en dan je rug verneuken zekerquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoelang fitness je dan
En waarom doe je het 12 keer? Doe 5-7
Als je na 4 jaar nog steeds met 16kg dumbbells zit te stoeien dan moet je je toch achter de oren gaan krabbenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
4 jaar ofzo
ik dacht 12 is goed voor hypertrophy?
en als ik weinig reps doe kan ik niet perse zwaarder tillen echt apart, en ik voel geen mind muscle connectie met weinig reps
Ik denk dat de meeste mensen in deze SC mij wel wat beter kennen maar goed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:10 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon de waarheid, maar dat is misschien moeilijk te aanvaarden. Ama is geen heiligdom ofzo, dus hou je bek tegen mij.
wat heb je eigenlijk voor lelijke ui?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:10 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon de waarheid, maar dat is misschien moeilijk te aanvaarden. Ama is geen heiligdom ofzo, dus hou je bek tegen mij.
ik doe meestal beetje 11 tot 3 en dan ochtend en middag externquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
7 tot 5 is dan ook veel te lang
Ironisch genoeg gebeurde dat met twee gewichtjes van 6kg per stukquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en dan je rug verneuken zeker
Dat denken ze maar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen in deze SC mij wel wat beter kennen maar goed.
't is wel een mooie UI, vind ik ook. Kijk maar eens goed, dan zie je wat het is. Mooier dan die van jou is ie iig wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:11 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
wat heb je eigenlijk voor lelijke ui?
Je komt langs dus?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Waarom doe ik dit nog. *gaat wat leukers doen*
wil je hem misschien kapotmaken? denk dat iedereen hier naar verlangt maar niet de kracht heeftquote:
Ik wil deze halve SC kapotmaken wegens ongewenst gedrag.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wil je hem misschien kapotmaken? denk dat iedereen hier naar verlangt maar niet de kracht heeft
wow heftige disbalans broerquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ironisch genoeg gebeurde dat met twee gewichtjes van 6kg per stuk
mooi ik hoop dat het zeer doet tot in je vetadersquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:11 schreef Firewarrior het volgende:
Klapjosti is een erg beledigend woord btw. Voel me echt gekwetst nu
.
ahh je bent 14quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:11 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
't is wel een mooie UI, vind ik ook. Kijk maar eens goed, dan zie je wat het is. Mooier dan die van jou is ie iig wel.
Ik voel d'r niks van.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:12 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
mooi ik hoop dat het zeer doet tot in je vetaders
gelukkig ben ik zo'n ruwe bolster die dat wel kan oplossen. wacht ik nodig hem even uitquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wil je hem misschien kapotmaken? denk dat iedereen hier naar verlangt maar niet de kracht heeft
ik heb slechte genen maar ik kan daar verder niks aan doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je na 4 jaar nog steeds met 16kg dumbbells zit te stoeien dan moet je je toch achter de oren gaan krabben
8u achter de Hema. Tot dan!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:12 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik wil deze halve SC kapotmaken wegens ongewenst gedrag.
Sick he. Paar maanden terug deed ik 230kg deadlifts zonder een centje pijn en nu moest ik kruipend naar de wc door twee gewichtjes van 6kgquote:
je eet te weinig of rust niet goed, nextquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
4 jaar ofzo
ik dacht 12 is goed voor hypertrophy?
en als ik weinig reps doe kan ik niet perse zwaarder tillen echt apart, en ik voel geen mind muscle connectie met weinig reps
Je bent me aan het trollen broerquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb slechte genen maar ik kan daar verder niks aan doen
slappe jongen
weet niet wat ik anders kan doen
Dat zei je moeder gister ook tegen je toen het weer je wekelijkse beurt was ofniet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:13 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Je zit er redelijk ver naast, maar ik verwacht ook niks anders van jou.
Dima trollt nooit. Jij trollt eerder.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je bent me aan het trollen broer
Ben 100% genuinequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:14 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dima trollt nooit. Jij trollt eerder.
gaat ergens wel wat mis dan, zou toch niet moeten kunnen anders. deadlift is ook echt de oefening der oefeningen, dus alles zou in orde moeten zijn zou je zeggenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Sick he. Paar maanden terug deed ik 230kg deadlifts zonder een centje pijn en nu moest ik kruipend naar de wc door twee gewichtjes van 6kg
No joke
ik eet wel te weinig ja maar komt ook omdat mn moeder niet goeie avondeten maaktquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je eet te weinig of rust niet goed, next
neequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je bent me aan het trollen broer
Heb beetje respect voor je moeder broer, je hebt er maar 1quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik eet wel te weinig ja maar komt ook omdat mn moeder niet goeie avondeten maakt
Het was met kettlebells en tijdens het stabiliseren van die dingen zal er wel iets verrekt zijn ofzoquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gaat ergens wel wat mis dan, zou toch niet moeten kunnen anders. deadlift is ook echt de oefening der oefeningen, dus alles zou in orde moeten zijn zou je zeggen
ze maakt nooit kip met rijstquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:17 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Heb beetje respect voor je moeder broer, je hebt er maar 1
Vertelquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:15 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Gister of eergister (weet niet precies) zag ik wel een hele andere kant van je overigens.
tijd om een pot pindakaas in je leven te brengen en deze te omarmenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik eet wel te weinig ja maar komt ook omdat mn moeder niet goeie avondeten maakt
Denk zelf eens na over je acties zou ik zeggen. Je weet heus wel hoe je je gedroeg, ik heb niet voor niks een TR gezet.quote:
werkt nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tijd om een pot pindakaas in je leven te brengen en deze te omarmen
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:18 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Denk zelf eens na over je acties zou ik zeggen. Je weet heus wel hoe je je gedroeg, ik heb niet voor niks een TR gezet.
Zet maar een bivakmuts op en ga in het donker zitten. dat is beter voor iedereenquote:
nee mn ouders doen al moeilijk als ik 4 pakken volle melk in de koelkast heb staanquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je kan toch ook zelf eten kopen en klaarmaken
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
werkt niet
mn eetlust wordt erg beinvloed hoe ik me voel
toen ik werkte kreeg ik misschien maar 2000 kcal binnen in 4 dagen
ik dronk srs 2 liter volle chocomelk op stage toenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:20 schreef Faeroer het volgende:
Pak chocomelk wegdrinken na je training is wel heel moeilijk ja
Daarom na je training... als je goed leeg bent ga je van parkinson shaken op de snelweg naar normale boy.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik dronk srs 2 liter volle chocomelk op stage toen
maar was niet genoeg en ik werd ook leip van die suikers man
Moet je wel wat beter je best gaan doen met fitnessquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik dronk srs 2 liter volle chocomelk op stage toen
maar was niet genoeg en ik werd ook leip van die suikers man
Goedzo jongen. 5-7 en vergeet niet dat het ook moeite moet kosten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
vandaag is chestday dus minder reps en zwaarder gaan proberen
Ik ben geen crimineel hoor. Snap niet waarom je dat denkt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:18 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Zet maar een bivakmuts op en ga in het donker zitten. dat is beter voor iedereen
Hmm nee. Vroegâh hadden we dat nooit echt in huis.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik mis die super grote borrelnoten van vroeger van Duyvis. Ken je die nog?
en hoeveel sets?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Goedzo jongen. 5-7 en vergeet niet dat het ook moeite moet kosten.
Uit welk jaar komen die?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik mis die super grote borrelnoten van vroeger van Duyvis. Ken je die nog?
Is dit serieus? En welke aardbeving dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:26 schreef xcachet het volgende:
Er was hier net een flinke naschok van de aardbeving.
Braddie op het strand van Scheveningen gaan liggen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:26 schreef xcachet het volgende:
Er was hier net een flinke naschok van de aardbeving.
Ben in Kos. Mag niet hopen dat hij hier is. Ervaren hier al zoveel verkeersdoden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:27 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Braddie op het strand van Scheveningen gaan liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |