wat voor dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:53 schreef mtchel112 het volgende:
Een ban omdat hij naakt postte? Ik had daar ook een ban van
Als je een beschreven penis plaatst krijg je een ban van een dag kan je vertellen, zelf al zit die in een spoiler.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:56 schreef aloa het volgende:
[..]
nee, wat voor plaatjes![]()
Ik vraag me af waar je dan een ban voor krijgt...
Martin mis ik wel, de plaatjes niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Waar is Martin trouwens, die was van de plaatjes.
was dat je coming out?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je een beschreven penis plaatst krijg je een ban van een dag kan je vertellen, zelf al zit die in een spoiler.
Waren 2 chicks die elkaar zoenden, ik kreeg dus een ban, ik ging nog eens kijken. Had er 1 dus een buttplug in d'r anoes.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:56 schreef aloa het volgende:
[..]
nee, wat voor plaatjes![]()
Ik vraag me af waar je dan een ban voor krijgt...
Te gruwelijk iddquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je een beschreven penis plaatst krijg je een ban van een dag kan je vertellen, zelf al zit die in een spoiler.
Nou nee, had er niet bij nagedacht, normaal communiceer ik altijd op die manier.quote:
Als je daar nu de .gif link voor gebruikt werkt ie in elke browserquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Te gruwelijk idd![]()
nu eerst
[ afbeelding ]
herkenbaar. Ik kan 40cm beschrijven.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou nee, had er niet bij nagedacht, normaal communiceer ik altijd op die manier.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:00 schreef Handleiding het volgende:
[..]
herkenbaar. Ik kan 40cm beschrijven.
Kun je daar een tekening van maken?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Anyhow ik heb nu op mijn pieleman: "tot vanavond xoxo" geschreven, ajuus.
Pics in DM.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
Kun je daar een tekening van maken?
wat voor browser gebruik je?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als je daar nu de .gif link voor gebruikt werkt ie in elke browser
[ afbeelding ]
Ik gebruik Opera. Kan die gifjes gewoon zienquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:07 schreef noodgang het volgende:
[..]
Verschilt een beetje, op mn laptop firefox, anders Opera
Die webm linkjes werken niet in firefox, als de direct .gif link wordt gebruikt dan welquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik gebruik Opera. Kan die gifjes gewoon zien
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:16 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Misschien moet je, wat jij lekker vindt, voor jezelf houden.
Snel verdiend, graag gedaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:26 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Niet kapot gaan dan zak je on de scorelijst
Stand jij op funda?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:26 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
Snel verdiend, graag gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |