De volgende nummer één. U las het hier als eerste.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
Zo noodgang gaat ook met een noodgang omhoog in de lijst!
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:35 schreef Handleiding het volgende:
[..]
De volgende nummer één. U las het hier als eerste.
Ik had daar staan als enige regel niet zeiken, na dat gezever over het openen van nieuwe topics.quote:
Op nr 1 staan is saai.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:38 schreef noodgang het volgende:
Haha thanks, ik denk dat ik een bepaalde handleiding sowieso niet in ga halen
drie vroege ochtenden postenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:38 schreef noodgang het volgende:
Haha thanks, ik denk dat ik een bepaalde handleiding sowieso niet in ga halen
I knowquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik had daar staan als enige regel niet zeiken, na dat gezever over het openen van nieuwe topics.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:47 schreef Oeps123 het volgende:
Ik was op vakantie, ik ben 15, maar heb een stiefbroertje van 4, dus ik was met hem naar een speeltuin gegaan, en omdat het vrij heet was had ik alleen een sportbroekje aan en geen shirt...
En ik hing dus aan een rek waar je aan kan hangen en dan zo hand voor hand naar de overhand moet komen
En toen vond mijn broertje het grappig om mijn broek naar beneden te trekken, terwijl ik daar hing, niet wetende dat ik geen onderbroek aan had, wat hij dus natuurlijk alleen maar grappiger vond, en ermee weg rende, waarna ik natuurlijk meteen naar beneden sprong om erachteraan te gaan en terug te pakken
Maar dit was natuurlijk best genant, midden in een speeltuin, en je zag sommige vaders/moeders me ook heel raar aankijken
Hebben meer mensen dit soort dingen meegemaakt? En zoja, wat deden jullie toen?
Echt veel debieltjes in dat forum.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:31 schreef Handleiding het volgende:
Steven, superknecht, stopt ermee
http://tour2009.nos.nl/vi(...)klaart-zijn-afscheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |