Hoelang fitness je danquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
ik doe eerst 40k ohp
daarna incline 16kg db bp 3x12
daarna flat 16kg db bp 3x12
5-7quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoelang fitness je dan
En waarom doe je het 12 keer? Doe 5-7
Nu toon je alleen nog maar meer aan dat je een charlatan bent. Ergens had ik het ook wel door.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:08 schreef zeer het volgende:
[..]
400 gram pinda's per dag
dat word mijn hiking dieet
hjb tegen ama joh klapjostiquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:09 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Nu toon je alleen nog maar meer aan dat je een charlatan bent. Ergens had ik het ook wel door.
Kun je niet andere mensen gaan vervelen ofzo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:09 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Nu toon je alleen nog maar meer aan dat je een charlatan bent. Ergens had ik het ook wel door.
4 jaar ofzoquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoelang fitness je dan
Ik zeg gewoon de waarheid, maar dat is misschien moeilijk te aanvaarden. Ama is geen heiligdom ofzo, dus hou je bek tegen mij.quote:
en dan je rug verneuken zekerquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoelang fitness je dan
Als je na 4 jaar nog steeds met 16kg dumbbells zit te stoeien dan moet je je toch achter de oren gaan krabbenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
4 jaar ofzo
ik dacht 12 is goed voor hypertrophy?
en als ik weinig reps doe kan ik niet perse zwaarder tillen echt apart, en ik voel geen mind muscle connectie met weinig reps
Ik denk dat de meeste mensen in deze SC mij wel wat beter kennen maar goed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:10 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon de waarheid, maar dat is misschien moeilijk te aanvaarden. Ama is geen heiligdom ofzo, dus hou je bek tegen mij.
wat heb je eigenlijk voor lelijke ui?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:10 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon de waarheid, maar dat is misschien moeilijk te aanvaarden. Ama is geen heiligdom ofzo, dus hou je bek tegen mij.
ik doe meestal beetje 11 tot 3 en dan ochtend en middag externquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
7 tot 5 is dan ook veel te lang
Ironisch genoeg gebeurde dat met twee gewichtjes van 6kg per stukquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en dan je rug verneuken zeker
Dat denken ze maar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen in deze SC mij wel wat beter kennen maar goed.
't is wel een mooie UI, vind ik ook. Kijk maar eens goed, dan zie je wat het is. Mooier dan die van jou is ie iig wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:11 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
wat heb je eigenlijk voor lelijke ui?
Je komt langs dus?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Waarom doe ik dit nog. *gaat wat leukers doen*
wil je hem misschien kapotmaken? denk dat iedereen hier naar verlangt maar niet de kracht heeftquote:
Ik wil deze halve SC kapotmaken wegens ongewenst gedrag.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wil je hem misschien kapotmaken? denk dat iedereen hier naar verlangt maar niet de kracht heeft
wow heftige disbalans broerquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ironisch genoeg gebeurde dat met twee gewichtjes van 6kg per stuk
mooi ik hoop dat het zeer doet tot in je vetadersquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:11 schreef Firewarrior het volgende:
Klapjosti is een erg beledigend woord btw. Voel me echt gekwetst nu
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |