Gisteren had ik er dan weer wel 17 dankzij Mo, maar ja, daar sla je je slag niet mee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zowel op de 5 als 10 km wel een boel
Die zou je gelijk overboord gooien.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik schrok toen ook van de eerste keer dat ik Marit Bouwmeester in zo'n adrenaline rush hoorde praten![]()
bleek ze ook zo'n stem te hebben als ze rustig is
Die kan ik beter hebben dan Stef Kamil.quote:
Die vind ik dan wel nog een stuk erger dan Kuijken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik schrok toen ook van de eerste keer dat ik Marit Bouwmeester in zo'n adrenaline rush hoorde praten![]()
bleek ze ook zo'n stem te hebben als ze rustig is
Simbienéé/Simbienuh zegt men in het Zuid-Afrikaanse commentaarquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:06 schreef Redefine het volgende:
Gevoelsmatig zou ik Simbine uitspreken als Simbijn. Maar alle commentatoren maken er Simbiene van.
Wat is de juiste uitspraak?
Dankquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Simbienéé/Simbienuh zegt men in het Zuid-Afrikaanse commentaar
0:35
Waar is DeeBee?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:09 schreef heywoodu het volgende:
Doha 2019 trouwens, zie ik langs de kant. Nu al zin in, dat wordt vast nog sfeervoller dan dit!
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:09 schreef heywoodu het volgende:
Doha 2019 trouwens, zie ik langs de kant. Nu al zin in, dat wordt vast nog sfeervoller dan dit!
Altijd gezellige toernooien in de Zandbak inderdaad!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:09 schreef heywoodu het volgende:
Ah, tof. Dat WK Wielrennen was ook al fantastisch daar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:09 schreef heywoodu het volgende:
Daar kan Neymar gelijk ook reclame voor maken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:09 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ah, tof. Dat WK Wielrennen was ook al fantastisch daar.
Bijna Leezer wereldkampioen #neverforget.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En de wk zwemmen en dat walgelijke wk voetbal dat daar plaats gaat vinden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zijn neem ik aan de uitgebuite werkslaven die en dagje uit mogen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tijdens de Diamond League staan er altijd goede groepen dansende Keniaantjes en Ethopiërs
Ik zou ook blij gaan dansen als het alternatief de zweep isquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoewel, eerlijk is eerlijk, atletiek wel een stuk beter bezocht is daar. Tijdens de Diamond League staan er altijd goede groepen dansende Keniaantjes en Ethopiërs
DeeBee kan daar meer over vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |