Eerste thuiswedstrijd prima. Als het daar bij blijft. Vandaar de vraag.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Eerste thuiswedstrijd was dit, niet meer dan logisch toch?
Erg veel alcohol.quote:
Maar hij heet Veltman.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:30 schreef Zelus het volgende:
Die Veldman doet zijn naam el eer aan, je ziet hem op alle hoeken van het veld.
Jij opende het eerste topic over hem zeker?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een slim voetballertje die kluivert
roep ik al zes maanden
klaasquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een slim voetballertje die kluivert
roep ik al zes maanden
Is zijn moeder een matras?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind je moeder ook erg goed.
Overmars = PowerLoungenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:31 schreef S0nic het volgende:
Waarom heeft Viergever nog geen contractverlenging aangeboden gekregen?
Die ja, dank jequote:
Fran Kloppquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:32 schreef franklop het volgende:
Huh de trainer van Liverpool op de tribune
Naam even ontschoten
7.7/10quote:
Franse tvquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:34 schreef leolinedance het volgende:
kut commentator. Is dit ergens te kijken zonder die debiel?
bamibricks knallen?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
Effe de frituur aanzetten genot
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
Effe de frituur aanzetten genot
#Kiet #Zatoclubquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aad300
http://www.ad.nl/nederlan(...)onbeholpen~a9673845/
Apart.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het had over dat plaatje boven je
Ik vertrouw blind op hemquote:
Daleyquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In het land er Blinden is Danny koning
En dat zonder Gudelj.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:43 schreef skysherrif het volgende:
ik vind ajax ondanks de leeftijd echt verrassend fysiek sterk trouwens
Sanchez slaat helemaal nergens op wat dat betreft, De Ligt nog meerquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:43 schreef skysherrif het volgende:
ik vind ajax ondanks de leeftijd echt verrassend fysiek sterk trouwens
Praatjes vullen geen gaatjesquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heeft wel goeie teksten vind ik.
Zegt niks vreemds.
Dat wist je al, maar let eens op hoe sterk kluivert is, of een viergever. Younes haalt het gemiddelde wel omlaagquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sanchez slaat helemaal nergens op wat dat betreft, De Ligt nog meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |