Dat is ook gewoon buitengewoon ranzigquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Proteïne is niet altijd hetzelfde en de mate waarin het wordt opgenomen door je lichaam ook niet. Daarbij is kwark populair omdat het makkelijk weg eet. Dat kan je van een halve kilo kikkererwten niet zeggen.
JIJ SLAAF VAN DE VOEDSELINDUSTRIEquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:53 schreef wise het volgende:
[..]dat uit jouw mond
meestal pakje tomatensaus maar maak het ook soms zelfs
Ik vind 500 gram helemaal niet zo veelquote:
klopt, dit zeg ik ook steeds, peulvruchten en graan dus, brood eet je sws al of niet? bovendien stoppen de meeste bakkers extra gluten in je broodquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Proteïne is niet altijd hetzelfde en de mate waarin het wordt opgenomen door je lichaam ook niet.
heb je wel eens geprobeerd? sws hoef je maar de helft te eten dan van kwark omdat er minstens 2x zo veel eiwit in zitquote:Daarbij is kwark populair omdat het makkelijk weg eet. Dat kan je van een halve kilo kikkererwten niet zeggen.
500 gram vlees? Ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind 500 gram helemaal niet zo veel
Ik hoop echt dat ik morgen weer verder kan. Kon gister weer 100 benchen voor reps dus begin alweer een beetje op kracht te komenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
1,6gr-2,0gr eiwit per KG lichaamsgewicht is vrij standaard qua aanbeveling in de bodybuilding wereld om massa te bouwen. hoe kaolo veel brood wil je eten wil je dat binnenkrijgen? 5 pompoensneedjes brood is pas 15 gr eiwit, kikkererwten 7,5 gr eiwit per 100 gr.
Brb even 3 kilo kikkererwten eten
7,5 gr per 100 gr? welke wereld leef jij?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
1,6gr-2,0gr eiwit per KG lichaamsgewicht is vrij standaard qua aanbeveling in de bodybuilding wereld om massa te bouwen. hoe kaolo veel brood wil je eten wil je dat binnenkrijgen? 5 pompoensneedjes brood is pas 15 gr eiwit, kikkererwten 7,5 gr eiwit per 100 gr.
gaat het om aantallen ja? ik dacht de kwaliteit, en die is gewoon beter. je kan er wel aankomen als je allerlei shit combineert natuurlijk, maar is een stuk omslachtiger.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:48 schreef zeer het volgende:
[..]
jawel maar die algemene gedachte dat er in dierlijke voeding meer eiwit zit per definitie is onzin, toch heerst altijd het idee dat je maar kwark moet vreten en de enige reden waarom iedereen dat doet is omdat iedereen dat doet
als je gewoon brood eet zoals bijna iedereen heb je met een portie peulvruchten op een dag gewoon je volledige eiwit behoefte binnen, al die grammen die je extra vreet pis je alleen maar uit in de vorm van ureum maar happy gainz verder hoor
Nee, ik eet nooit brood. Enige brood dat ik eet is eens in de zoveel tijd Subway op het werkquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:55 schreef zeer het volgende:
[..]
klopt, dit zeg ik ook steeds, peulvruchten en graan dus, brood eet je sws al of niet? bovendien stoppen de meeste bakkers extra gluten in je brood
[..]
heb je wel eens geprobeerd? sws hoef je maar de helft te eten dan van kwark omdat er minstens 2x zo veel eiwit in zit
maak daar maar 19gr vanquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
lieg niet je gaat helemaal niet lekker etenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:57 schreef zeer het volgende:
maar goed, alles wat ik wou zeggen is dat ik vanavond lekker ga eten maar goed dat daar weer direct een eiwit verhaal van gemaakt moet worden
ik ook.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:58 schreef Le_Professeur het volgende:
ben zelf dol op pinda's en pindakaas
Volgens mij is dat ook wel een mythe. Alles meer dan wat je lichaam nodig heeft wordt omgezet en gebruikt als energiequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gaat het om aantallen ja? ik dacht de kwaliteit, en die is gewoon beter. je kan er wel aankomen als je allerlei shit combineert natuurlijk, maar is een stuk omslachtiger.
grote aantallen eiwitten zijn gewoon schadelijk, geen idee waarom die tjap hierboven 300 gram naar binnen gooit, maar meer dan 1.5gr per kg lichamsgewicht maakt volgens mij geen hol meer uit als je massa aanzet.
verschilt ook weer per lichaamstype natuurlijk, als je bijna niks aanzet is het wel handiger om er ruim boven te zittenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook wel een mythe. Alles meer dan wat je lichaam nodig heeft wordt omgezet en gebruikt als energie
Hoop het ook broer, beweging is meestal het best als het erin is geschoten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ik morgen weer verder kan. Kon gister weer 100 benchen voor reps dus begin alweer een beetje op kracht te komen
Lopen enzo gaat al iets beter. Beetje wankelend met wat pijnscheuten her en der. Maar hoop dat het ala spierpijn verdwijnt
https://www.voedingswaard(...)dingsmiddel/?id=1139quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:56 schreef zeer het volgende:
[..]
7,5 gr per 100 gr? welke wereld leef jij?
sws is niet iedereen bodybuilder maar ok, ik weet dat dat je gimmick is
Die pinda knabbelsquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:58 schreef Le_Professeur het volgende:
ben zelf dol op pinda's en pindakaas
herkenbaarquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die pinda knabbels
Dat is echt chips dat als iemand het anders het heeft dan graai ik er meteen naar, maar koop het nooit zelf
nee, dat zeg ik toch helemaal nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gaat het om aantallen ja? ik dacht de kwaliteit, en die is gewoon beter. je kan er wel aankomen als je allerlei shit combineert natuurlijk, maar is een stuk omslachtiger.
hij is 175 kg bodybuilder vriendquote:grote aantallen eiwitten zijn gewoon schadelijk, geen idee waarom die tjap hierboven 300 gram naar binnen gooit, maar meer dan 1.5gr per kg lichamsgewicht maakt volgens mij geen hol meer uit als je massa aanzet.
Ik zit denk op anderhalf, maar dat is ook gewoon omdat ik zuivel lekker vind en best veel eetquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
verschilt ook weer per lichaamstype natuurlijk, als je bijna niks aanzet is het wel handiger om er ruim boven te zitten
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:59 schreef Faeroer het volgende:
https://www.voedingswaard(...)dingsmiddel/?id=1139
Kikkererwten had je het over, niet?
oke dan zitten we op één lijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:00 schreef zeer het volgende:
[..]
nee, dat zeg ik toch helemaal niet
a) in veel plantaardig voedsel zit net zo veel zo niet meer eiwit dan in dierlijk voedsel
b) door een normaal dieet te combineren met peulvruchten ipv dierlijk voedsel kom je aan easy aan je eiwit behoefte en is ook nog eens heel eiwit
ofc is het "makkelijker" om alleen maar kwark e.d. te eten maar ik denk honest to god dat een gevarieerd dieet met zelf bereide wholefood producten per definitie gezonder is dan de hele dag gehomogeniseerde en geraffineerde troep naar binnen te werken.
[..]
hij is 175 kg bodybuilder vriend
Klinkt goedquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
500 gram vlees? Ik ook niet.
Kom we gaan een Bistecca Fiorentina eten
weet ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oke dan zitten we op één lijn
pff echt sterk manquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:56 schreef Azpilicueta het volgende:
Kon gister weer 100 benchen voor reps
Dat is wel beter dan, geen idee waarom mijn link minder aangeeft. Eet ze persoonlijk niet, maar wel wat aantrekkelijker zo.quote:
Op een gegeven moment kom je op een kcal behoefte waarbij het lastiger wordt om eiwitten te vermijden, tenzij je pure olie of suiker wilt gaan eten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:57 schreef Le_Professeur het volgende:
grote aantallen eiwitten zijn gewoon schadelijk, geen idee waarom die tjap hierboven 300 gram naar binnen gooit, maar meer dan 1.5gr per kg lichamsgewicht maakt volgens mij geen hol meer uit als je massa aanzet.
ik doe alleen db bench (16kg)quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee man, benchen begint pas bij 100
Jij tikt nooit een litertje olijfolie weg als je dorst hebt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:04 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dat is wel beter dan, geen idee waarom mijn link minder aangeeft. Eet ze persoonlijk niet, maar wel wat aantrekkelijker zo.
[..]
Op een gegeven moment kom je op een kcal behoefte waarbij het lastiger wordt om eiwitten te vermijden, tenzij je pure olie of suiker wilt gaan eten.
Nee, maar de foto's zien er goed uitquote:
Db bench met 16kg? Dat is wel weinig, maar form is belangrijker dan gewichtquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik doe alleen db bench (16kg)
skip barbell
is niet erg toch?
tr voor intimidatiequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:05 schreef zeer het volgende:
[..]
dit is de laatste keer dat ik met je communiceer totdat je je nmr dm't
je bent zelf eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:06 schreef wise het volgende:
[..]
je bent zelf eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zelf een spoiler is leeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
Dit motiveert me echt mijn nr te sturenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:05 schreef zeer het volgende:
[..]
dit is de laatste keer dat ik met je communiceer totdat je je nmr dm't![]()
6!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben zelf een spoiler is leeg?vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars![]()
ey babequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:07 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Dit motiveert me echt mijn nr te sturen
bedankt voor je nummervor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars![]()
jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Db bench met 16kg? Dat is wel weinig, maar form is belangrijker dan gewicht
ik doe eerst 40kg ohp 5x5
daarna incline 16kg db bp 3x12
daarna flat 16kg db bp 3x12
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2017 16:08:39 ]![]()
Hoelang fitness je danquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
ik doe eerst 40k ohp
daarna incline 16kg db bp 3x12
daarna flat 16kg db bp 3x12
En waarom doe je het 12 keer? Doe 5-7![]()
5-7quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoelang fitness je dan
En waarom doe je het 12 keer? Doe 5-7
mensen met 7 tot 5 mentaliteit![]()
![]()
![]()
Nu toon je alleen nog maar meer aan dat je een charlatan bent. Ergens had ik het ook wel door.quote:![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:08 schreef zeer het volgende:
[..]
400 gram pinda's per dag
dat word mijn hiking dieet![]()
![]()
hjb tegen ama joh klapjostiquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:09 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Nu toon je alleen nog maar meer aan dat je een charlatan bent. Ergens had ik het ook wel door.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars![]()
Kun je niet andere mensen gaan vervelen ofzo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:09 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Nu toon je alleen nog maar meer aan dat je een charlatan bent. Ergens had ik het ook wel door.Your beauty never ever scared me.![]()
4 jaar ofzoquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoelang fitness je dan
En waarom doe je het 12 keer? Doe 5-7
ik dacht 12 is goed voor hypertrophy?
en als ik weinig reps doe kan ik niet perse zwaarder tillen echt apart, en ik voel geen mind muscle connectie met weinig reps
Forum Opties Forumhop: Hop naar: