Dat is wel beter dan, geen idee waarom mijn link minder aangeeft. Eet ze persoonlijk niet, maar wel wat aantrekkelijker zo.quote:
Op een gegeven moment kom je op een kcal behoefte waarbij het lastiger wordt om eiwitten te vermijden, tenzij je pure olie of suiker wilt gaan eten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:57 schreef Le_Professeur het volgende:
grote aantallen eiwitten zijn gewoon schadelijk, geen idee waarom die tjap hierboven 300 gram naar binnen gooit, maar meer dan 1.5gr per kg lichamsgewicht maakt volgens mij geen hol meer uit als je massa aanzet.
ik doe alleen db bench (16kg)quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee man, benchen begint pas bij 100
Jij tikt nooit een litertje olijfolie weg als je dorst hebt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:04 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dat is wel beter dan, geen idee waarom mijn link minder aangeeft. Eet ze persoonlijk niet, maar wel wat aantrekkelijker zo.
[..]
Op een gegeven moment kom je op een kcal behoefte waarbij het lastiger wordt om eiwitten te vermijden, tenzij je pure olie of suiker wilt gaan eten.
Nee, maar de foto's zien er goed uitquote:
Db bench met 16kg? Dat is wel weinig, maar form is belangrijker dan gewichtquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik doe alleen db bench (16kg)
skip barbell
is niet erg toch?
tr voor intimidatiequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:05 schreef zeer het volgende:
[..]
dit is de laatste keer dat ik met je communiceer totdat je je nmr dm't
je bent zelf eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:06 schreef wise het volgende:
[..]
je bent zelf eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zelf een spoiler is leeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
Dit motiveert me echt mijn nr te sturenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:05 schreef zeer het volgende:
[..]
dit is de laatste keer dat ik met je communiceer totdat je je nmr dm't![]()
6!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben zelf een spoiler is leeg?vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars![]()
ey babequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:07 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Dit motiveert me echt mijn nr te sturen
bedankt voor je nummervor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars![]()
jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Db bench met 16kg? Dat is wel weinig, maar form is belangrijker dan gewicht
ik doe eerst 40kg ohp 5x5
daarna incline 16kg db bp 3x12
daarna flat 16kg db bp 3x12
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2017 16:08:39 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: