Ja, ach, dat moet je even wegdenken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zijn neem ik aan de uitgebuite werkslaven die en dagje uit mogen?
Aangezien het voetbal als sport volledig is verziekt door geld, kan ik daar niet wakker van liggen. Ik lig sowieso niet wakker van voetbal, maar toch.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En de wk zwemmen en dat walgelijke wk voetbal dat daar plaats gaat vinden.![]()
Dat moet ze wel kunnen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Schafer moet 23,80 lopen voor plaats 1 na dag 1.
EK's en WK's zijn wel leuker dan clubvoetbal.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Aangezien het voetbal als sport volledig is verziekt door geld, kan ik daar niet wakker van liggen. Ik lig sowieso niet wakker van voetbal, maar toch.
De enige reden om wakker te liggen vanwege iets wat met sport te maken heeft is als het 's nachts is en je het vanuit bed ligt te kijkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Aangezien het voetbal als sport volledig is verziekt door geld, kan ik daar niet wakker van liggen. Ik lig sowieso niet wakker van voetbal, maar toch.
Dat weet ik nog zo niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
die gaat gewoon een pb lopen
Rio flashbacks.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De enige reden om wakker te liggen vanwege iets wat met sport te maken heeft is als het 's nachts is en je het vanuit bed ligt te kijken
Gisterenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:15 schreef Janneke141 het volgende:
Heeft de NOS eigenlijk al iets live laten zien?
Dat zou zelfs zeer nodig zijn wil ze een kans maken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou mooi zijn als Vetter een 23'er kan lopen.
Bolt en de Nederlanders.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:15 schreef Janneke141 het volgende:
Heeft de NOS eigenlijk al iets live laten zien?
En alle halve finales 100m.quote:
Het zal iets meer zijn. Maar niet heel veel meer.quote:
Geen enorme fan, maar Afrikaanse meerkamp(st)ers zijn altijd leuk. Maar ik had liever Koala gezienquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:17 schreef heywoodu het volgende:
Hartje van Odile voor Mexicanobakker
Ook alleen maar om Bolt en omdat het de 100 meter is.quote:
Nou ja, een atlete uit Benin, sowieso tof als ze het goed doet danquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen enorme fan, maar Afrikaanse meerkamp(st)ers zijn altijd leuk. Maar ik had liever Koala gezien
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, een atlete uit Benin, sowieso tof als ze het goed doet dan
De lijn is niet op de lijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:15 schreef Redefine het volgende:
Lijn ligt scheef. Barguil vindt dat leuk.
Er zit geen lijn in het trekken ervan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De lijn is niet op de lijn.
Die liep ze toen dan ook minder snelquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:20 schreef skysherrif het volgende:
Wel bizar hoeveel een schippers zou winnen op de 200m op deze dames bij de meerkamp
Alleen zou klagen over het niveau dit jaar een beetje raar zijnquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:21 schreef Redefine het volgende:
Van tevoren lekker klagen over het niveau van het verspringen. Dan wordt de finale toch best een aardig niveau. Dat werkte vorig jaar in Rio ook goed.
22.35 in Gotzis was toch wel genot.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die liep ze toen dan ook minder snel
8.05 als kwalificatie eis. En maar acht die daar aan komen is anders bijzonder treurig.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen zou klagen over het niveau dit jaar een beetje raar zijn
Dat is waar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
22.35 in Gotzis was toch wel genot.
Ken je Rutherford nog?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:21 schreef Redefine het volgende:
Van tevoren lekker klagen over het niveau van het verspringen. Dan wordt de finale toch best een aardig niveau. Dat werkte vorig jaar in Rio ook goed.
In 2014 en 2015 was ze toch wel bizar veel beter dan nuquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:51 schreef Marcoss het volgende:
Vrouw van Dan Martin niet over de finish gekomen
Koekoektwitter:AthleticsWeekly twitterde op zaterdag 05-08-2017 om 22:17:06.@JessMartin_7, the 2016 British 10,000m champ, has announced her retirement age 24 following her run at IAAF World Championships in London reageer retweet
#RanaOutquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 2014 en 2015 was ze toch wel bizar veel beter dan nu
Die kans lijkt me vrij groot inderdaad. Gaat ie eerst een jaartje ballen, om er achter te komen dat ie dat niet kan op het gewenste niveauquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Bolt nog een kumbek gaat maken in 2019 of 2020.
Ja. Maar wat is je insteek?quote:
Het ligt er maar net aan hoe je dat bekijkt.quote:
Ik dacht dat dit een grapje wasquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:51 schreef Marcoss het volgende:
Vrouw van Dan Martin niet over de finish gekomen
Vijfde plaats met een bronzen randje.quote:
Nee, wel een vijfde plek met een gouden randje.quote:
Eerst nog een jaartje zuipen denk ik. Daarna voetballen. Daarna interviewer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:26 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Die kans lijkt me vrij groot inderdaad. Gaat ie eerst een jaartje ballen, om er achter te komen dat ie dat niet kan op het gewenste niveau
Opvallend, die zette een jaar geleden alles op de baan (nadat ze eerst in de cross bezig was) en dan nu alweer stoppenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:24 schreef showtimer het volgende:
[..]Koekoektwitter:AthleticsWeekly twitterde op zaterdag 05-08-2017 om 22:17:06.@JessMartin_7, the 2016 British 10,000m champ, has announced her retirement age 24 following her run at IAAF World Championships in London reageer retweet
Nee, die deed echt meequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een grapje was
quote:
Is daar een leuk gifje van?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:32 schreef Redefine het volgende:
Hey daar was Lawson zijn coach. Vorig jaar nog lekker MAD
In afstanden niet super bijzonder. Maar wel al beter dan de toernooien ervoor. Het was vooral een mooie strijd. Dat was daarvoor zelden zo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was vrij laag niveau toch? Ik bedoel bij verspringen is niveau toch al tijden vrij laag.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is daar een leuk gifje van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |