SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het WK atletiek op TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende Nederlanders komen tijdens het WK in actie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagschema van vrijdag:
11:00 M 100 Metres Decathlon
11:10 W Discus Throw Qualification Group A
11:45 W 100 Metres Hurdles Heats
12:05 M Long Jump Decathlon
12:15 M High Jump Qualification
12:35 W Discus Throw Qualification Group B
13:55 M Shot Put Decathlon
18:00 M High Jump Decathlon
20:05 W 100 Metres Hurdles Semi-Final
20:10 W Long Jump Final
20:35 W 800 Metres Semi-Final
21:10 M 1500 Metres Semi-Final
21:30 M Hammer Throw Final
21:45 M 400 Metres Decathlon
22:25 W 3000 Metres Steeplechase Final
22:50 W 200 Metres Final
Valt er ook wat te spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Dale__Cooper op 10-08-2017 23:00:56 ]![]()
Neeeeee een zwiep
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Toch niet[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ok mooi. Dan blijf ik nog even wakker.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mijn ziggo go app loopt achter, hou daar godverdomme eens rekening mee man ze zijn nog niet gestart!![]()
Geen Amerikaanse zwiep op de triple jump.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Toepasselijke naam wel, Sprunger.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
TrumpGod heeft N-Korea al genuked.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:37 schreef Nober het volgende:
Mijn ziggo go app loopt achter, hou daar godverdomme eens rekening mee man ze zijn nog niet gestart!
Sorry voor de spoiler![]()
Kan zichzelf masseren na het springen.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Juichen voor Hejnova en Sprunger[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ook een (voormalige) meerkampster.quote:´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Hoera, laatste 4 sprongen van de dramatisch in beeld gebrachte TJ-finale net als de 400mhordenfinale begint
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Leest ES mee? Sprak Muir nu niet uit als MoerToen hij het over Doyle had.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
zijn die horden even hoog of van de mannen?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
heywoodu
![]()
Amerikanen falen niet![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Watquote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
zijn die horden even hoog of van de mannen?U MAD?![]()
Bah.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo prima race van Carter.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Tip: lees je posts eens na voor je daadwerkelijk post.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
zijn die horden even hoog of van de mannen?sig verwijderd door FA![]()
LOL, Doyle is gewoon laatste geworden
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Tip: geef dan gewoon een antwoord in plaats van dit soort dingenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tip: lees je posts eens na voor je daadwerkelijk post.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ZO DANquote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tip: geef dan gewoon een antwoord in plaats van dit soort dingen![]()
Dat was te verwachten. Finale was al knap.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
LOL, Doyle is gewoon laatste gewordenBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Die vraag is toch niet te begrijpen?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tip: geef dan gewoon een antwoord in plaats van dit soort dingenUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Je ziet toch wel het verschil tussen de mannen horden en de kinder horden bij de vrouwen?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
zijn die horden even hoog of van de mannen?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die vraag is toch niet te begrijpen?
Of de horden bij de vrouwen even hoog zijn als bij de mannen
(ik maak hopen dat je dat welk begreep)![]()
goee verbinding[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tsja met die techniek.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:42 schreef Columbiafan het volgende:
Jammer dat Little weer eens choketeBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Had die ene Amerikaan het niet gehaald met hss?! Dacht dat die 3e stond omdat hij over bronzen streep gingU MAD?![]()
Het vertrouwen is ontroerend.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Of de horden bij de vrouwen even hoog zijn als bij de mannen
(ik maak hopen dat je dat welk begreep)Un dann rettet kein Kavallerie,
Gewoon ja zeggenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tip: geef dan gewoon een antwoord in plaats van dit soort dingen❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Claye, de Robin Haasse van het springen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:43 schreef Columbiafan het volgende:
Hess had hier een medaille kunnen pakken.![]()
![]()
Zal trouwens niet vaak voorkomen dat Jamaica meer medailles haalt op de horden dan op de sprintnummers (relays niet meegeteld).´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Ja ze zijn even hoog.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik vind het sowieso altijd kut die veldonderdelen want je ziet op een gegeven moment alleen de top 3 nog maarquote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:38 schreef heywoodu het volgende:
Hoera, laatste 4 sprongen van de dramatisch in beeld gebrachte TJ-finale net als de 400mhordenfinale begint
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Dit heeft toch niks met kennis te maken. Iedereen ziet toch dat de mannen horden veel hoger zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch 50% kans als je geen idee hebtBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Weinig memorabele dingetjes gezien dit WK, eigenlijk..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
2013 Gaisahquote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:45 schreef Nober het volgende:
Wanneer was de laatste Nederlandse man die een medaille behaalde?![]()
Alle ballen op de speerwerpfinale.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weinig memorabele dingetjes gezien dit WK, eigenlijk..![]()
Vier jaar geleden. Nou ja Nederlands...quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:45 schreef Nober het volgende:
Wanneer was de laatste Nederlandse man die een medaille behaalde?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Makwalagodquote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weinig memorabele dingetjes gezien dit WK, eigenlijk..Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
beide 100 meters waren toch wel memorabel.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weinig memorabele dingetjes gezien dit WK, eigenlijk..![]()
Team Makwala
Un dann rettet kein Kavallerie,
Gaisahquote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:45 schreef Nober het volgende:
Wanneer was de laatste Nederlandse man die een medaille behaalde?![]()
Ik denk 1993. Bert van Vlaanderen op de marathon.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Bert was echt een baas.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk 1993. Bert van Vlaanderen op de marathon.U MAD?![]()
Heb wel een paar ideetjes voor de Atletiek.
4x100meter gemengd (1&3 vrouwen, 2&4 mannen)
4x200meter gemengd (1&3 vrouwen, 2&4 mannen)
4x400meter gemengd (1&3 vrouwen, 2&4 mannen)
Stilstaand verspringenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
sani brown brons zou genot zijn[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heywoodu
![]()
Hopelijk/vermoedelijk is hij vandaag een stuk beter hersteld.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
Gisteren deed die ZA het kut in de halve finaleVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Rutger Smith was uiteraard nog ertussen. En Rens Blom uiteraard.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stilstaand verspringen![]()
![]()
![]()
![]()
en daarvoor de estafetteploeg na diskwalificatiequote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:49 schreef Redefine het volgende:
Rutger Smith was uiteraard nog ertussen. En Rens Blom uiteraard.![]()
![]()
Blomquote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:49 schreef Redefine het volgende:
Rutger Smith was uiteraard nog ertussen. En Rens Blom uiteraard.Denk dat er nooit meer een onterechtere medaille is uitgegeven dan deze.
U MAD?![]()
Ik zei het toch: piet_proefballonquote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stilstaand verspringen
Wie sprong er dan hoger die dag?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
BlomDenk dat er nooit meer een onterechtere medaille is uitgegeven dan deze.
Citius, Altius, Fortius.![]()
Hij sprong het hoogst van iedereen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lijkt me raar om die medaille dan onterecht te noemen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja. Daardoor heeft Smith er van de week ook een bij gekregen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
en daarvoor de estafetteploeg na diskwalificatieBuren wordt doorgeschoven naar morgen
heywoodu
![]()
Rusland won er daarna genoeg.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
heywoodu
![]()
Hup Sani Brown
Kom op zeg. Stortregen. Hij was de enige die de badslippers mee had in Finland.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij sprong het hoogst van iedereen.
Lijkt me raar om die medaille dan onterecht te noemen.
Was over het algemeen maar een matig atleet.U MAD?![]()
Ik denk dat er heel wat meer zijn die onterechter waren.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Blablablaquote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:51 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wie sprong er dan hoger die dag?U MAD?![]()
Moet de rest maar niet choken.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kom op zeg. Stortregen. Hij was de enige die de badslippers mee had in Finland.
Was over het algemeen maar een matig atleet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bah, Guliyev[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Guliyev![]()
![]()
FlopshowUn dann rettet kein Kavallerie,
heywoodu
![]()
HAHA![]()
Wat een kuttijd eigenlijk
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Wat een aanfluiting deze race. Niet alleen door de winnaar.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
kut allemaal getoeter in m'n straat nu
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Guljajev, daar was toch wat meeUn dann rettet kein Kavallerie,
heywoodu
![]()
Uitgerekend iemand uit Azerbeidzjan die voor een ander land wint![]()
Daarmee houdt je de Afrikaantjes kort.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:54 schreef Mansjester het volgende:
Hoe haal je het godverdomme in je hoofd om met zo'n ketting te rennenBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Nou inderdaadquote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:54 schreef Redefine het volgende:
Wat een aanfluiting deze race. Niet alleen door de winnaar.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Waardeloos showtje deze 200. Waar was Richards?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja dat zal wel goed vallen bij Erdoganquote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:55 schreef Aguero het volgende:
Lekker de vlag van Azerbeidzjan om doen.
Wat een kutwinnaar
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Bolt had gewoon mee moeten doen, had achteruit nog gewonnenUn dann rettet kein Kavallerie,
Tijdens het WR van Bolt op de 200m liep die turk 7deIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Nouja lopen voor Nederland en met een Nederlandse vlag lopen is logisch. Zou een beetje vreemd zijn als zij een vlag van hun thuisland gaan pakken, iets wat hier dus gebeurtquote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja dat heb ik als ik Hassan of een Gaisah met onze vlag zie.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Die hebben een behoorlijk flop-WKquote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:56 schreef superniger het volgende:
Helemaal niets voor Team GeeBee.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Doet me een beetje denken aan Kim Collins die kampioen werd met een tijd boven de tien seconden.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:55 schreef Columbiafan het volgende:
Dat niveau op de sprint tegenwoordigIs dit dan het nieuwe sprinten?
Stelling: Martina had hier makkelijk goud gepakt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik vraag me af als er een dak zou zijn in dat stadion zou het dan indoor zijn ? aangezien outdoor piste enzoIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik heb verlang er wel enorm naar na deze absolute flopavond.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen ochtendgenot met meerkamp gelukkig.![]()
Nee.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:58 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: Martina had hier makkelijk goud gepakt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vraag me af als er een dak zou zijn in dat stadion zou het dan indoor zijn ? aangezien outdoor piste enzo
Verprutst z'n start. Bijna vals en blijft daarna zitten.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waardeloos showtje deze 200. Waar was Richards?![]()
Nooit betrapt, liet wel een pakje met steroïden smokkelen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:57 schreef Klummie het volgende:
[..]
Russische schaatser betrapt op doping, gras is groen.![]()
Morele winnaar zouden ze bij Sporza zeggen.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Sedoc klinkt echt alsof die er geen zin in hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mocht het een Belg zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Morele winnaar zouden ze bij Sporza zeggen.![]()
Je bedoeld eerder IJs is witquote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:57 schreef Klummie het volgende:
[..]
Russische schaatser betrapt op doping, gras is groen.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Martina is ook een halve Belg, die heeft nog eens schoen gekocht uit België.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Van Nieuwkerk volgens Martina.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
De Steek met een uitstekende vraag aan Makwala: 'vind je het jammer dat je geen medaille hebt gewonnen?'![]()
#werkenbijdenos
Jack does it in real time...![]()
dan doe je gewoon niet meequote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:04 schreef DeeBee het volgende:
20.10 overigens, bijna een seconde boven het WR..._
![]()
Is ook nooit goed, volgensmij hebben we hier liever dat ze vol gedoped 18.99 lopen dan schoon (Haha nee dat weet je hier idd niet) 20.10.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:04 schreef DeeBee het volgende:
20.10 overigens, bijna een seconde boven het WR..._
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Turkije bestaat over 20 jaar niet meer. Boeien.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:06 schreef _ANKA_ het volgende:
Iedereen hoopt in Turkije dat Guliyev geen doping heeft gebruikt. Best triest eigenlijk.![]()
Venezuela bestaat niet meer.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:07 schreef Columbiafan het volgende:
ZDF noemt Rojas een Colombiaanse![]()
Ik wist niet of het een trol was, daarom niet gereageerd. Maar als die serieus was, dan is die een beetje dom.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is ook nooit goed, volgensmij hebben we hier liever dat ze vol gedoped 18.99 lopen dan schoon (Haha nee dat weet je hier idd niet) 20.10.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Sintnicolaas gaat genieten
Dat vond ik ook erg matig ja, sowieso is het onthutsend te zien wat de verhouding is in air-time tussen de loopnummers en alle andere onderdelen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:08 schreef aswesleep het volgende:
Hoeveel hoogspring sprongen hebben we nu eigenlijk gezien op de algemen feed? 2?![]()
Ik zie DeeBee doorgaans niet echt als een troll, misschien ben ik naïefquote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wist niet of het een trol was, daarom niet gereageerd. Maar als die serieus was, dan is die een beetje dom.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:10 schreef Nober het volgende:
"I all years wanted and now I make it."
- Guliyev
U MAD?![]()
Vertel? Nog soepeler?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:12 schreef Columbiafan het volgende:
Blijkbaar is er een nieuwe regeling op komst qua nationaliteitswissels?U MAD?![]()
Ben ook erg benieuwd of je op de meerkamp zonder echte trainer kan, hoe doe je dat bij technische onderdelen?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar hoeven we dus niets van te verwachten.
Met zo'n instelling kom je er gewoon niet.![]()
Ik zag nog wat reacties over zover boven het wereldrecord lopen. Dat zijn users die niet eens weten dat er maar heel weinig lopers onder de 19.50 gelopen hebben.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zie DeeBee doorgaans niet echt als een troll, misschien ben ik naïefBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Ze zijn er mee bezig ja, om de regels strenger te maken.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:12 schreef Columbiafan het volgende:
Blijkbaar is er een nieuwe regeling op komst qua nationaliteitswissels?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
heywoodu
![]()
Beiden zijn wel tof op zichquote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is ook nooit goed, volgensmij hebben we hier liever dat ze vol gedoped 18.99 lopen dan schoon (Haha nee dat weet je hier idd niet) 20.10.
Snoeihard schroeien is altijd leuk, maar een finale als dit is ondanks de matige tijd ook echt welwaardig. Beter dan altijd hetzelfde riedeltje met Bolt uiteindelijk als winnaar.
Ik was na Rio wel helemaal klaar met Bolt, blij dat die act voorbij is.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beiden zijn wel tof op zich
Snoeihard schroeien is altijd leuk, maar een finale als dit is ondanks de matige tijd ook echt welwaardig. Beter dan altijd hetzelfde riedeltje met Bolt uiteindelijk als winnaar.
![]()
Ik denk dat d'n Andre ook wel stevig zit te balen. Die had de dubbel voor het grijpen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:15 schreef Columbiafan het volgende:
Zou Bolt spijt hebben dat ie die 200 geslipt heeft?![]()
Spannend was het wel, dat is een pluspunt. Maar Richards die niet helemaal goed wegkomt (en daardoor tekort komt), Van Niekerk die niet meer topfit is en dan nog Guliyev als winnaar. Dat is niet echt een genot allemaal.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beiden zijn wel tof op zich
Het begon op een gegeven moment wel een act te worden ja. Het is nog steeds een geweldige atleet en levende legende. Maar ik heb al zijn handelingen altijd een beetje vermoeiend gevonden. Dat hij na de streep een beetje ging showboten vind ik prima, maar na de vierde kekke beweging weet je het wel, maar dan volgen er nog minimaal vijf andere Bolt movesquote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:17 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik was na Rio wel helemaal klaar met Bolt, blij dat die act voorbij is.
heywoodu
![]()
Guliyev als winnaar vond ik wel leuk eigenlijkquote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Spannend was het wel, dat is een pluspunt. Maar Richards die niet helemaal goed wegkomt (en daardoor tekort komt), Van Niekerk die niet meer topfit is en dan nog Guliyev als winnaar. Dat is niet echt een genot allemaal.
Jij vindt (op Mekhissi na) alles wel leuk heb ik het gevoel, die positiviteit waardeer ik wel.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Guliyev als winnaar vond ik wel leuk eigenlijk![]()
heywoodu
![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:25 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Jij vindt (op Mekhissi na) alles wel leuk heb ik het gevoel, die positiviteit waardeer ik wel.
Van een Can ofzo ben ik ook bepaald geen fan hoor, maar Azerbeidzjan, het land der landen als het om het kopen van sporters gaat, dat een uiteindelijke wereldkampioen in zo ongeveer dé sport niet wist te houden vind ik wel hilarisch.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Guliyev als winnaar vond ik wel leuk eigenlijk
heywoodu
![]()
Wat had hij dan verwacht? Dat we allemaal massaal z'n ballen zouden kussen omdat hij in een ruktijd en uitlopend de 400m won waarbij hij heel duidelijk liet merken dat het hem weinig boeide omdat hij voor de dubbel ging?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:27 schreef Columbiafan het volgende:
Van Niekerk zei dat ie te weinig respect voelde de afgelopen week (vooral na de 400).Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ik kan mij er iets bij voorstellen. Maar door niet of nauwelijks interviews te geven, zul je niet echt veel respect oogsten.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:27 schreef Columbiafan het volgende:
Van Niekerk zei dat ie te weinig respect voelde de afgelopen week (vooral na de 400).Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Precies. Er is nog wel wat meer voor nodig om echt de status van een Michael Johnson te krijgen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat had hij dan verwacht? Dat we allemaal massaal z'n ballen zouden kussen omdat hij in een ruktijd en uitlopend de 400m won waarbij hij heel duidelijk liet merken dat het hem weinig boeide omdat hij voor de dubbel ging?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Wat is er gebeurd vanavond? Samenvatting?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nu tenminste al het nieuwe dagschema van morgen in de OP. Zo hoort het
Schippers heel makkelijk door naar de finales, bevestigde haar status als absolute topfavoriet.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is er gebeurd vanavond? Samenvatting?![]()
heywoodu
![]()
Heerschappij Hejnova voorbij op horden, Amerikaansen falen nietquote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is er gebeurd vanavond? Samenvatting?
Azerbeidzjaanse Turk stunt met goud op 200 meter en volgt Bolt op
Hinkstapspringer Taylor voor derde keer wereldkampioenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Een nep Turk is de nieuwe Bolt.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is er gebeurd vanavond? Samenvatting?![]()
heywoodu
![]()
Jozwik in de halve finale bij Wambui en Niyonsaba![]()
Verstegen bij Semenya.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Wat is er broekopdegrondwaardig?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:35 schreef Columbiafan het volgende:
Ik doe m'n broekje nu alvast af voor morgen.![]()
Alleen het verspringen heb ik wel echt zin in, tienkamp is ook wel geinig om te volgen, maar verder is de knoop hier nog niet eens los.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
- Krumins en Hassan makkelijk door naar de finale 5000 meter.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is er gebeurd vanavond? Samenvatting?
- Sanne Verstegen ook knap als tijdsnelste door naar de halve finale 800 meter.
- Een kwalificatieworp van Vetter boven de 91 meter (kampioenschapsrecord voor een kwalificatie)
- Een vermakelijke triple jump met Christian Taylor weer als winnaar
- Mekhissi niet door naar de halve finale 1500 meter
- Half FOK! die weer in een stuip is geschoten, omdat er diverse atleten op de 800 meter voor vrouwen er nogal mannelijk uitzien.
- Schippers makkelijk door naar de finale 200 meter, en zal gaan letten op Miller en Ta Lou
- Heywoodu Hejonova verrassend geen medaille op de 400 meter horden, wel goud voor Carter vanuit baan negen
- Guliyev wint verrassend de 200 meter in een floptijd, voor de terugvallende Van Niekerk die 0,001 voor de slecht startende Richards zilver pakt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Tienkamp (uiteraard), verspringen, ChespolgGENOT en natuurlijk de grote show D. Schippers.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is er broekopdegrondwaardig?![]()
Alleen het verspringen heb ik wel echt zin in, tienkamp is ook wel geinig om te volgen, maar verder is de knoop hier nog niet eens los.![]()
Dat klinkt als een afritsbroek. Jij gaat het net zoals Sintnicolaas doen?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:35 schreef Columbiafan het volgende:
Ik doe m'n broekje nu alvast af voor morgen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Hoeft geen probleem te zijn, mits niet van te ver de sprint aangaan. Deze serie kon dat nog. Maar die Polen moeten wel even leren dat ze niet van te ver moeten gaan zitten.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:35 schreef heywoodu het volgende:
Jozwik in de halve finale bij Wambui en Niyonsaba![]()
Verstegen bij Semenya.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
heywoodu
![]()
Liever een spannende 200m dan een onewomanshowquote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:38 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Tienkamp (uiteraard), verspringen, ChespolgGENOT en natuurlijk de grote show D. Schippers.
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is er broekopdegrondwaardig?![]()
Alleen het verspringen heb ik wel echt zin in, tienkamp is ook wel geinig om te volgen, maar verder is de knoop hier nog niet eens los.Ik mis bij jullie beiden nog wel de 100 meter horden series en halve finale.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:38 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Tienkamp (uiteraard), verspringen, ChespolgGENOT en natuurlijk de grote show D. Schippers.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
heywoodu
![]()
Voor Talay gaat het broekje gelijk het raam uit, dat dan weer welquote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Ik mis bij jullie beiden nog wel de 100 meter horden series en halve finale.
Ik dacht alquote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor Talay gaat het broekje gelijk het raam uit, dat dan weer wel
Douma mag toch de halve finale lopen
Protest gehonoreerdLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
heywoodu
![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:52 schreef Szura het volgende:
Protest gehonoreerd
Mooi. Hoewel het misschien niet terecht is. Ben wel blij voor hemquote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:52 schreef Szura het volgende:
Protest gehonoreerd
Meh.quote:
Edit: had eigenlijk eerder gedacht dat je Dutkiewicz zou noemen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
De meeste aandacht bij de horden zal morgen dan wel weer uitgaan naar Jenneke. Maar die heeft alleen een leuke warming up, qua uiterlijk zijn er zo tien leukere dames die meedoen te vinden.
Maar wat betreft belangrijkere zaken. Visser zou de halve finale wel moeten halen. Boons en Bakker zijn niet per definitie kansloos, maar zie ik eigenlijk niet echt gebeuren.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Lol, een flopwinnaar in 20.10 gaat het broekje gewoon niet voor uit.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wist niet of het een trol was, daarom niet gereageerd. Maar als die serieus was, dan is die een beetje dom.
WR zit er natuurlijk niet snel in, maar ik vond dit een matige 200 meter. Qua spanning, winnaar en / of tijd waren er verwachtingen en die werden in mijn ogen amper ingelost. Had liever dat Makwala'tje hem pakte ofzo...Jack does it in real time...![]()
Dan eerder Lobe.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Meh.
Edit: had eigenlijk eerder gedacht dat je Dutkiewicz zou noemen.![]()
Wel bizar, zouden we dan ook schwalbes zoals in het voetbal krijgen. Als de beentjes vollopen contact zoeken met een tegenstander en tegen de vlakte gaan.![]()
Ik heb zelf ook al gezegd dat een winnaar met 20.10 heel matig is. Maar 0.20 sneller was al een vrij goede tijd geweest, en dan was het nog steeds 0.80 boven het WR.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lol, een flopwinnaar in 20.10 gaat het broekje gewoon niet voor uit.
WR zit er natuurlijk niet snel in, maar ik vond dit een matige 200 meter. Qua spanning, winnaar en / of tijd waren er verwachtingen en die werden in mijn ogen amper ingelost. Had liever dat Makwala'tje hem pakte ofzo...Buren wordt doorgeschoven naar morgen
wotquote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:52 schreef Szura het volgende:
Protest gehonoreerd![]()
![]()
Ook niks mis mee. Sowieso weer een onderdeel waar genoeg keus is op dat vlak. Daarom vind ik het ook zo suf dat men Jenneke zo knap lijkt te vindenquote:
Je zou het bijna gaan denken ja. Want dit was toch grotendeels zijn eigen fout.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:05 schreef Columbiafan het volgende:
Wel bizar, zouden we dan ook schwalbes zoals in het voetbal krijgen. Als de beentjes vollopen contact zoeken met een tegenstander en tegen de vlakte gaan.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
430 000 volgers op Instagram is wel belachelijk voor zo'n "matige'" atlete jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook niks mis mee. Sowieso weer een onderdeel waar genoeg keus is op dat vlak. Daarom vind ik het ook zo suf dat men Jenneke zo knap lijkt te vindenOndertussen zit Newman ook al aan 73 000, die heeft ook flink naam gemaakt tijdens dit WK.
Ze vindt zichzelf geloof ik ook wel heel lekker trouwens, getuige de reacties op deze tweets:twitter:Daisleyyy twitterde op zondag 06-08-2017 om 21:42:18Oh my holy goodness man. That Canadian pole vaulter Alysha Newman is absolutely mesmerising! 😍 https://t.co/VbrJDv79gv reageer retweet
twitter:Cfa89 twitterde op zondag 06-08-2017 om 21:48:01This Alysha Newman from Canada though 😍😍😍 #London2017 https://t.co/RgziThSWYP reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heerschappij Hejnova voorbij op horden, Amerikaansen falen niet
Azerbeidzjaanse Turk stunt met goud op 200 meter en volgt Bolt op
Hinkstapspringer Taylor voor derde keer wereldkampioenVan Niekerk had ik al niet verwacht na de halve finale maar dit... man man man...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Taylor logisch.
Bedankt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Je laatste zin over Newman vind ik nou niet echt tot uiting komen in haar reacties. Niet echt iets wat daarop wijst.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:17 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
430 000 volgers op Instagram is wel belachelijk voor zo'n "matige'" atlete jaOndertussen zit Newman ook al aan 73 000, die heeft ook flink naam gemaakt tijdens dit WK.
Ze vindt zichzelf geloof ik ook wel heel lekker trouwens, getuige de reacties op deze tweets:twitter:Daisleyyy twitterde op zondag 06-08-2017 om 21:42:18Oh my holy goodness man. That Canadian pole vaulter Alysha Newman is absolutely mesmerising! 😍 https://t.co/VbrJDv79gv reageer retweet
twitter:Cfa89 twitterde op zondag 06-08-2017 om 21:48:01This Alysha Newman from Canada though 😍😍😍 #London2017 https://t.co/RgziThSWYP reageer retweet
![]()
![]()
Dat ze heel volgers heeft op Instagram vind ik niet zo erg, en ook wel logisch. Hoe goed of slecht iemand ook is. Het gaat mij er meer om, dat de hype nog steeds blijft hangen. En vooral dat ze toch echt heel wat minder leuk is dan heel veel andere atletes.
Toen ik de eerste filmpjes met die opwarming zag, dacht ik zo die is leuk. Maar als je dan wat beelden van dichtbij ziet, denk ik meh. Dan toch liever Visser, Talay en nog tien anderen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik heb het persoonlijk iets meer voor de bescheiden, alternatieve en ietwat schuchtere atleten zoals Hanna Klein, Reh, Little, Thiam, Chespol... Maar goed, ieder z'n ding. Heb op zich ook niets tegen zo'n Newman, Schippers of Jenneke hoor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je laatste zin over Newman vind ik nou niet echt tot uiting komen in haar reacties. Niet echt iets wat daarop wijst.
Dat ze heel volgers heeft op Instagram vind ik niet zo erg, en ook wel logisch. Hoe goed of slecht iemand ook is. Het gaat mij er meer om, dat de hype nog steeds blijft hangen. En vooral dat ze toch echt heel wat minder leuk is dan heel veel andere atletes.
Toen ik de eerste filmpjes met die opwarming zag, dacht ik zo die is leuk. Maar als je dan wat beelden van dichtbij ziet, denk ik meh. Dan toch liever Visser, Talay en nog tien anderen.![]()
Oh dat verschil zie ik ook wel hoor. Al vind ik Schippers niet te vergelijken met die andere twee. Ja ze is zelfverzekerd, maar qua exposure toch heel wat anders dan die anderen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:34 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik heb het persoonlijk iets meer voor de bescheiden, alternatieve en ietwat schuchtere atleten zoals Hanna Klein, Reh, Little, Thiam, Chespol... Maar goed, ieder z'n ding. Heb op zich ook niets tegen zo'n Newman, Schippers of Jenneke hoor.
Het ging mij er meer om dat ik je voorbeelden niet zo vond. Verder vind ik dat al die atleten gewoon moeten doen wat ze willen doen, toch vaak het idee dat ze het ook gewoon leuk vinden. Dan is dat juist mooi.
Maar als je bijvoorbeeld in lijstjes van mooie sportsters (rond grote toernooien) steeds weer Allison Stokke en Leryn Franco zie voorbijkomen. Dan denk ik, er zijn er genoeg die ook daadwerkelijk wat presteren en leuk zijn om naar te kijken. Of Jenneke, waarbij ze puur op basis van die opwarming een hype is geworden.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Voor morgen zal het wel weer afwachten worden op welk onderdeel Sintnicolaas geblesseerd gaat raken. Ik zei het over Broersen gekscherend tegen mijn broer, en ja hoor die liep daadwerkelijk weer tegen een blessure aan
Vond dat interview met de nos wel bemoedigend en ook in gotzis ging het goed. Hopelijk blijft ie fit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:44 schreef Redefine het volgende:
Voor morgen zal het wel weer afwachten worden op welk onderdeel Sintnicolaas geblesseerd gaat raken. Ik zei het over Broersen gekscherend tegen mijn broer, en ja hoor die liep daadwerkelijk weer tegen een blessure aan![]()
Ik hoop het ook. Hij klonk wel positief ja, dus hij zou fit moeten zijn. Maar wat prestaties betreft zou het mij verbazen als hij hoog scoort. Als iemand zo vaak zegt dat hij gaat genieten heb ik toch niet echt het idee dat die voor een topprestatie gaat.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vond dat interview met de nos wel bemoedigend en ook in gotzis ging het goed. Hopelijk blijft ie fit.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik vond het gewoon wel vrij opvallend dat de weinige reacties van twitteraarster/fans waarop ze reageerde gingen over hoe mooi ze wel is. Maar goed, misschien heb je wel gelijk en heb ik een beetje te snel m'n conclusies getrokken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh dat verschil zie ik ook wel hoor. Al vind ik Schippers niet te vergelijken met die andere twee. Ja ze is zelfverzekerd, maar qua exposure toch heel wat anders dan die anderen.
Het ging mij er meer om dat ik je voorbeelden niet zo vond. Verder vind ik dat al die atleten gewoon moeten doen wat ze willen doen, toch vaak het idee dat ze het ook gewoon leuk vinden. Dan is dat juist mooi.
Maar als je bijvoorbeeld in lijstjes van mooie sportsters (rond grote toernooien) steeds weer Allison Stokke en Leryn Franco zie voorbijkomen. Dan denk ik, er zijn er genoeg die ook daadwerkelijk wat presteren en leuk zijn om naar te kijken. Of Jenneke, waarbij ze puur op basis van die opwarming een hype is geworden.
Verder volledig akkoord wat betreft de lijstjes, de media is op dat vlak ook erg lui. Veel lijstjes zijn totaal niet up to date en duidelijk niet gemaakt door mensen die vaak naar sport kijken. Valt me bij de Olympische Spelen ook steeds op. Veel verder dan Vonn, Veith, Gut, Lolo Jones en Silje Norendal zullen vast niet komen voor Pyeongchang.![]()
Ja klopt. Geldt ook wel voor andere lijstjes, beste sporters, beste zus etc. Vaak een hoog clickbait gehalte. Weinig moeite erin steken om een ook daadwerkelijk iets goeds te maken, maar vooral veel aandacht creëren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:58 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon wel vrij opvallend dat de weinige reacties van twitteraarster/fans waarop ze reageerde gingen over hoe mooi ze wel is. Maar goed, misschien heb je wel gelijk en heb ik een beetje te snel m'n conclusies getrokken.
Verder volledig akkoord wat betreft de lijstjes, de media is op dat vlak ook erg lui. Veel lijstjes zijn totaal niet up to date en duidelijk niet gemaakt door mensen die vaak naar sport kijken. Valt me bij de Olympische Spelen ook steeds op. Veel verder dan Vonn, Veith, Gut, Lolo Jones en Silje Norendal zullen vast niet komen voor Pyeongchang.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik hoop wel dat de laatste drie dagen er nog wat memorabele wedstrijden komen (speerwerpen hopelijk). Want nu zullen de enige dingen die van dit toernooi bij zullen blijven, het gedoe rondom Makwala, de vele opgaves en de upsets op de sprintnummers zijn.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Hoop ook wel dat Freimuth (of Shkurenev, Warner...) Mayer écht weerwerk gaat bieden, en we eindelijk nog eens een spannende tienkamp krijgen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 01:07 schreef Redefine het volgende:
Ik hoop wel dat de laatste drie dagen er nog wat memorabele wedstrijden komen (speerwerpen hopelijk). Want nu zullen de enige dingen die van dit toernooi bij zullen blijven, het gedoe rondom Makwala, de vele opgaves en de upsets op de sprintnummers zijn.![]()
De zussen zijn doorquote:. Qua stem en manier van praten lijken ze dan weer niet op elkaar.
Daar hebben we ons hier al serieus over verbaasd jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 01:13 schreef skysherrif het volgende:
Geen idee hoe lang het al bekend is, maar douma mag toch door naar halve finale.![]()
![]()
Probeerde het hier een beetje terug te zoeken, maark on het niet vinden, dus dacht meldt het maar voor de zekerheid ghehe.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 01:14 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Daar hebben we ons hier al serieus over verbaasd ja
Wel enorm goed nieuws voor die jongen natuurlijk. Hopen dat hij mentaal al niet teveel uit het toernooi is, maar binnen deze korte tijdspanne moet dat geen probleem zijn. Wanneer is halve finale?![]()
Nadinequote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor Talay gaat het broekje gelijk het raam uit, dat dan weer wel![]()
Hopelijk heeft ze goed kunnen uitrusten na die zevenkamp.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Morgen 21:10quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 01:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Probeerde het hier een beetje terug te zoeken, maark on het niet vinden, dus dacht meldt het maar voor de zekerheid ghehe.
Wel enorm goed nieuws voor die jongen natuurlijk. Hopen dat hij mentaal al niet teveel uit het toernooi is, maar binnen deze korte tijdspanne moet dat geen probleem zijn. Wanneer is halve finale?![]()
Vage beslissing om Douma alsnog toe te laten tot de halve finale, maar dit toont wel aan dat het verstandig om altijd te protesteren in dit soort situaties.. Daar ging het in het verleden nog wel eens mis bij Nederlanders.![]()
Vandaag eindelijk een leuk showtje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: