Ja dat was inderdaad mijn vraag. Je kan hier wel voor iedereen een andere dooddoener verzinnen, maar beter constateer je dat je gigantisch hypocriet bent. Dus wat wordt het? Wel of niet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zou dat veel leerlingen trekken, denk je?
Je gaat het dus niet eens proberen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, je doet net alsof opvattingen van mensen maakbaar zijn en er verschuivingen te zien zullen zijn als je zorgt dat bepaalde opvattingen niet meer te uiten zijn in het openbaar. Dat is je kop in het zand steken.
Dat vind ik ook jammer, ja. Aangaande de verkiezingen zag je ook dat sommige partijen veel meer media-aandacht kregen dan andere. Zo kregen bijvoorbeeld Nieuwe Wegen van Monasch en de PvdD amper tot geen aandacht, maar andere partijen juist weer wel. Dat mag volgende keer wel anders imoquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zij en Jan Roos krijgen meer dan partij voor de dieren ooit heeft gekregen
Ik vind het schandelijk
Nieuwsflits: welkom bij het mediakartel. De rechterhand van het partijkartel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zij en Jan Roos krijgen meer dan partij voor de dieren ooit heeft gekregen
Ik vind het schandelijk
Baudet had de mazzel dat ze 'm wegzetten als net zo achterlijk als simons. Daarom mocht ie wel komen als een soort freakshow. Is iets anders gelopen dan ze verwachtte.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat vind ik ook jammer, ja. Aangaande de verkiezingen zag je ook dat sommige partijen veel meer media-aandacht kregen dan andere. Zo kregen bijvoorbeeld Nieuwe Wegen van Monasch en de PvdD amper tot geen aandacht, maar andere partijen juist weer wel. Dat mag volgende keer wel anders imo
Ja maar het zijn gewoon racisten /s overigens valt het wel mee hoe erg dat is, het is wel schijtirritant maar er wordt tenminste wat besprokenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik stel voor om hier een centraal 'roep hier om de 3 posts dat iedereen hitler is' topic van te maken. Dat dekt de lading beter. Tering wat is dit een akelige reeks geworden.
Objectief het gebeuren rondom deze partij volgen lukt niet meer in dit topic. Of is dit normaal in centrale partij topics.
Een kartel dat FvD er dus in werktquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:40 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Nieuwsflits: welkom bij het mediakartel. De rechterhand van het partijkartel.
Dat is een symptoom van je pathologische verdraaiing van de werkelijkheidquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Een kartel dat FvD er dus in werkt
Je stelde überhaupt geen vraag, want er staat geen vraagteken in de post waar ik op reageerde. Het was weer eens een staaltje projectie van wat jij denkt dat mijn mening dan wel zou zijn. Beetje een running gag in dit topic, geloof ik.quote:
Zeg je nou dat de volgers van deze topicserie racisten zijn ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:42 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Ja maar het zijn gewoon racisten /s overigens valt het wel mee hoe erg dat is, het is wel schijtirritant maar er wordt tenminste wat besproken
Waarom negeren ze PvdD danquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:57 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Dat is een symptoom van je pathologische verdraaiing van de werkelijkheid
Nee dus. Kijk nog maar eens goedquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zeg je nou dat de volgers van deze topicserie racisten zijn ?
Jij bent een van belangrijkste volgers, dus dan ben jij een prominente racist in deze, aldus jouw redenering.
Omdat het een kartel is dat de gevestigde orde de hand boven het hoofd houdt, en de PvdD dus niet als een volwaardige politieke partij ziet maar als opponent van bijv. de PvdA. Dat vinden ze bij FvD voor de VVD ook en waarschijnlijk doen ze het niet eens altijd bewust (geregeld ook wel). Ze hebben onvoldoende kritiek op de gevestigde orde, onderzoeksjournalistiek bestaat nauwelijks meer, en er wordt gestuurd in opinie.quote:
Het moet niet te inhoudelijk worden want dan word je genegeerd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je stelde überhaupt geen vraag, want er staat geen vraagteken in de post waar ik op reageerde. Het was weer eens een staaltje projectie van wat jij denkt dat mijn mening dan wel zou zijn. Beetje een running gag in dit topic, geloof ik.
Maar al te ver zit je er niet naast: binnen het huidige artikel-23 is het starten van een nazi-school (of een school op communistische leest, of...) allemaal mogelijk. Maar geen enkele school heeft carte blanche: er is nog wel meer relevante wetgeving, zoals een verbod op haatzaaien - en dat verbod geldt voor individuen, religieuze instellingen, scholen en alle andere denkbare fenomenen. Blijkbaar werkt dat, want voor zover mij bekend is er in Nederland nooit een nazischool gesticht.
Nou als je vindt dat dat niet mag, dan moet je ook niet met en dooddoener als tot zo ver vrijheid van onderwijs komen, want die vrijheid is al niet volledig en afhankelijk van wat het lijdend voorwerp is vind je dat dan wel of niet goed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je stelde überhaupt geen vraag, want er staat geen vraagteken in de post waar ik op reageerde. Het was weer eens een staaltje projectie van wat jij denkt dat mijn mening dan wel zou zijn. Beetje een running gag in dit topic, geloof ik.
Maar al te ver zit je er niet naast: binnen het huidige artikel-23 is het starten van een nazi-school (of een school op communistische leest, of...) allemaal mogelijk. Maar geen enkele school heeft carte blanche: er is nog wel meer relevante wetgeving, zoals een verbod op haatzaaien - en dat verbod geldt voor individuen, religieuze instellingen, scholen en alle andere denkbare fenomenen. Blijkbaar werkt dat, want voor zover mij bekend is er in Nederland nooit een nazischool gesticht.
Fijn dat jij het ook even zegt, het moet inderdaad wat inhoudelijker worden en dat gebeurd hier nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het moet niet te inhoudelijk worden want dan word je genegeerd.
Iedereen moet die 5 basisvoorwaarden ondertekenen? Nee, sorry, heb ik geen zin. En nu?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:16 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Nou als je vindt dat dat niet mag, dan moet je ook niet met en dooddoener als tot zo ver vrijheid van onderwijs komen, want die vrijheid is al niet volledig en afhankelijk van wat het lijdend voorwerp is vind je dat dan wel of niet goed.
Concluderende dat vrijheid van onderwijs godzijdank niet absoluut is, kunnen we dus best wel een aantal kleine maatregelen die zeer redelijk zijn toevoegen.
Als je vindt dat dat niet moet, dan moet je niet roeptoeteren 'vrijheid van onderwijs' dan moet je daar gewoon inhoudelijk op ingaan.
En aub dus ook geen: uh dat verbod op haatzaaien geldt alleen voor een bepaalde groep, of is gemaakt omdat een bepaalde groep haatzaait geneuzel; maar dan voor de 5 basiswaarden die IEDEREEN dus moet ondertekenen.
Dan mag je geen school beginnen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Iedereen moet die 5 basisvoorwaarden ondertekenen? Nee, sorry, heb ik geen zin. En nu?
Ik keek nog eens en ik lees dat je deelnemers van dit topic uitmaakt voor racisten.quote:
quote:Ja maar het zijn gewoon racisten
Jawel, dat verschil is er wel degelijk. Met wat we nu kennen is er geen inhoudelijke toetsing vooraf op de grondslag van je school. In principe betekent het ook dat je je nazischool mag starten, maar in overtreding bent zo gauw je je leerlingen gaat vertellen dat alle joden aan het gas moeten. Iets wat, hopelijk en zeer waarschijnlijk, die idiote SIO-islamitische school in Amsterdam ook wel gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:16 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Nou als je vindt dat dat niet mag, dan moet je ook niet met en dooddoener als tot zo ver vrijheid van onderwijs komen, want die vrijheid is al niet volledig en afhankelijk van wat het lijdend voorwerp is vind je dat dan wel of niet goed.
Concluderende dat vrijheid van onderwijs godzijdank niet absoluut is, kunnen we dus best wel een aantal kleine maatregelen die zeer redelijk zijn toevoegen.
Als je vindt dat dat niet moet, dan moet je niet roeptoeteren 'vrijheid van onderwijs' dan moet je daar gewoon inhoudelijk op ingaan.
En aub dus ook geen: uh dat verbod op haatzaaien geldt alleen voor een bepaalde groep, of is gemaakt omdat een bepaalde groep haatzaait geneuzel; maar dan voor de 5 basiswaarden die IEDEREEN dus moet ondertekenen.
Net als de PVV dus. Vrijheid van onderwijs behouden, behalve voor de moslims...quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vrijheid van onderwijs, maar niet voor iedereen.
Tot zover het tolerante en vrije Nederland.quote:
quote:De vrijheid van onderwijs is een recht op grond waarvan iedereen een school mag oprichten. Vrijheid van onderwijs betekent ook dat ouders voor hun kinderen mogen kiezen tussen openbare scholen, onderwijs dat is gebaseerd op een religieuze of levensbeschouwelijke visie (bijzonder onderwijs), en thuisonderwijs. In sommige landen is inschrijving in een openbaar of door de overheid gecontroleerd onderwijssysteem verplicht en hebben burgers niet het recht zelf een school op te richten. Uiteindelijk is de vrijheid van onderwijs bedoeld om onderwijsmonopolies te voorkomen.
Dit recht kan afgeleid worden uit artikel 26 van de universele verklaring van de rechten van de mens, alwaar gesteld wordt:[1] Aan de ouders komt in de eerste plaats het recht toe om de soort van opvoeding en onderwijs te kiezen welke aan hun kinderen zal worden gegeven.
Gouden medaille mentale gymnastiek voor jou.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat ze niet als gelijke worden gezien en door een gemeenschappelijke vijand te creëren ze denken dat die ongelijkheid verdwijnt?
Wellicht je medecrew die deze reeks stelselmatig verkloot daar achter de schermen eens op aanspreken?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik stel voor om hier een centraal 'roep hier om de 3 posts dat iedereen hitler is' topic van te maken. Dat dekt de lading beter. Tering wat is dit een akelige reeks geworden.
Objectief het gebeuren rondom deze partij volgen lukt niet meer in dit topic. Of is dit normaal in centrale partij topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |