Neres > Younes.quote:
Neymar met Neres vergelijkenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dan is Neymar een koopje voor 222
Ik ben niet voor Ajax, idiootquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:37 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Helemaal niets, helemaal niets!!!
De meeste users zijn hier weer vertrokken. Ik ga GEEN namen noemen. Seizoen duurt nog lang. Genot.quote:
Jij bent moeilijk dom.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:37 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Helemaal niets, helemaal niets!!!
Ik zet wel een Feyenoord liedje op.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Hehe
Doe een vreugdedansjelekker stampen
Je bent natuurlijk veel beter dan Nice.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:37 schreef Zelus het volgende:
CL is een maatje te groot voor Ajax. Jammer.
saaie gasten vandaagquote:
Nee dat was Ajax niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk veel beter dan Nice.
Roland volgens mij niet maar ik kan het mis hebbenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat weten we ook wel kleutertje
Dat is wel nice van Uquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk veel beter dan Nice.
Of dezequote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zet wel een Feyenoord liedje op.
Alsof we daar recht op hebbenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Over 2-3 jaar geen cl plaats meer genot
Die eerste zin, okequote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:41 schreef Shreyas het volgende:
Verdedigend te zwak, aanvallend missen we te veel kansen. Dit seizoen gaat Ajax ook niet meespelen om het kampioenschap. Om het geld van de CL hoef je het niet te doen, Ajax heeft toch 100+ miljoen waar ze he-le-maal niets mee doen.
Ajax gaat niet mee doen om het kampioenschapquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:41 schreef Shreyas het volgende:
Verdedigend te zwak, aanvallend missen we te veel kansen. Dit seizoen gaat Ajax ook niet meespelen om het kampioenschap. Om het geld van de CL hoef je het niet te doen, Ajax heeft toch 100+ miljoen waar ze he-le-maal niets mee doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |