werkt nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tijd om een pot pindakaas in je leven te brengen en deze te omarmen
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:18 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Denk zelf eens na over je acties zou ik zeggen. Je weet heus wel hoe je je gedroeg, ik heb niet voor niks een TR gezet.
Zet maar een bivakmuts op en ga in het donker zitten. dat is beter voor iedereenquote:
nee mn ouders doen al moeilijk als ik 4 pakken volle melk in de koelkast heb staanquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je kan toch ook zelf eten kopen en klaarmaken
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
werkt niet
mn eetlust wordt erg beinvloed hoe ik me voel
toen ik werkte kreeg ik misschien maar 2000 kcal binnen in 4 dagen
ik dronk srs 2 liter volle chocomelk op stage toenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:20 schreef Faeroer het volgende:
Pak chocomelk wegdrinken na je training is wel heel moeilijk ja
Daarom na je training... als je goed leeg bent ga je van parkinson shaken op de snelweg naar normale boy.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik dronk srs 2 liter volle chocomelk op stage toen
maar was niet genoeg en ik werd ook leip van die suikers man
Moet je wel wat beter je best gaan doen met fitnessquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik dronk srs 2 liter volle chocomelk op stage toen
maar was niet genoeg en ik werd ook leip van die suikers man
Goedzo jongen. 5-7 en vergeet niet dat het ook moeite moet kosten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
vandaag is chestday dus minder reps en zwaarder gaan proberen
Ik ben geen crimineel hoor. Snap niet waarom je dat denkt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:18 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Zet maar een bivakmuts op en ga in het donker zitten. dat is beter voor iedereen
Hmm nee. Vroegâh hadden we dat nooit echt in huis.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik mis die super grote borrelnoten van vroeger van Duyvis. Ken je die nog?
en hoeveel sets?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Goedzo jongen. 5-7 en vergeet niet dat het ook moeite moet kosten.
Uit welk jaar komen die?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik mis die super grote borrelnoten van vroeger van Duyvis. Ken je die nog?
Is dit serieus? En welke aardbeving dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:26 schreef xcachet het volgende:
Er was hier net een flinke naschok van de aardbeving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |