Van Muiswinkel, ouwe koekoek.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:20 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Muiswinkel, gore linkse extremist.
Wel een behoorlijke mafjoekel hoor.quote:
Ik vind het nogal meevallen, hij kan af en toe zelfs nog best grappig zijnquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wel een behoorlijke mafjoekel hoor.
Hitler kon ook aardig schilderen...quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik vind het nogal meevallen, hij kan af en toe zelfs nog best grappig zijn
Als je het niet snapt ben je een domme kankerlulquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik vind het nogal meevallen, hij kan af en toe zelfs nog best grappig zijn
Man man man...quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:23 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Als je het niet snapt ben je een domme kankerlul
Ja doei!!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:23 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Als je het niet snapt ben je een domme kankerlul
Dat was me niet helemaal duidelijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:24 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ho ho ho, zo bedoel ik het niet:
[ afbeelding ]
Ah ik dacht al.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:24 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ho ho ho, zo bedoel ik het niet:
[ afbeelding ]
Haha sorry man, ik wou hem gewoon citeren met de gedachte dat iedereen dat wel zou snappen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:25 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat was me niet helemaal duidelijk
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:26 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Haha sorry man, ik wou hem gewoon citeren met de gedachte dat iedereen dat wel zou snappen.
Ik wou je niet uitschelden ofzo
Neuh ligt ook aan mij. Volgens mij was het ook niet zon bijzonder nieuws ofzo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:27 schreef noodgang het volgende:
[..]Oké, ik volg over het algemeen de discussie tussen schreeuwers uit zowel het linkse als rechtse kamp niet, dus dit had ik niet meegekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |