Hij is nog niet dood.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:24 schreef superniger het volgende:
Eberhard van der laan draait zich om in zijn graf.
Yesquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:24 schreef Collide het volgende:
Als Ajax verliest krijgen ze dan nog wel een kans voor EL?
Had in de eerste 10 minuten al 0-3 moeten staan.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:25 schreef skysherrif het volgende:
het is gewoon pech, je bent gewoon veel en veel beter en had makkelijk op 4 1 kunnen staan.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:26 schreef Divje het volgende:
Daar ben ik weer.
HAHAHAHA. Lekker voor die kleine jonge jongetjes.
Nog steeds beter dan wij allemaal.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:26 schreef Onnoman het volgende:
nog steeds denken dat huntelaar goed is________________________!
je houdt je bak over Huntttttelaar!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:26 schreef Onnoman het volgende:
nog steeds denken dat huntelaar goed is________________________!
tja.. marco van basten ookquote:
Zou Ad ook kijken?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:26 schreef Divje het volgende:
Daar ben ik weer.
HAHAHAHA. Lekker voor die kleine jonge jongetjes.
ok doeiquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
je houdt je bak over Huntttttelaar!
rustigquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:27 schreef skysherrif het volgende:
younes heeft heel de wedstrijd nog geen flikker gedaan, waarom staat die dwerg er nog i ndan joh
Marco is half kreupelquote:
Kampioen 100 meter dom kijken.quote:
jij ookquote:
quote:
Klopt, Nice is ergens in Frankrijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:28 schreef Collide het volgende:
Helemaal nice in Amsterdam
Helemaal nice, helemaal nice in Amsterdam
nounounouquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe stil dat Jodenpubliek is. Zing dan gewoon door ipv alleen als je voor staat.
Twee keer gelijkspelen tegen Nice is beter dan ik vooraf had verwacht moet ik zeggenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Keizer kijkt gewoon hoever hij kan gaan voordat hij ontslagen wordt.
Die moeten nog gewoon leren rennen. Jezus, mijn dode opa rent nog soepeler.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:30 schreef Saekerhett het volgende:
De techniek van Viergever en Veltman
Ach man, voetbal wat je vandaag laat zien is gewoon CL voetbal, alleen nu vliegen ze er helaas niet inquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Twee keer gelijkspelen tegen Nice is beter dan ik vooraf had verwacht moet ik zeggen
de reactie die je wist dat zou komenquote:
Mwoahquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ach man, voetbal wat je vandaag laat zien is gewoon CL voetbal, alleen nu vliegen ze er helaas niet in
Noem je dit CL voetbal?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ach man, voetbal wat je vandaag laat zien is gewoon CL voetbal, alleen nu vliegen ze er helaas niet in
Neres is er ook al inquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:32 schreef Max23 het volgende:
Is Neres geblesseerd, dat Younes er in blijft staan?
ik kijk pas 10 minuten ofzo maar hij heeft vast wel een dubieuze beslissing genomen in het nadeel van Ajaxquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:31 schreef Onnoman het volgende:
[..]
de reactie die je wist dat zou komen
Had zelf ook 3-0 verwacht.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Twee keer gelijkspelen tegen Nice is beter dan ik vooraf had verwacht moet ik zeggen
Straks geven ze Bono nog de schuld.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik kijk pas 10 minuten ofzo maar hij heeft vast wel een dubieuze beslissing genomen in het nadeel van Ajax
Veltman vond ik wel oke vandaag. Niet goed, geen drama. Dolberg heb ik niet genegeerd zien worden?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had zelf ook 3-0 verwacht.
Maar goed, aan het einde van de dag vraag je er om als je met Veltmanspeelt als aanvoerder. Met spelers die Dolberg negeren. En aan Younes die gewoon niks kan.
Typerend is dat de aanvallers niet scoren.
Gehandicapte broertjequote:
Viesdik.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:34 schreef onlogisch het volgende:
Wie gaat straks als eerste roepen dat het gebeuren rondom Nouri toch wel impact heeft gehad op het resultaat?
Ik niet. Jij?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:34 schreef onlogisch het volgende:
Wie gaat straks als eerste roepen dat het gebeuren rondom Nouri toch wel impact heeft gehad op het resultaat?
Dat was Sierd, na de 0-1.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:34 schreef onlogisch het volgende:
Nee, spelen nu voorronde ELquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat niet bij de 4e voorronde CL?
Neres > Younes.quote:
Neymar met Neres vergelijkenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dan is Neymar een koopje voor 222
Ik ben niet voor Ajax, idiootquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:37 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Helemaal niets, helemaal niets!!!
De meeste users zijn hier weer vertrokken. Ik ga GEEN namen noemen. Seizoen duurt nog lang. Genot.quote:
Jij bent moeilijk dom.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:37 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Helemaal niets, helemaal niets!!!
Ik zet wel een Feyenoord liedje op.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Hehe
Doe een vreugdedansjelekker stampen
Je bent natuurlijk veel beter dan Nice.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:37 schreef Zelus het volgende:
CL is een maatje te groot voor Ajax. Jammer.
saaie gasten vandaagquote:
Nee dat was Ajax niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk veel beter dan Nice.
Roland volgens mij niet maar ik kan het mis hebbenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat weten we ook wel kleutertje
Dat is wel nice van Uquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk veel beter dan Nice.
Of dezequote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zet wel een Feyenoord liedje op.
Alsof we daar recht op hebbenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Over 2-3 jaar geen cl plaats meer genot
Die eerste zin, okequote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:41 schreef Shreyas het volgende:
Verdedigend te zwak, aanvallend missen we te veel kansen. Dit seizoen gaat Ajax ook niet meespelen om het kampioenschap. Om het geld van de CL hoef je het niet te doen, Ajax heeft toch 100+ miljoen waar ze he-le-maal niets mee doen.
Ajax gaat niet mee doen om het kampioenschapquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:41 schreef Shreyas het volgende:
Verdedigend te zwak, aanvallend missen we te veel kansen. Dit seizoen gaat Ajax ook niet meespelen om het kampioenschap. Om het geld van de CL hoef je het niet te doen, Ajax heeft toch 100+ miljoen waar ze he-le-maal niets mee doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |