Wat is er broekopdegrondwaardig?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:35 schreef Columbiafan het volgende:
Ik doe m'n broekje nu alvast af voor morgen.
- Krumins en Hassan makkelijk door naar de finale 5000 meter.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is er gebeurd vanavond? Samenvatting?
Tienkamp (uiteraard), verspringen, ChespolgGENOT en natuurlijk de grote show D. Schippers.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is er broekopdegrondwaardig?![]()
Alleen het verspringen heb ik wel echt zin in, tienkamp is ook wel geinig om te volgen, maar verder is de knoop hier nog niet eens los.
Dat klinkt als een afritsbroek. Jij gaat het net zoals Sintnicolaas doen?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:35 schreef Columbiafan het volgende:
Ik doe m'n broekje nu alvast af voor morgen.
Hoeft geen probleem te zijn, mits niet van te ver de sprint aangaan. Deze serie kon dat nog. Maar die Polen moeten wel even leren dat ze niet van te ver moeten gaan zitten.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:35 schreef heywoodu het volgende:
Jozwik in de halve finale bij Wambui en Niyonsaba![]()
Verstegen bij Semenya.
Liever een spannende 200m dan een onewomanshowquote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:38 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Tienkamp (uiteraard), verspringen, ChespolgGENOT en natuurlijk de grote show D. Schippers.
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is er broekopdegrondwaardig?![]()
Alleen het verspringen heb ik wel echt zin in, tienkamp is ook wel geinig om te volgen, maar verder is de knoop hier nog niet eens los.
Ik mis bij jullie beiden nog wel de 100 meter horden series en halve finale.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:38 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Tienkamp (uiteraard), verspringen, ChespolgGENOT en natuurlijk de grote show D. Schippers.
Voor Talay gaat het broekje gelijk het raam uit, dat dan weer welquote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Ik mis bij jullie beiden nog wel de 100 meter horden series en halve finale.
Ik dacht alquote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor Talay gaat het broekje gelijk het raam uit, dat dan weer wel
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:52 schreef Szura het volgende:
Douma mag toch de halve finale lopen
Protest gehonoreerd
Mooi. Hoewel het misschien niet terecht is. Ben wel blij voor hemquote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:52 schreef Szura het volgende:
Protest gehonoreerd
Meh.quote:
Lol, een flopwinnaar in 20.10 gaat het broekje gewoon niet voor uit.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wist niet of het een trol was, daarom niet gereageerd. Maar als die serieus was, dan is die een beetje dom.
Dan eerder Lobe.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Meh.
Edit: had eigenlijk eerder gedacht dat je Dutkiewicz zou noemen.
Ik heb zelf ook al gezegd dat een winnaar met 20.10 heel matig is. Maar 0.20 sneller was al een vrij goede tijd geweest, en dan was het nog steeds 0.80 boven het WR.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lol, een flopwinnaar in 20.10 gaat het broekje gewoon niet voor uit.
WR zit er natuurlijk niet snel in, maar ik vond dit een matige 200 meter. Qua spanning, winnaar en / of tijd waren er verwachtingen en die werden in mijn ogen amper ingelost. Had liever dat Makwala'tje hem pakte ofzo...
wotquote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:52 schreef Szura het volgende:
Protest gehonoreerd
Ook niks mis mee. Sowieso weer een onderdeel waar genoeg keus is op dat vlak. Daarom vind ik het ook zo suf dat men Jenneke zo knap lijkt te vindenquote:
Je zou het bijna gaan denken ja. Want dit was toch grotendeels zijn eigen fout.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:05 schreef Columbiafan het volgende:
Wel bizar, zouden we dan ook schwalbes zoals in het voetbal krijgen. Als de beentjes vollopen contact zoeken met een tegenstander en tegen de vlakte gaan.
430 000 volgers op Instagram is wel belachelijk voor zo'n "matige'" atlete jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook niks mis mee. Sowieso weer een onderdeel waar genoeg keus is op dat vlak. Daarom vind ik het ook zo suf dat men Jenneke zo knap lijkt te vinden
twitter:Daisleyyy twitterde op zondag 06-08-2017 om 21:42:18Oh my holy goodness man. That Canadian pole vaulter Alysha Newman is absolutely mesmerising! 😍 https://t.co/VbrJDv79gv reageer retweet
twitter:Cfa89 twitterde op zondag 06-08-2017 om 21:48:01This Alysha Newman from Canada though 😍😍😍 #London2017 https://t.co/RgziThSWYP reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |