je kamer of heb je een matras op maat laten maken?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik druip af om zielig in mijn bed weg te kruipen en mijzelf kwijnend in slaap te sussen.
Mijn zoon denkt vaak dat mijn bed een springkussen is ja.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk zo'n springkussen op je kamer of heb je een matras op maat laten maken?
Westworld is steengoed.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:16 schreef Buitendam het volgende:
Ik wil aan een nieuwe serie beginnen. Ik twijfel tussen The Newsroom en Westworld.
Nicequote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga 'm wel wat opsturen ja. Die loller moet alleen even zijn adres doorgeven
Flesje wodka (en iets voor de kleine)quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Nice
Eventueel wil ik ook wel wat meesponsoren voor iets leuks.
Don en ik zijn nu in london city, we kunnen zelfs expres verzenden doen dan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga 'm wel wat opsturen ja. Die loller moet alleen even zijn adres doorgeven
lekker hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 08:18 schreef Tarado het volgende:
laat ik vandaag helemaal geen zin hebben, wordt wel een druk dagje dus zal snel gaan
Ik wilde net hetzelfde doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 09:19 schreef Jojoortje het volgende:
Ben benieuwd wanneer we het gedetailleerde fotoverslag krijgen van de bevalling van Inso. Of zou die al in OUD staan? Even kijken...
Ik heb 1x iemand haar bevalling foto's mogen zien. Doe ik nooit meer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 09:19 schreef Jojoortje het volgende:
Ben benieuwd wanneer we het gedetailleerde fotoverslag krijgen van de bevalling van Inso. Of zou die al in OUD staan? Even kijken...
Ik ook, ik zal niet in details treden maar ik zag meer dan ik wilde zienquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb 1x iemand haar bevalling foto's mogen zien. Doe ik nooit meer.
Hier ook rustigquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 09:33 schreef Karina het volgende:
Mogguh
Ik zat alleen hier maar 1 collega is inmiddels ook aanwezig. Wordt een saaie dag.
Ja, ik dus ook. En kan best wat hebben maar niet tijdens de lunchquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 09:33 schreef Karina het volgende:
Mogguh
Ik zat alleen hier maar 1 collega is inmiddels ook aanwezig. Wordt een saaie dag.
[..]
Ik ook, ik zal niet in details treden maar ik zag meer dan ik wilde zien
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb 1x iemand haar bevalling foto's mogen zien. Doe ik nooit meer.
Ha vriend.quote:
Het weer is prima, de wind is er niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ha vriend.
Nog steeds strontverkouden hier. En ik FOMO (Fear of missing out) een cryptocoin die momenteel mokerhard gaat. Tevens eet ik een ontbijtje.
Tot zover het inkijkje in mijn huidige situatie.
Hoe is het in Leiden?
Fijn om te horen dit. Ik zit nu aan een bakje koffie. Ook hier is het windstil met een zonnetjequote:Op vrijdag 11 augustus 2017 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het weer is prima, de wind is er niet.
schaar onder het bloedquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch hoef ik ze niet te zien hoorDie ik heb gezien waren superbloederig man
Nee helemaal geen details eigenlijk. Wel emotie enzo. En ongeloof.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 09:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze niet teveel details bevatten wel ja.
Een goede kapitein vaart immers ook door de Rode zee, nietwaar Haags?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gvd wat werd ik daar geil van zeg.
Ja dat is wel mooi. Zal mij van mijn eigen kind ook altijd bijblijven.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee helemaal geen details eigenlijk. Wel emotie enzo. En ongeloof.
Zo is het makker.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een goede kapitein vaart immers ook door de Rode zee, nietwaar Haags?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat is wel mooi. Zal mij van mijn eigen kind ook altijd bijblijven.
Jouw schip is de haven al een tijd niet uitgekomen zeker.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een goede kapitein vaart immers ook door de Rode zee, nietwaar Haags?
Nou ik zag zelfsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even in een spoiler het is te ranzig![]()
De haven van je moeder wordt wekelijks door deze olietanker aangedaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jouw schip is de haven al een tijd niet uitgekomen zeker.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zag zelfsPics van moederkoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even in een spoiler het is te ranzig
[..]
Nou ik zag zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even in een spoiler het is te ranzigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
[..]
Nou ik zag zelfsMoederKOEKOEKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even in een spoiler het is te ranzigZonder wrijving geen glans
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]wel potverdrieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
goede cumbekquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De haven van je moeder wordt wekelijks door deze olietanker aangedaan.
Ja, ik ook. Toen begon de echte ellende pas.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik was voornamelijk ook blij dat de pijn METEEN weg was.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Nee joh.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat ze een vrouw is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
blij -> onblijquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:33 schreef Karina het volgende:
Je zegt toch ook: logisch -> onlogisch
Geinig -> ongeinig
Hoi onlo
Heb al een reisje achter de rug. Slecht geslapen, geen zin en moe. Nu weer fris en fruitig.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 08:18 schreef Tarado het volgende:
laat ik vandaag helemaal geen zin hebben, wordt wel een druk dagje dus zal snel gaan
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:33 schreef Karina het volgende:
Je zegt toch ook: logisch -> onlogisch
Geinig -> ongeinig
Hoi onlo
Die macht heb jij niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heb ik het gewoon geïntroduceerd bij deze.
quote:
quote:
Mijn collega is jarigquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
het is kwart voor 11 in de ochtend, dikke nietsnut.
Die collega heeft dus absoluut geen gevoel in zijn donder. Hij weet/ziet dat je een dik vies varken bent, maar toch voert hij je nog meer suikers.quote:
Kan hem het schelen. Hij haalt gewoon voor het hele kantoor taart, wat een held!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die collega heeft dus absoluut geen gevoel in zijn donder. Hij weet/ziet dat je een dik vies varken bent, maar toch voert hij je nog meer suikers.
Wat een sadist.
Dat je het niet volgt is niet mijn probleemquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die macht heb jij niet.
Ik hoop maar dat dit een soort grapje is dat ik niet volg, anders heb jij een totaal vertroebeld wereldbeeld.
Bedankt, zal het doorgeven.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van harte aan je collega JanCees en laat de taart je smaken.
Healthy at every size, jatoch.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:49 schreef JanCees het volgende:
walgelijke fatshaming in dit topic ook bah
GGMM en onlogisch zijn een beetje jaloers dat ze zelf geen taart hebben.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:49 schreef JanCees het volgende:
Dikke mensen stinken gewoon.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:49 schreef JanCees het volgende:
Hoe gaat het met afvallen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Healthy at every size, jatoch.
Ja.quote:
Dat zal wel meevallen aangezien ik elke ochtend douche en amper lichaamsbeweging ondervind waardoor ik zou gaan zwetenquote:
Zeg jij ook altijd in jezelf wanneer je in de auto zit, of door de stad loopt, of in de sportschool staat en je ziet een dik/vet/vadsig persoon ; GOOR VARKEN?quote:
GGMM en onlo zijn stiekem van die magere slungels die jaloers zijn op de wat meer gevulde, meer welvarende mensen onder onsquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
GGMM en onlogisch zijn een beetje jaloers dat ze zelf geen taart hebben.
duh.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeg jij ook altijd in jezelf wanneer je in de auto zit, of door de stad loopt, of in de sportschool staat en je ziet een dik/vet/vadsig persoon ; GOOR VARKEN?
Verstandig.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zo ff naar de wc mijn taartje weer uitkotsen
JeeCee ik zou er nog één nemen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zo ff naar de wc mijn taartje weer uitkotsen
Ja ik heb ook zo'n dag...quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb er al 2 op. Ik overweeg nog een 3e.
Het is al 11 uurquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:
Lekker, begin nu aan mijn derde.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thee?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker, begin nu aan mijn derde.
Goed om te lezen dat we op één lijn zitten makker.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
duh.
Moeten die mensen maar niet buiten komen. Beetje het straatbeeld verpesten met hun olifanten omvang.
quote:
2 koppen koffie in 3 uurquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat over koffie. Niet over stukken taart.
ga jij lekker terug naar bed studentquote:
Ja, dat deden jojo en ik ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
mijn quote aanpassen, dat is wel ontzettend triest
Pas jij die rotkop van je maar eens aan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
mijn quote aanpassen, dat is wel ontzettend triest
vast wel, tong80 in opleiding.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:05 schreef Jojoortje het volgende:
Haags vanavond lekker aan het bier?
Dat zal wel moeten want hij moet zijn ploeg weer aanschouwen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:05 schreef Jojoortje het volgende:
net als vannacht met je moederquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:06 schreef onlogisch het volgende:
Jeetje wat gaat het hier tekeer zeg.
Die gaat afzien bij de voetbal.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:05 schreef Jojoortje het volgende:
Vanwaar deze vraag?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:05 schreef Jojoortje het volgende:
Verdween jij maar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:08 schreef Scrummie het volgende:
Hier verdwijnen posts (en af en toe kinderen).
Het gaat hier af en toe met een sneltreinvaart, daar zijn we in het oosten niet zo aan gewend.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:08 schreef GGMM het volgende:
Drizzt heeft de boel niet onder controle.
Niet zo gek, hij heeft zijn buik ook niet onder controle. (lol)
VI ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:08 schreef onlogisch het volgende:
Heerlijk. Dit weekend gaan de livetopics weer van start
Zo, die zit.quote:
Daar zijn jullie het meer bourgondische leven gewend hé, vetklep.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het gaat hier af en toe met een sneltreinvaart, daar zijn we in het oosten niet zo gewend.
ZO DANquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:08 schreef GGMM het volgende:
Drizzt heeft de boel niet onder controle.
Niet zo gek, hij heeft zijn buik ook niet onder controle. (lol)
Je denkt nu aan Brabant.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zijn jullie het meer bourgondische leven gewend hé, vetklep.
Zegt iemand die net een stuk taart in zijn holle kies propt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
ZO DAN
De sneren vliegen over en weer, net als dat de kilo''s bij drizzt eraan vliegen
Aldus jij, met je 3 onderkinnen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
ZO DAN
De sneren vliegen over en weer, net als dat de kilo''s bij drizzt eraan vliegen
JC is hard aan het werk. De haring wordt niet vanzelf gekaakt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zegt iemand die net een stuk taart in zijn holle kies propt.
Ik werk er keihard bij, tevens voetbal ik 3x per week.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zegt iemand die net een stuk taart in zijn holle kies propt.
Vanavond weer trainen. Ik vermoed veel pionnen op het veld.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik werk er keihard bij, tevens voetbal ik 3x per week.
oeh. VERTEL ONS ALLES.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je hebt toch een privé FOKmeet?
Mortaxx kennende wordt dat GHB in het drankje van Haags( baco cola toevallig?)quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hopelijk waggel je er niet teveel om.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vanavond weer trainen. Ik vermoed veel pionnen op het veld.
Die moet jij opruimen zeker?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
jazeker. Maar ben met de auto dus echt veel zal er niet in gaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat doet niks af van het feit dat je overgewicht hebt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik werk er keihard bij, tevens voetbal ik 3x per week.
PAS OP. ZWENKT UITquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk waggel je er niet teveel om.
Wie ga je meeten?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jazeker. Maar ben met de auto dus echt veel zal er niet in gaan.
NOOT NOOT NOOTquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:15 schreef Scrummie het volgende:
TUUT TUUT TUUT
(Jojo die achteruit loopt)
moest lachen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk waggel je er niet teveel om.
Sowquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:15 schreef Scrummie het volgende:
TUUT TUUT TUUT
Op die dikke kont van je zekerquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die waarschuwing staat op mijn boxers.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:15 schreef Scrummie het volgende:
TUUT TUUT TUUT
Ze noemen haar ook wel de Kluivert van het Oosten. Zowel qua rijgedrag als eetgedrag.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:16 schreef Doublepain het volgende:
En je weet het met vrouwen die achteruit inparkeren
Ik zou rennen als ik jou was
conditietraining ofzo?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik accepteer dat ik te zwaar benquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doet niks af van het feit dat je overgewicht hebt.
Hoe je de laatste tijd uitvalt tegen Scrummeister, dan verdien je dit ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:17 schreef Jojoortje het volgende:
Van je zogenaamde FOK!vrienden moet je het maar hebben.
Heerlijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
conditietraining ofzo?
wij doen 3x per week partijtje
Ja. Heb wel de afgelopen weken om de dag hardgelopen. Maar vanavond is intervaltraining en proberen als je het gevoel hebt dat je dood gaat, dan nog op je reserves verder te gaan. Kutgevoel is dat.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
conditietraining ofzo?
wij doen 3x per week partijtje
Hij begint elke keer, debiel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe je de laatste tijd uitvalt tegen Scrummeister, dan verdien je dit ook
[..]
Heerlijk
Doe gewoon een keer 60 minuten normaal.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grapjes toch Jojoortje. Dat weet je toch wel?.
met wie als ik dat mag weten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jazeker. Maar ben met de auto dus echt veel zal er niet in gaan.
ZO DAN.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:21 schreef Scrummie het volgende:
Bedoel, er zijn maar weinig mensen op FOK! die ik echt teringdebiel vind. GGMM bijvoorbeeld.
Vriendschap is een illusie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ZO DAN.
Wat is er met jullie vriendschap gebeurd dan?
Ook teringdebielen kunnen vrienden zijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ZO DAN.
Wat is er met jullie vriendschap gebeurd dan?
wtfquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:21 schreef Scrummie het volgende:
Bedoel, er zijn maar weinig mensen op FOK! die ik echt teringdebiel vind. GGMM bijvoorbeeld.
vooral op zondag heb ik dat gevoel als ik gezopen hebquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja. Heb wel de afgelopen weken om de dag hardgelopen. Maar vanavond is intervaltraining en proberen als je het gevoel hebt dat je dood gaat, dan nog op je reserves verder te gaan. Kutgevoel is dat.
GRAPJE vriend. Ik hou van je inclusief al je tekortkomingen, al zijn er dat natuurlijk niet veelquote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
vooral op zondag heb ik dat gevoel als ik gezopen heb
dat gevoel dat je elk moment een nouri kan doen
Alleen selecties hebben echt trainer nodig. Rest niet joh.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Assistent- en keeperstrainer dan hè.
Lijkt mij ook Karina.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Arme vrouw wordt nog steeds gedisst hier
[..]
Dat lijkt me een gezellige kerel.
Klopt. Wij zijn selectie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen selecties hebben echt trainer nodig. Rest niet joh.
Zo danquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
vooral op zondag heb ik dat gevoel als ik gezopen heb
dat gevoel dat je elk moment een nouri kan doen
Ik zeg niet dat het zo is he.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:26 schreef Karina het volgende:
[..]ja van jezelf zoiets zeggen is wel wat minder hoor.
Ok.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vrouwenvoetbal wordt niet serieus genomen door mannelijke trainers
Nee ok je zegt dat het zo lijkt. Dus je doet alsof?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het zo is he.
Een G elftal speler zou ook selectie zijn bij vrouwenquote:
Ja, een grote act.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ok je zegt dat het zo lijkt. Dus je doet alsof?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een G elftal speler zou ook selectie zijn bij vrouwen
Nogal.quote:
Ik voel je pijn makker. Ik begrijp deze ommekeer ook niet. Zeker niet van een persoon als Scrummie. Iemand die doorgaans vooraan staat en je bijstaat tot een ban aan toe.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogal.
De belediging opzich niet, maar dat hij komt van iemand die je tot op 2 minuten geleden als goede vriend zag wel.
Ja, we gaan naar ADO.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Geloof er niks van hoormaar heb je nou een meet met haags of niet?
Ja, blijkbaar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik voel je pijn makker. Ik begrijp deze ommekeer ook niet. Zeker niet van een persoon als Scrummie. Iemand die doorgaans vooraan staat en je bijstaat tot een ban aan toe.
Blijkbaar is dat allemaal een act en schuift hij je zonder pardon zo opzij
Dat wilde hij ook wel erg graag.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@Karina en Onlo; Opper gaat mee naar ADO.
Spannend. Ik reken op een selfie mannen. En uiteraard een uitgebreid verslag hier in VBL.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je leest wat selectief VRIENDquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar.
Zal het nog eens voor hem opnemen.
Dat zegt ie al 12 jaar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haags had toch zijn seizoenskaart opgezegd?
Hoe kan dat?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wij trainden mee met "het 1ste" en alsnog werden we een na laatste in de 8ste klasse lols
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
gezellig, veel plezier! Hopelijk winnen ze van Utreg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |