quote:Op woensdag 3 april 2019 22:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat bestaat niet echt
Je bent vrij om er één te openen
We hebben wel topics over metal, noise rock, ambient, folk, country en jazz etc dus rock kan ook wel
Nope een we krijgen die mails maar doen er niets mee wie weet vinden mensen het interessant dingetje...quote:
Inmiddels ook al bijna een maand niet meer bijgewerkt, dus ik vraag me af hoe lang dat ding nog sticky blijft.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nope een we krijgen die mails maar doen er niets mee wie weet vinden mensen het interessant dingetje...
MUZ / Shoegazers #2quote:
Cool, thanks!quote:
Donequote:Op zondag 23 juni 2019 08:11 schreef Charmian het volgende:
Ik ben nogal gesteld op volgnummertjes, deze ontbreekt in de laatste versie van 'Wat luister je nu?'
MUZ / Wat luister je nu? #2627 Verboden voor Disney
Kan iemand die toevoegen?
Thanx!quote:
Apart hij staat hier geloof ik goed, en geen verander logquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:57 schreef Elan het volgende:
MUZ / Wat luister je nu? #2640] Welcome to the Pleasuredome
Topic titel mist een W.
At luister je nu staat er.
MUZ / Spotify #12 Jaarlijstjes!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is er een centraal Spotify topic toevallig?
Dank je. Ik dacht al dat ik het eens voorbij had zien komen in de actieve topics.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
MUZ / Spotify #12 Jaarlijstjes!
Beetje laat maar donequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:47 schreef Dagoduck het volgende:
MUZ / Opeth
MUZ / Opeth (deel 2)
MUZ / Opeth #3 - Waar we allemaal op Heritage wachten!
Reeks aub.
Prutsers.quote:Op dinsdag 10 september 2019 13:08 schreef Gehenna het volgende:
Oeps, nummertje niet opgehoogd: MUZ / TOOL XXIV - Nieuw album in 2032!
Modje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |