Vol overgave!!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
Zo noodgang gaat ook met een noodgang omhoog in de lijst!
Cultheld.quote:
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:25 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Verander man in genderneutraal aub
Van Rob Geus? Zal die blij mee zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:26 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Piemel weg painten of vagijn weg painten
Net wakker, je weet wat ik bedoel gastquote:
Benieuwd naar de sanctie.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:28 schreef mtchel112 het volgende:
TR gemacht omdat er te weinig bier is
light bier is geen bierquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:29 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Blikjes bier you are beautiful
Die heb ik wel eens gehad, net zo smerig als alle andere radlersquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:32 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Vandaag een zooi radlers gekocht van perlenbacher, benieuwd hoe het smaakt
Verspillingquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Halflege halve liters op de grond
Ah mooi. Ik vind het wel eens Chill als het tyfus warm is oid.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens gehad, net zo smerig als alle andere radlers
Tevens je moederquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:36 schreef devzero het volgende:
Blijf je nou fotoos van je vriendin posten?
Das mij toch echt te gek, die madame janette pepers.quote:
Daar sambal van makenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Das mij toch echt te gek, die madame janette pepers.
Meh, niet zo'n fan van, liever wat meer van rode peper dan of zo.quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
Smaballen en kankworsten
goeden garp wel
Dat zou je wel willen he? Zelfs mijn vader heeft zo zijn grenzenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn lieve moeder. Ware het niet voor je impotentie dan had ik je vader moeten noemen
De volgende nummer één. U las het hier als eerste.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
Zo noodgang gaat ook met een noodgang omhoog in de lijst!
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:35 schreef Handleiding het volgende:
[..]
De volgende nummer één. U las het hier als eerste.
Ik had daar staan als enige regel niet zeiken, na dat gezever over het openen van nieuwe topics.quote:
Op nr 1 staan is saai.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:38 schreef noodgang het volgende:
Haha thanks, ik denk dat ik een bepaalde handleiding sowieso niet in ga halen
drie vroege ochtenden postenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:38 schreef noodgang het volgende:
Haha thanks, ik denk dat ik een bepaalde handleiding sowieso niet in ga halen
I knowquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik had daar staan als enige regel niet zeiken, na dat gezever over het openen van nieuwe topics.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:47 schreef Oeps123 het volgende:
Ik was op vakantie, ik ben 15, maar heb een stiefbroertje van 4, dus ik was met hem naar een speeltuin gegaan, en omdat het vrij heet was had ik alleen een sportbroekje aan en geen shirt...
En ik hing dus aan een rek waar je aan kan hangen en dan zo hand voor hand naar de overhand moet komen
En toen vond mijn broertje het grappig om mijn broek naar beneden te trekken, terwijl ik daar hing, niet wetende dat ik geen onderbroek aan had, wat hij dus natuurlijk alleen maar grappiger vond, en ermee weg rende, waarna ik natuurlijk meteen naar beneden sprong om erachteraan te gaan en terug te pakken
Maar dit was natuurlijk best genant, midden in een speeltuin, en je zag sommige vaders/moeders me ook heel raar aankijken
Hebben meer mensen dit soort dingen meegemaakt? En zoja, wat deden jullie toen?
Echt veel debieltjes in dat forum.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:31 schreef Handleiding het volgende:
Steven, superknecht, stopt ermee
http://tour2009.nos.nl/vi(...)klaart-zijn-afscheid
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
[..]
Rot eens op naar KLB of ONZ met je semi-grappige kutopmerkingen.
welnee joh. laat je eigen niet gek maken.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Handleiding had eerst een andere naam?
Wel, verplichte kost hier.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:00 schreef Handleiding het volgende:
[..]
leuk voor je bradge, dat kijkt hier niemand.
Iedereen hier is gezondquote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:00 schreef Handleiding het volgende:
[..]
leuk voor je bradge, dat kijkt hier niemand.
Nee kijk het meestal met het lokale kerkgenootschap op zondag.quote:
Oke dat snap ik wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee kijk het meestal met het lokale kerkgenootschap op zondag.
Godver.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
ik ben ongeveer 1,5 uur geleden ontmaagd...
nou ik had allemaal dingen gehoord over pijn en dat viel heeeeeeel erg mee vonnik
wel lekker...
met me ex helaas dat is wat minder, hij was ook nog maagd.
quote:
Blijven vragen zat over.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:23 schreef hemarookworst het volgende:
Heb niet eens 1 post in forumdeel SEX ook. Rookworst in, rookworst uit en herhaal tot de sappen eruit sproeien. Valt voor mij verder niks te vragen of te bespreken.
Fietsen in de regenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:26 schreef hemarookworst het volgende:
Godver kutregen moet straks nog naar huis fietsen
Ben je nog in de rookworstenfabriek?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:26 schreef hemarookworst het volgende:
Godver kutregen moet straks nog naar huis fietsen
Jaquote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ben je nog in de rookworstenfabriek?
Lekker.quote:
Als ik er zo lang over doe om een rookworstje te maken zijn we allang failliet of word ik de rookworstenfabriek uitgeknikkerdquote:
Haha stapworstquote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:30 schreef mtchel112 het volgende:
Rookworst zonder rook is ook Staphorst hahahahahahaahahwhwg
Dat zou best ziek zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn bron is: dat hep gestaan op feesboek!!!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:18 schreef CarltonBanks het volgende:
Ik en mn toenmalige vriendin waren al vrij lang samen voor we voor de eerste keer seks hadden (ik was nog maagd, en ik was enorm verlegen)
We lagen dikwijls in haar bed te knuffelen en te praten en zo.
Ik lag op mn rug, en zij was met haar hand over mn onderbuik aan het wrijven (onder mn T-shirt) Ineens ging ze met enkele vingertjes een klein stukje in mn broek (om mn reactie te testen of ik klaar was denk ik) Ondertussen waren we ook hevig aan het kussen, dus kreunde ik even. Toen ging ze heel zachtjes steeds verder met haar vingers naar onder, tot ze op den duur mn eikel raakte. Natuurlijk slaakte ik dan een groter kreuntje waardoor ze wist dat ik klaar was. en dan heeft ze me o zo hemels afgetrokken. toen ik klaar was ben ik op ongeveer dezelfde manier in haar broek gegaan, tot zij ook tot een orgasme kwam.
Zo deden we dikwijls voort, in het begin gewoon met kleren nog aan, en handje eronder. Maar na verloop van tijd minderden de kleren.
Op een dag waren we alleen bij haar thuis, en deden we net als voorheen, alleen zat zij op haar kniën naakt boven mij (ik lag op mn rug). We waren zo aan het kussen, terwijl ik haar manueel bevredigde. Toen ik even pauseerde, om het wat te rekken (en eigenlijk om haar te pesten), en om even met haar borsten te spelen, begon zij met haar vagina over mn piemel te wrijven. En ik stootte wat me, en plots ging mn piemel erin. en dat gevoel ga ik echt nooit meer vergeten. Het gevoel van je piemel in een enorm nat poesje te steken is op zich al goddelijk, en dan de eerste keer dat dit gebeurde was nog hemelser.
quote:
ONZ / Asociale Wetenschappenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:33 schreef hemarookworst het volgende:
In je bronnenlijst zetten: dat hep gestaan op feesboek
Geniaal.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:34 schreef hemarookworst het volgende:
Zie hier
[..]
[..]
ONZ / Asociale Wetenschappen
Break a leg, toi toi, succes.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
Nou ik ga fietsen, wens me sterkte...
Wiens gedicht?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:52 schreef Homijn het volgende:
De reacties op ons gedicht vielen toch tegen
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:11 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat van de users uit dit topic...
TTK / TTKLPT - Alweer dood
Wollah je weet zelluf.quote:
TR geplaatst.quote:
Kijk dat is mooi.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:19 schreef hemarookworst het volgende:
Thuis aangekomen en geen regen gehad
quote:Hummus met paardenurine
Banaan, gespierde brahim
Perzik, zeewier, blikbier
Gast, je speelt met mijn privé
Lol, Halve liters
Liters homijnenkaas
Kaas, Homijn
Meters, Pilsie, Kilo Ton
Alpha hier Romeo, over
Tetten, Tetten, Kont?
Tango tango kilo
Komt omdat jij mij niet mag.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:20 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]handleiding mag mij niet, volgens mij.
Zit jij dan niet in hetzelfde squad?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Komt omdat jij mij niet mag.
Als Handleiding?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:23 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
Zit jij dan niet in hetzelfde squad?
Oh, maar jij spitte zojuist nog op mij.quote:
quote:
quote:
Hier.quote:
quote:A little Indian brave who before he was ten
Played war games in the woods with his Indian friends
And he built a dream that when he grew up
He would be a fearless warrior Indian Chief
Many moons passed, and more the dream grew strong until
Tomorrow he would sing his first war song and fight his first battle
But something went wrong, surprise attack killed him in his sleep that night
And so castles made of sand melts into the sea eventually
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door Martin_marvellous op 03-08-2017 01:10:34 ]
Jonko's klap je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |