Ja, ach, dat moet je even wegdenken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zijn neem ik aan de uitgebuite werkslaven die en dagje uit mogen?
Aangezien het voetbal als sport volledig is verziekt door geld, kan ik daar niet wakker van liggen. Ik lig sowieso niet wakker van voetbal, maar toch.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En de wk zwemmen en dat walgelijke wk voetbal dat daar plaats gaat vinden.![]()
Dat moet ze wel kunnen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Schafer moet 23,80 lopen voor plaats 1 na dag 1.
EK's en WK's zijn wel leuker dan clubvoetbal.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Aangezien het voetbal als sport volledig is verziekt door geld, kan ik daar niet wakker van liggen. Ik lig sowieso niet wakker van voetbal, maar toch.
De enige reden om wakker te liggen vanwege iets wat met sport te maken heeft is als het 's nachts is en je het vanuit bed ligt te kijkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Aangezien het voetbal als sport volledig is verziekt door geld, kan ik daar niet wakker van liggen. Ik lig sowieso niet wakker van voetbal, maar toch.
Dat weet ik nog zo niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
die gaat gewoon een pb lopen
Rio flashbacks.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De enige reden om wakker te liggen vanwege iets wat met sport te maken heeft is als het 's nachts is en je het vanuit bed ligt te kijken
Gisterenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:15 schreef Janneke141 het volgende:
Heeft de NOS eigenlijk al iets live laten zien?
Dat zou zelfs zeer nodig zijn wil ze een kans maken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou mooi zijn als Vetter een 23'er kan lopen.
Bolt en de Nederlanders.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:15 schreef Janneke141 het volgende:
Heeft de NOS eigenlijk al iets live laten zien?
En alle halve finales 100m.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |