SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het WK atletiek op TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende Nederlanders komen tijdens het WK in actie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagschema van vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt er ook wat te spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Twee blanken bij de eerste 3
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Fransoos is weg
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Het Keniaanse spul is ook op
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Daar komt Mekhissi nog
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Mekhissi gaat hard
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Whahaha
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
heywoodu
![]()
JAAAAAAAA toeters alles![]()
![]()
![]()
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Hoe hoog zijn die balken eigenlijk?I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Lavillenie nog 1 poging over op 5.89Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Jager met een SifannetjeOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Heeft Mekhissi al iemand geklapt?Un dann rettet kein Kavallerie,
HALVE NEDERLANDER!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Gaan showboten in de sprint
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:21 schreef Max23 het volgende:
Maar goed dat die in Londen is, anders was hij geruimd
U MAD?![]()
Chaosfotografen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ga je die grap elke avond maken?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:21 schreef Max23 het volgende:
Maar goed dat die in Londen is, anders was hij geruimd![]()
Als er een kip mee doet wel jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:22 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Ga je die grap elke avond maken?![]()
![]()
Moet er nog 1 over 5.89 eigenlijkCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Zijn grap wordt straks geruimd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:22 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Ga je die grap elke avond maken?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
We zijn er weer bij en dat is prima-mentaliteitquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:22 schreef Slobeend het volgende:
Waarom lopen die andere Kenianen ook met een vlag?
ZoietsMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat nou als die balk niet hoger kan?
Bossequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:24 schreef Columbiafan het volgende:
Bosse die goud pakt zou ik ook wel mooi vinden, al hoop ik natuurlijk op Amos.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Of een steeple chase met meerdere polsstokhoogbalken over het parcoursGenot. Rondjes lopen met die stok enzo.
Lavillenie
Lavillenie
Springen op 5.95 om het goud. Zo zien we het graagCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Een van de weinige Fransosen die ik iets gunquote:
Dit gaat vast een gifje worden
Ethiopië faalt wel met plaats 7, 8 en 9.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mekhissi vierde. Nou afwachten wie van de drie er gediskwalificeerd gaat worden.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Is Lyu wel blij?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ze heet HuiHui en niet HaHa dus ik denk het nietquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Eerder bil, quad of hamstring.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die heeft ook wat testosteron in haar mik gehad![]()
Kerstmuziek?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Eurosportquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Sporzaquote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Don't cry for me ArgentinaaaaaaUn dann rettet kein Kavallerie,
Ze is er lekker blij mee
We gaan met 3 verderCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
heywoodu
![]()
Dat heb ik niet, maar:quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:26 schreef Columbiafan het volgende:
Mekhissi interview nu met traantjes op France 2, Heywoodu.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, maar:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ah je hebt 'm opgeslagen gisteren. Genot.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zap naar Belg man.![]()
![]()
heywoodu
![]()
800m, broekje ligt nog altijd op de grond
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ah je hebt 'm opgeslagen gisteren. Genot.
[ afbeelding ].!!!
U MAD?![]()
Die episode blijft een genot.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, maar:
[ afbeelding ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
heywoodu
![]()
Conseslus al goud, geen medaille voor Mekhissi, dit wordt echt episch fappen als Amos ook nog wintVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Haha, nou, groetjens.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Blijft toch ontzettend zuur van Makwala.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:32 schreef heywoodu het volgende:
Conseslus al goud, geen medaille voor Mekhissi, dit wordt echt episch fappen als Amos ook nog wint![]()
Niet bijzonder geestigquote:I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Ze wachten met de polsstok tot finale 800 is geweest??Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Die Brit gaat brons pakken.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het WR is snellerquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
Hoezo doping dat record uit 1987.!!!!
Maar nee, bij Kenianen ligt dat aan de bouwCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
WR is uit 2012 tochquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
Maar nee, bij Kenianen ligt dat aan de bouw❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
heywoodu
![]()
Welk record uit 1987? Die uit 2012?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
Maar nee, bij Kenianen ligt dat aan de bouwVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Kijken wat McBride kan in de finaleI walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
CRquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welk record uit 1987? Die uit 2012?U MAD?![]()
heywoodu
![]()
Veel te snel starten en nu wel afgerekend wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:35 schreef TechTraveler het volgende:
Kijken wat McBride kan in de finale
Bossé.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
heywoodu
![]()
Oh, het is ook vrij zeldzaam dat een kampioenschapsfinale echt hard gaat.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Amos/Bettquote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Past niet, net zoals 'Faith Chepngetich'quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:36 schreef Columbiafan het volgende:
Bosse heeft blijkbaar geen voornaam
Baasje is het ook hequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:36 schreef Columbiafan het volgende:
Bosse heeft blijkbaar geen voornaamI walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Thequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:36 schreef Columbiafan het volgende:
Bosse heeft blijkbaar geen voornaam![]()
Mjah, maar toch.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, het is ook vrij zeldzaam dat een kampioenschapsfinale echt hard gaat.
Als er een DDR vlaggetje voor had gestaan hadden we ook onze twijfels
U MAD?![]()
![]()
Fittie.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Amos loopt chaotisch.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat heeft Bosse voor ontstekingsremmers
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Britje net te laat?
heywoodu
![]()
Oei Langford![]()
Fuck, had ik bijna gelijk met mijn brons voor die Brit.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat een faal van Kszot
![]()
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Domme Pool, juichen, terwijl hij gewoon had kunnen winnen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
0,04 tekortquote:
Hij deed de Sifan Hassan taktiek dunnetjes over.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:39 schreef marcodej het volgende:
Domme Pool, juichen, terwijl hij gewoon had kunnen winnen.U MAD?![]()
In deze race had Kupers ook wel kansje gehadCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Toen was Bosse al over de streepquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:39 schreef marcodej het volgende:
Domme Pool, juichen, terwijl hij gewoon had kunnen winnen.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Wachten ze bijna de hele race, gaan ze tijdens de 1000 herhalingen verderquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:40 schreef Max23 het volgende:
Lisek en Kendricks missen hun eerste sprongCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
dit dusquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:39 schreef franklop het volgende:
In deze race had Kupers ook wel kansje gehad![]()
Bett die bijna het brons nog verliest door uit te lopen
Hij deed juist het tegenovergestelde van Sifan, maar wat jij wilt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij deed de Sifan Hassan taktiek dunnetjes over."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Bosse die vraagtekens heeft bij Mo Farah. Baas
"Jaapmnee!" - De Belg|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ook, maar niet stiekemquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:41 schreef Columbiafan het volgende:
Ik geniet stiekem wel een beetje van al die vierde plaatsen voor de Britjes![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij deed de Sifan Hassan taktiek dunnetjes over.
Waar zegt ie dat?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:42 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Een WK die openlijk zegt Mo Farah niet te vertrouwen![]()
![]()
![]()
Moet wel 1 iemand over 5.95 hoorCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
In Fransse interviews dit toernooi. Volgens ES.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:41 schreef Redefine het volgende:
Bosse die vraagtekens heeft bij Mo Farah. Baas
Niemand bij Salazar is te vertrouwenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Gewoon niet tekenen. En dan vier keer springen
Ja, een medaille halen ja. Maar voor de rest was de taktiek van het achterin blijven hangen één op één gekopieerd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij deed juist het tegenovergestelde van Sifan, maar wat jij wilt.U MAD?![]()
Hup Lavillenie!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
So close!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hij was weer hoog zat
Net niet.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
heywoodu
![]()
Wordt het wéér geen goud
Alle 3 erover zou nu wel genot zijn
Jammer dat ze nu de 400m finale gaan starten
twitter:PJHANNES twitterde op dinsdag 08-08-2017 om 22:46:001-2-4 finishers were the last 3 with 250 to go 😂 https://t.co/5RCzGfo7xa reageer retweet
![]()
heywoodu
![]()
Ivo van Haaren (op ES) is werkelijk woest over de situatie rond Makwala
Die was echt niet kansloos geweest voor een plakquote:
Helaasch.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bizar verhaalquote:
Dan zou ik niet kijken want dat WR is ziek.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:49 schreef Szura het volgende:
Voor minder dan een WR dadelijk kijk ik niet|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
JAAAAAAAAAAaaaaCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Hoog Sammie spring omhoog SammieUn dann rettet kein Kavallerie,
Kendricks
SOOOOWW|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kendricks baas.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Yupquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:52 schreef Columbiafan het volgende:
Denk dat Renaud wel voor 6.01 gaat.
Slaat laatste poging over.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
heywoodu
![]()
Dat is correct.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:52 schreef Columbiafan het volgende:
Denk dat Renaud wel voor 6.01 gaat.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ja bevestigdquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:52 schreef Columbiafan het volgende:
Denk dat Renaud wel voor 6.01 gaat.![]()
Sowieso, zilver of brons maakt ook niet uit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:52 schreef Columbiafan het volgende:
Denk dat Renaud wel voor 6.01 gaat.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik mis Kirani nog steeds
Ik ga voor 42.91Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
heywoodu
![]()
Hup Thebe
heywoodu
![]()
Ik ga voor Van Niekerk in 43.28Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
43.56Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dit dusquote:
Dat zou wel matig zijnquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
43.21
StartUn dann rettet kein Kavallerie,
heywoodu
![]()
Jama Aden-atleten
Mss vanwege de oorlog in Sudan ofzo?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat is dat met al die import Qatar mannetjes?![]()
Dat is al jaren gaande natuurlijk, maar ik hoop altijd dat ze in een greppel lopenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat is dat met al die import Qatar mannetjes?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
heywoodu
![]()
Die mag net als Makwala niet starten.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Kun je wel voor Soedan lopen dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat is dat met al die import Qatar mannetjes?❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Matige tijd.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hij houdt in
flopshowUn dann rettet kein Kavallerie,
heywoodu
![]()
MatigVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Matige finale zeg
Qatar
Dat was een makkie.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Niet de avond van Botswana.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Gelukkig nog polshoog!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:56 schreef Columbiafan het volgende:
Beetje een anti-climax, of mag ik dat niet zeggen?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: