1-1 blijkbaarquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Hahaha en zo te horen niet zo best.
Liep net even in de tuin, hoorde wat mensen roepen over een scheidsrechter en zo.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Liep net even in de tuin, hoorde wat mensen roepen over een scheidsrechter en zo.
Mij ook niet verder, maar het was wel grappig.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:35 schreef noodgang het volgende:
[..]blijkbaar een penalty, maar ik kijk het niet, want het boeit me echt helemaal niks
Had Ajax maar kampioen moeten wordenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:34 schreef Homijn het volgende:
Feyenoord wordt er wel door gematst. Sowieso al absurd dat die wedstrijd ineens in De Kuip moet worden gespeeld.
Nee. Die wedstrijd wordt altijd in de Johan Cruijff ArenA gespeeld; ongeacht of Ajax van de partij is. Maar nu Feyenoord kampioen is, moet het ineens in het stadion van de kampioen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Had Ajax maar kampioen moeten worden
Slaat toch ook nergens op dat die altijd in Amsterdam gehouden zou worden?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:37 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee. Die wedstrijd wordt altijd in de Johan Cruijff ArenA gespeeld; ongeacht of Ajax van de partij is. Maar nu Feyenoord kampioen is, moet het ineens in het stadion van de kampioen.
Wat hebben die mensen grote pupillen zegquote:
Was al besloten voordat bekend werd wie de kamioen van 2017 is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:37 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee. Die wedstrijd wordt altijd in de Johan Cruijff ArenA gespeeld; ongeacht of Ajax van de partij is. Maar nu Feyenoord kampioen is, moet het ineens in het stadion van de kampioen.
http://www.fcupdate.nl/vo(...)tadion-van-kampioen/quote:De strijd om de Johan Cruijff Schaal wordt niet langer afgewerkt in de Amsterdam ArenA, zo maakt de KNVB vrijdag bekend. Het stadion van de landskampioen is per direct het decor voor de jaarlijkse clash tussen de winnaar van de Eredivisie en houder van de KNVB Beker.
Van Muiswinkel, ouwe koekoek.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:20 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Muiswinkel, gore linkse extremist.
Wel een behoorlijke mafjoekel hoor.quote:
Ik vind het nogal meevallen, hij kan af en toe zelfs nog best grappig zijnquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wel een behoorlijke mafjoekel hoor.
Hitler kon ook aardig schilderen...quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik vind het nogal meevallen, hij kan af en toe zelfs nog best grappig zijn
Als je het niet snapt ben je een domme kankerlulquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik vind het nogal meevallen, hij kan af en toe zelfs nog best grappig zijn
Man man man...quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:23 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Als je het niet snapt ben je een domme kankerlul
Ja doei!!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:23 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Als je het niet snapt ben je een domme kankerlul
Dat was me niet helemaal duidelijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:24 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ho ho ho, zo bedoel ik het niet:
[ afbeelding ]
Ah ik dacht al.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:24 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ho ho ho, zo bedoel ik het niet:
[ afbeelding ]
Haha sorry man, ik wou hem gewoon citeren met de gedachte dat iedereen dat wel zou snappen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:25 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat was me niet helemaal duidelijk
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:26 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Haha sorry man, ik wou hem gewoon citeren met de gedachte dat iedereen dat wel zou snappen.
Ik wou je niet uitschelden ofzo
Neuh ligt ook aan mij. Volgens mij was het ook niet zon bijzonder nieuws ofzo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:27 schreef noodgang het volgende:
[..]Oké, ik volg over het algemeen de discussie tussen schreeuwers uit zowel het linkse als rechtse kamp niet, dus dit had ik niet meegekregen
Af en toe is het best een flapdrol inderdaad, ik denk dat het een beetje bewust provoceren is, maar dat hoeft van mij ook allemaal niet zo. Ik begrijp je puntquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:28 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Neuh ligt ook aan mij. Volgens mij was het ook niet zon bijzonder nieuws ofzo.
Mijn punt was een beetje dat die Muiswinkel laatste jaren soms rare uitspraken doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:31 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi hoor
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:20 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Muiswinkel, gore linkse extremist.
Wat ia dat?quote:
En nu?quote:
Ja godmiljaar wat was het nou?quote:
Welke?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:22 schreef mtchel112 het volgende:
ik heb nog een boel lekkere pilsies staan van beerwulf
Emelisse Vanille Ice Cream Stoutquote:
Brugse Zot heb ik hier ook, is dat wat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:28 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Emelisse Vanille Ice Cream Stout
Jopen Adriaan Wit
Brouwerij 't IJ Flink
Brouwerij 't IJ IJwit
Maximus Brutus 6
La Chouffe Soleil
vandeStreek Broeders
Brugse Zot Blond
Mooi rond is nieg lelijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:28 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
Mooi rond.
[ afbeelding ]
Prima biertje!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Brugse Zot heb ik hier ook, is dat wat?
Ah oké, binnenkort eens proberen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Prima biertje!
Die emelisse is wel echt mega zoet, wel lekker
Andere zijn ook prima biertjes, de vandeStreek heb ik nooit gehad denk ik
Ja, ik vind m echt super lekker! Altijd een goede keuze vind ik (ik ben dan wel iemand van de blonde, niet al te zware bieren)quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Brugse Zot heb ik hier ook, is dat wat?
Ah oke, ja ik ben gek op vanille dus deze kon ik echt niet laten staan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Prima biertje!
Die emelisse is wel echt mega zoet, wel lekker
Andere zijn ook prima biertjes, de vandeStreek heb ik nooit gehad denk ik
Weinig updatesquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:40 schreef Handleiding het volgende:
Is de positie van Vogeltjesdans al bevestigd?
Carlton.quote:
Nouja, dat was ook wel apart jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Waar is Martin trouwens, die was van de plaatjes.
wat voor dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:53 schreef mtchel112 het volgende:
Een ban omdat hij naakt postte? Ik had daar ook een ban van
Als je een beschreven penis plaatst krijg je een ban van een dag kan je vertellen, zelf al zit die in een spoiler.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:56 schreef aloa het volgende:
[..]
nee, wat voor plaatjes![]()
Ik vraag me af waar je dan een ban voor krijgt...
Martin mis ik wel, de plaatjes niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Waar is Martin trouwens, die was van de plaatjes.
was dat je coming out?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je een beschreven penis plaatst krijg je een ban van een dag kan je vertellen, zelf al zit die in een spoiler.
Waren 2 chicks die elkaar zoenden, ik kreeg dus een ban, ik ging nog eens kijken. Had er 1 dus een buttplug in d'r anoes.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:56 schreef aloa het volgende:
[..]
nee, wat voor plaatjes![]()
Ik vraag me af waar je dan een ban voor krijgt...
Te gruwelijk iddquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je een beschreven penis plaatst krijg je een ban van een dag kan je vertellen, zelf al zit die in een spoiler.
Nou nee, had er niet bij nagedacht, normaal communiceer ik altijd op die manier.quote:
Als je daar nu de .gif link voor gebruikt werkt ie in elke browserquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Te gruwelijk idd![]()
nu eerst
[ afbeelding ]
herkenbaar. Ik kan 40cm beschrijven.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou nee, had er niet bij nagedacht, normaal communiceer ik altijd op die manier.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:00 schreef Handleiding het volgende:
[..]
herkenbaar. Ik kan 40cm beschrijven.
Kun je daar een tekening van maken?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Anyhow ik heb nu op mijn pieleman: "tot vanavond xoxo" geschreven, ajuus.
Pics in DM.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
Kun je daar een tekening van maken?
wat voor browser gebruik je?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als je daar nu de .gif link voor gebruikt werkt ie in elke browser
[ afbeelding ]
Ik gebruik Opera. Kan die gifjes gewoon zienquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:07 schreef noodgang het volgende:
[..]
Verschilt een beetje, op mn laptop firefox, anders Opera
Die webm linkjes werken niet in firefox, als de direct .gif link wordt gebruikt dan welquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik gebruik Opera. Kan die gifjes gewoon zien
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:16 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Misschien moet je, wat jij lekker vindt, voor jezelf houden.
Snel verdiend, graag gedaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:26 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Niet kapot gaan dan zak je on de scorelijst
Stand jij op funda?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:26 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
Snel verdiend, graag gedaan.
je vriendin is flat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:26 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
Snel verdiend, graag gedaan.
Een man heeft een enorme passie voor bruine bonen. Hij is verzot op dit eten maar, helaas, na het eten maakt een beschamende lichamelijke reactie zich meester van hem. Op een dag ontmoet hij een prachtige vrouw en hij wordt enorm verliefd op haar. Wanneer het duidelijk wordt dat zij gaan trouwen, denkt hij bij zichzelf dat zij het niet uit zal kunnen staan als hij zijn passie voor bonen voort zal zetten met het gevolg dat zijn darmfuncties oncontroleerbaar worden en zich gaan roeren. Hij besluit daarom tot de ultieme opoffering: hij zal nooit meer bonen eten..... Niet lang daarna gaan ze trouwen. Een paar maanden later is de man op weg naar huis van zijn werk en zijn auto gaat stuk. Hij belt keurig zijn vrouw dat hij wat later thuis komt en omdat hij nog maar een paar kilometer van huis is, besluit hij naar huis te gaan lopen. Op weg naar huis komt hij langs een klein eetcafé en een heerlijk aroma van verse bruine bonen verrast zijn reuktuig. Omdat hij toch nog een tijdje moet lopen naar huis, vertrouwt hij erop dat hij in die tijd de nadelige effecten van het eten van bonen weg zal kunnen werken. Dus gaat hij het café in en bestelt hij een heerlijke portie bruine bonen in rode uiensaus. Het is zo lekker dat hij nog twee porties bestelt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:28 schreef mtchel112 het volgende:
Iemand nog een leuk verhaal, mop of anekdote?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:30 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Een man heeft een enorme passie voor bruine bonen. Hij is verzot op dit eten maar, helaas, na het eten maakt een beschamende lichamelijke reactie zich meester van hem. Op een dag ontmoet hij een prachtige vrouw en hij wordt enorm verliefd op haar. Wanneer het duidelijk wordt dat zij gaan trouwen, denkt hij bij zichzelf dat zij het niet uit zal kunnen staan als hij zijn passie voor bonen voort zal zetten met het gevolg dat zijn darmfuncties oncontroleerbaar worden en zich gaan roeren. Hij besluit daarom tot de ultieme opoffering: hij zal nooit meer bonen eten..... Niet lang daarna gaan ze trouwen. Een paar maanden later is de man op weg naar huis van zijn werk en zijn auto gaat stuk. Hij belt keurig zijn vrouw dat hij wat later thuis komt en omdat hij nog maar een paar kilometer van huis is, besluit hij naar huis te gaan lopen. Op weg naar huis komt hij langs een klein eetcafé en een heerlijk aroma van verse bruine bonen verrast zijn reuktuig. Omdat hij toch nog een tijdje moet lopen naar huis, vertrouwt hij erop dat hij in die tijd de nadelige effecten van het eten van bonen weg zal kunnen werken. Dus gaat hij het café in en bestelt hij een heerlijke portie bruine bonen in rode uiensaus. Het is zo lekker dat hij nog twee porties bestelt.
Net buiten het café begint de ellende al; hij voelt zijn darmen zich samentrekken en hij begint onherroepelijk te ruften. Tijdens elke stap die hij neemt, wordt het erger en erger. Hij bout al zijn ingewanden er bijna uit en de stofwolken achter hem verraden de explosies uit zijn darmkanaal. Bijna bij zijn huis aangekomen voelt hij zich betrekkelijk safe en wil dan het huis binnengaan. Echter, zijn vrouw staat hem al bij de deur op te wachten. Zij roept uit: "Schat, ik ben blij dat je er eindelijk bent want ik heb een enorm leuke verrassing voor jou!" Zij doet hem een blinddoek voor en leidt hem naar zijn stoel aan het hoofd van de eettafel. Op dit moment merkt hij dat zijn darmen toch weer op beginnen te spelen en dat hij toch nog wat ruften moet laten. Maar omdat zijn vrouw bij hem is en hij heeft beloofd om geen bonen meer te eten, moet hij zichzelf inhouden. Gelukkig gaat op dat moment de telefoon en hij moet haar beloven om niet de blinddoek af te doen terwijl zij de telefoon zal beantwoorden.
Wanneer zij weg is, maakt hij gebruik van de gelegenheid en tilt zijn ene been licht op. De bout is niet alleen hard, maar stinkt ook als een rot ei. Hij kan nog moeilijk adem halen, dus hij pakt zijn servet op de tast en begint de enorme stank weg te wapperen. Meteen daarna krijgt hij nog een niet te stoppen aanval en tilt zijn been op: "Pffffffrrrtttt", klinkt het. Het lijkt wel een net gestarte diesel want de lucht is wederom niet om uit te houden! Hij wordt nu bijna misselijk van de lucht en begint met zijn armen te wuiven om de lucht maar een beetje weg te krijgen. Het telefoongesprek duurt erg lang en de man is nu echt in zijn element. Hij zit van links naar rechts te wiegen op zijn stoel en ruft zijn hele gasvoorraad eruit. De scheten zijn echt ongelofelijk, de een is een zachte "fluiter" met een gigantische stank, de ander een keiharde "pruttelaar" met een nog veel meer verbluffende lucht. De laatste is echt een "winner", de ramen trillen, de borden op tafel bewegen en binnen een minuut zijn de bloemen op tafel allemaal dood, wat hij overigens niet kan zien omdat hij nog steeds geblinddoekt is. Hij probeert ondanks deze bedwelmende lucht, zijn concentratie bij het telefoongesprek te houden. Omdat het nog niet is afgelopen, gaat hij lekker door met bouten, ruften en winden laten. De een na de ander verlaat zijn kleinste gat en hij moet echt moeite doen om met zijn servet de smerig stinkende lucht weg te krijgen. Als hij in de gaten krijgt dat zijn vrouw het gesprek aan het beëindigen is, is ook zijn vrijheid ten einde. Hij legt het servet op zijn schoot en vouwt zijn handen erboven. Als een heilige zit hij met een glimlach te wachten, totdat zijn vrouw de eetkamer binnenkomt. Zij verontschuldigt zich voor de lengte van het gesprek en vraagt of hij nog stiekem onder de blinddoek heeft doorgekeken. Hij verzekert haar niet te hebben gekeken. Zij haalt dan de blinddoek weg en schreeuwt: "VERRASSING!" Hij is waarlijk geschokt en zwaar verbouwereerd wanneer hij ziet dat rondom de eettafel twaalf van zijn beste vrienden en vriendinnen zitten om de surprise party voor zijn verjaardag op te luisteren.
niet gelezen verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |