Af en toe is het best een flapdrol inderdaad, ik denk dat het een beetje bewust provoceren is, maar dat hoeft van mij ook allemaal niet zo. Ik begrijp je puntquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:28 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Neuh ligt ook aan mij. Volgens mij was het ook niet zon bijzonder nieuws ofzo.
Mijn punt was een beetje dat die Muiswinkel laatste jaren soms rare uitspraken doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:31 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi hoor
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:20 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Muiswinkel, gore linkse extremist.
Wat ia dat?quote:
En nu?quote:
Ja godmiljaar wat was het nou?quote:
Welke?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:22 schreef mtchel112 het volgende:
ik heb nog een boel lekkere pilsies staan van beerwulf
Emelisse Vanille Ice Cream Stoutquote:
Brugse Zot heb ik hier ook, is dat wat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:28 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Emelisse Vanille Ice Cream Stout
Jopen Adriaan Wit
Brouwerij 't IJ Flink
Brouwerij 't IJ IJwit
Maximus Brutus 6
La Chouffe Soleil
vandeStreek Broeders
Brugse Zot Blond
Mooi rond is nieg lelijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:28 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
Mooi rond.
[ afbeelding ]
Prima biertje!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Brugse Zot heb ik hier ook, is dat wat?
Ah oké, binnenkort eens proberen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Prima biertje!
Die emelisse is wel echt mega zoet, wel lekker
Andere zijn ook prima biertjes, de vandeStreek heb ik nooit gehad denk ik
Ja, ik vind m echt super lekker! Altijd een goede keuze vind ik (ik ben dan wel iemand van de blonde, niet al te zware bieren)quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Brugse Zot heb ik hier ook, is dat wat?
Ah oke, ja ik ben gek op vanille dus deze kon ik echt niet laten staan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Prima biertje!
Die emelisse is wel echt mega zoet, wel lekker
Andere zijn ook prima biertjes, de vandeStreek heb ik nooit gehad denk ik
Weinig updatesquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:40 schreef Handleiding het volgende:
Is de positie van Vogeltjesdans al bevestigd?
Carlton.quote:
Nouja, dat was ook wel apart jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Waar is Martin trouwens, die was van de plaatjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |