1-1 blijkbaarquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Hahaha en zo te horen niet zo best.
Liep net even in de tuin, hoorde wat mensen roepen over een scheidsrechter en zo.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Liep net even in de tuin, hoorde wat mensen roepen over een scheidsrechter en zo.
Mij ook niet verder, maar het was wel grappig.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:35 schreef noodgang het volgende:
[..]blijkbaar een penalty, maar ik kijk het niet, want het boeit me echt helemaal niks
Had Ajax maar kampioen moeten wordenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:34 schreef Homijn het volgende:
Feyenoord wordt er wel door gematst. Sowieso al absurd dat die wedstrijd ineens in De Kuip moet worden gespeeld.
Nee. Die wedstrijd wordt altijd in de Johan Cruijff ArenA gespeeld; ongeacht of Ajax van de partij is. Maar nu Feyenoord kampioen is, moet het ineens in het stadion van de kampioen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Had Ajax maar kampioen moeten worden
Slaat toch ook nergens op dat die altijd in Amsterdam gehouden zou worden?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:37 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee. Die wedstrijd wordt altijd in de Johan Cruijff ArenA gespeeld; ongeacht of Ajax van de partij is. Maar nu Feyenoord kampioen is, moet het ineens in het stadion van de kampioen.
Wat hebben die mensen grote pupillen zegquote:
Was al besloten voordat bekend werd wie de kamioen van 2017 is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:37 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee. Die wedstrijd wordt altijd in de Johan Cruijff ArenA gespeeld; ongeacht of Ajax van de partij is. Maar nu Feyenoord kampioen is, moet het ineens in het stadion van de kampioen.
http://www.fcupdate.nl/vo(...)tadion-van-kampioen/quote:De strijd om de Johan Cruijff Schaal wordt niet langer afgewerkt in de Amsterdam ArenA, zo maakt de KNVB vrijdag bekend. Het stadion van de landskampioen is per direct het decor voor de jaarlijkse clash tussen de winnaar van de Eredivisie en houder van de KNVB Beker.
Van Muiswinkel, ouwe koekoek.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:20 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Muiswinkel, gore linkse extremist.
Wel een behoorlijke mafjoekel hoor.quote:
Ik vind het nogal meevallen, hij kan af en toe zelfs nog best grappig zijnquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wel een behoorlijke mafjoekel hoor.
Hitler kon ook aardig schilderen...quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik vind het nogal meevallen, hij kan af en toe zelfs nog best grappig zijn
Als je het niet snapt ben je een domme kankerlulquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik vind het nogal meevallen, hij kan af en toe zelfs nog best grappig zijn
Man man man...quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:23 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Als je het niet snapt ben je een domme kankerlul
Ja doei!!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:23 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Als je het niet snapt ben je een domme kankerlul
Dat was me niet helemaal duidelijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:24 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ho ho ho, zo bedoel ik het niet:
[ afbeelding ]
Ah ik dacht al.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:24 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ho ho ho, zo bedoel ik het niet:
[ afbeelding ]
Haha sorry man, ik wou hem gewoon citeren met de gedachte dat iedereen dat wel zou snappen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:25 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat was me niet helemaal duidelijk
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:26 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Haha sorry man, ik wou hem gewoon citeren met de gedachte dat iedereen dat wel zou snappen.
Ik wou je niet uitschelden ofzo
Neuh ligt ook aan mij. Volgens mij was het ook niet zon bijzonder nieuws ofzo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:27 schreef noodgang het volgende:
[..]Oké, ik volg over het algemeen de discussie tussen schreeuwers uit zowel het linkse als rechtse kamp niet, dus dit had ik niet meegekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |