bogquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:20 schreef Ferdii het volgende:
Dat nouri klappen kennen we nu ook wel
Hoevaak gaat dit bog gebeuren dit jaar?
Die kan wel mooi die mannetjes op de brommer even sturenquote:
34 jaar?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:20 schreef Ferdii het volgende:
Dat nouri klappen kennen we nu ook wel
Hoevaak gaat dit bog gebeuren dit jaar?
Voor welk team?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:22 schreef WethouderHekking het volgende:
ArenA schreeuwt om een strafschop
gebeurtquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:24 schreef Oldground het volgende:
Sierd heeft echt geen idee wat er gebeurd. Wat een kutcommentator.
Dit is wat Veltman wel goed kan op zichquote:
1e keer in 40 min.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is wat Veltman wel goed kan op zich
Ik zeg niet dat hij dat altijd perfect uitvoert
Sierd is wel vermakelijk maar hij ziet het niet altijd even goedquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:24 schreef franklop het volgende:
Sierd, hij geeft geel omdat hij hem raakt, niet omdat hij er wat van zegt
madquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:26 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een mongool die Sierd, echt
Gewoon op Eurosport kijkenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:26 schreef franklop het volgende:
Kan ik bij ZIggo ook voor ander commentaar kiezen of?
Bij BPL en PD kan je voor Engels commentaar kiezen, moet je even je geluidsinstellingen inquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:26 schreef franklop het volgende:
Kan ik bij ZIggo ook voor ander commentaar kiezen of?
Ja dan is er ook een CL huisstijlquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:26 schreef franklop het volgende:
Neem aan dat de eventuele playoff ronde wordt uitgezonden door SBS?
Arena schreeuwt continu om een strafschop, calimero's.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:22 schreef WethouderHekking het volgende:
ArenA schreeuwt om een strafschop
Daar is ook dat idiote commentaar.quote:
De EL zit bij RTL 7 en FOXquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:26 schreef franklop het volgende:
Neem aan dat de eventuele playoff ronde wordt uitgezonden door SBS?
Zoals z'n pa op de parkeerplaats?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:27 schreef PSVCL het volgende:
12 miljoen weggegooid aan Neres twrwijl je Kluivert hebt
Alleen moet ie het ook buiten de arena gaan laten zien
De Playoff ronde van EL heb je sowieso alquote:
Eerste thuiswedstrijd was dit, niet meer dan logisch toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja en gaan we nu elke wedstrijd van Ajax in de 34ste minuut onderbreken of wat is de bedoeling?
Eerste thuiswedstrijd prima. Als het daar bij blijft. Vandaar de vraag.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Eerste thuiswedstrijd was dit, niet meer dan logisch toch?
Erg veel alcohol.quote:
Maar hij heet Veltman.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:30 schreef Zelus het volgende:
Die Veldman doet zijn naam el eer aan, je ziet hem op alle hoeken van het veld.
Jij opende het eerste topic over hem zeker?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een slim voetballertje die kluivert
roep ik al zes maanden
klaasquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een slim voetballertje die kluivert
roep ik al zes maanden
Is zijn moeder een matras?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind je moeder ook erg goed.
Overmars = PowerLoungenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:31 schreef S0nic het volgende:
Waarom heeft Viergever nog geen contractverlenging aangeboden gekregen?
Die ja, dank jequote:
Fran Kloppquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:32 schreef franklop het volgende:
Huh de trainer van Liverpool op de tribune
Naam even ontschoten
7.7/10quote:
Franse tvquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:34 schreef leolinedance het volgende:
kut commentator. Is dit ergens te kijken zonder die debiel?
bamibricks knallen?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
Effe de frituur aanzetten genot
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
Effe de frituur aanzetten genot
#Kiet #Zatoclubquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aad300
http://www.ad.nl/nederlan(...)onbeholpen~a9673845/
Apart.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het had over dat plaatje boven je
Ik vertrouw blind op hemquote:
Daleyquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In het land er Blinden is Danny koning
En dat zonder Gudelj.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:43 schreef skysherrif het volgende:
ik vind ajax ondanks de leeftijd echt verrassend fysiek sterk trouwens
Sanchez slaat helemaal nergens op wat dat betreft, De Ligt nog meerquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:43 schreef skysherrif het volgende:
ik vind ajax ondanks de leeftijd echt verrassend fysiek sterk trouwens
Praatjes vullen geen gaatjesquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heeft wel goeie teksten vind ik.
Zegt niks vreemds.
Dat wist je al, maar let eens op hoe sterk kluivert is, of een viergever. Younes haalt het gemiddelde wel omlaagquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sanchez slaat helemaal nergens op wat dat betreft, De Ligt nog meer
Viergever is niet echt ondanks leeftijd natuurlijkquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat wist je al, maar let eens op hoe sterk kluivert is, of een viergever. Younes haalt het gemiddelde wel omlaag
Rasechte Ziggy-uitspraak.quote:
Mwah Younes is opzich wel een stevig mannetje.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat wist je al, maar let eens op hoe sterk kluivert is, of een viergever. Younes haalt het gemiddelde wel omlaag
Neem aan bij 2..quote:
Oke waar, maar kluivert weet zich er niet alleen uit te spelen, ook in direct fysiek contact wint hij het gewoon vaak van zijn opponent, vd beek natuurlijk ook best sterk.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Viergever is niet echt ondanks leeftijd natuurlijk
Kluivert weet zich er vaak wel redelijk uit te spelen ja
Lekker hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Zelfde eigenaar. Beetje rechten uitwisselen.
Ook omdat niet iedereen kanaal 14 (what's in the number) hebben waar Ziggo op is
Zetten gewoon het ziggo signaal door (zelfde moederbedrijf)quote:
Ik lees het idd, weer wat geleerdquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zetten gewoon het ziggo signaal door (zelfde moederbedrijf)
Zigzaggend iedereen passerenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Ajax gaat er in de tweede helft als een truck overheen walsen.
Zo rollen we in VBLquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik lees het idd, weer wat geleerd
Jullie missen mij niet zo te zienquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:49 schreef GGMM het volgende:
DAT WAS LEUK, VOOR DE NABESCHOUWING (GIFJES) VERWIJS IK JULLIE BINNEN HET HALF UUR NAAR HET HAXBALLTOPIC
Schreeuw niet zo, debiel.
Er zit geen rem op.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zigzaggend iedereen passeren
Goed dat je het zelf zegtquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:49 schreef GGMM het volgende:
DAT WAS LEUK, VOOR DE NABESCHOUWING (GIFJES) VERWIJS IK JULLIE BINNEN HET HALF UUR NAAR HET HAXBALLTOPIC
Schreeuw niet zo, debiel.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed dat je het zelf zegt![]()
Overigens weet je wie dat topic ooit is gestart
Sarr doet dit ook wel erg domquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:50 schreef skysherrif het volgende:
hier, kluivert wint dit fysiek gewoon
Hoe Klaassen ooit begon man manquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:51 schreef skysherrif het volgende:
Vd beek is wel echt beter dan klaassen he
Die is echt heel goedquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:51 schreef skysherrif het volgende:
Die gaan we volgend jaar voor 80 miljoen verkopen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:51 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind het al een enorme verrassing dat het niet al lang en breed gespeeld is (tenminste, zo zag ik het voor de heenwedstrijd)quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:52 schreef Doublepain het volgende:
Ajax speelt goed hoor jongens, maar dat wisten jullie al
Jij kan het dan ook beter bij dartsen houden, denk ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het al een enorme verrassing dat het niet al lang en breed gespeeld is (tenminste, zo zag ik het voor de heenwedstrijd)
Eigk wel hequote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij kan het dan ook beter bij dartsen houden, denk ik.
Had wel meer van Nice verwacht, nummer 3 vorig jaar geloof ikquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het al een enorme verrassing dat het niet al lang en breed gespeeld is (tenminste, zo zag ik het voor de heenwedstrijd)
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Had wel meer van Nice verwacht, nummer 3 vorig jaar geloof ik
Als je zoveel kansen mist en elke wedstrijd wel 1-2 goals knullig weggeeft kan ik me voorstellen dat je er zo over denkt jaquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:54 schreef skysherrif het volgende:
Dit ajax mag toch nooit de eredivisie niet winnen
Ajax wordt makkelijk kampioenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:54 schreef skysherrif het volgende:
Dit ajax mag toch nooit de eredivisie niet winnen
Miss kunnen we met deze backsook beter 3 centraalquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:55 schreef Typisch het volgende:
Jezus wat gaat die Viergever ineens centraal doen.
Als hij niemand doodrijdt, hij was al gezakt eens voor zijn rijbewijsquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:56 schreef Vijf_voor het volgende:
Kluivert is de nieuwe Max Verstappen222miljoen graag
Uh, nee. Dan moet je types als Willems, Karsdorp hebben.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Miss kunnen we met deze backsook beter 3 centraal
Afgelopen 3 jaar was PSV wel de favoriet.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat roepen we al een paar jaar. Joeloeloe.
Sinkgraven .quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uh, nee. Dan moet je types als Willems, Karsdorp hebben.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:58 schreef skysherrif het volgende:
veltman viergever de ligt sanchez kunnen allemaal goed centraal natuurlijk
ziener dit hoor, mensenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:58 schreef skysherrif het volgende:
met huntelaar had je trouewns voorgestaan denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |