Viergever is niet echt ondanks leeftijd natuurlijkquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat wist je al, maar let eens op hoe sterk kluivert is, of een viergever. Younes haalt het gemiddelde wel omlaag
Rasechte Ziggy-uitspraak.quote:
Mwah Younes is opzich wel een stevig mannetje.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat wist je al, maar let eens op hoe sterk kluivert is, of een viergever. Younes haalt het gemiddelde wel omlaag
Neem aan bij 2..quote:
Oke waar, maar kluivert weet zich er niet alleen uit te spelen, ook in direct fysiek contact wint hij het gewoon vaak van zijn opponent, vd beek natuurlijk ook best sterk.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Viergever is niet echt ondanks leeftijd natuurlijk
Kluivert weet zich er vaak wel redelijk uit te spelen ja
Lekker hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Zelfde eigenaar. Beetje rechten uitwisselen.
Ook omdat niet iedereen kanaal 14 (what's in the number) hebben waar Ziggo op is
Zetten gewoon het ziggo signaal door (zelfde moederbedrijf)quote:
Ik lees het idd, weer wat geleerdquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zetten gewoon het ziggo signaal door (zelfde moederbedrijf)
Zigzaggend iedereen passerenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Ajax gaat er in de tweede helft als een truck overheen walsen.
Zo rollen we in VBLquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik lees het idd, weer wat geleerd
Jullie missen mij niet zo te zienquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:49 schreef GGMM het volgende:
DAT WAS LEUK, VOOR DE NABESCHOUWING (GIFJES) VERWIJS IK JULLIE BINNEN HET HALF UUR NAAR HET HAXBALLTOPIC
Schreeuw niet zo, debiel.
Er zit geen rem op.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zigzaggend iedereen passeren
Goed dat je het zelf zegtquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:49 schreef GGMM het volgende:
DAT WAS LEUK, VOOR DE NABESCHOUWING (GIFJES) VERWIJS IK JULLIE BINNEN HET HALF UUR NAAR HET HAXBALLTOPIC
Schreeuw niet zo, debiel.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed dat je het zelf zegt![]()
Overigens weet je wie dat topic ooit is gestart
Sarr doet dit ook wel erg domquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:50 schreef skysherrif het volgende:
hier, kluivert wint dit fysiek gewoon
Hoe Klaassen ooit begon man manquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:51 schreef skysherrif het volgende:
Vd beek is wel echt beter dan klaassen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |