nee als ik d'r nmr zou hebben houd ik haar voor mezelfquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:30 schreef Dimachaerus het volgende:
zeer kan je nummer hrc202 geven aub
Niet, als ik ingeblikte/ingevroren groente haal is goedkoper dan the real dealquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:30 schreef zeer het volgende:
[..]
welnee, dat wordt ons wijsgemaakt maar is echt onzin
Valt wel mee. Ik kan makkelijk zonder fastfood en zoetigheid als ik mij ertoe zet. Doe ik nu ook al een aantal weken, maar zo weinig proteďne als jij eet kan ik nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:28 schreef zeer het volgende:
[..]
echt slachtoffer van de foodindustrie jij, verslaafd aan geraffineerde suikers en chemische smaakstoffen
Kan nooit veel zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:29 schreef zeer het volgende:
[..]
hoeveel eiwit zit er in kikkererwten dan??
haha hij weet echt niks van ifquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik kan makkelijk zonder fastfood en zoetigheid als ik mij ertoe zet. Doe ik nu ook al een aantal weken, maar zo weinig proteďne als jij eet kan ik niet
Mijn nieren kreunen van genot hoeveel proteďne ze te verduren krijgenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik kan makkelijk zonder fastfood en zoetigheid als ik mij ertoe zet. Doe ik nu ook al een aantal weken, maar zo weinig proteďne als jij eet kan ik niet
hij geeft nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:27 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Wil ik wel vraag mijn nr maar aan zeer
hoe kom je er toch altijd bij dat ik niet veel proteine eet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoeveel gemiddeld per dag broer?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:35 schreef zeer het volgende:
[..]
hoe kom je er toch altijd bij dat ik niet veel proteine eet?
lees je de voedingswaarde van producten wel?
dit is echt onzin mjaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niet, als ik ingeblikte/ingevroren groente haal is goedkoper dan the real deal
Ja, altijd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:35 schreef zeer het volgende:
[..]
hoe kom je er toch altijd bij dat ik niet veel proteine eet?
lees je de voedingswaarde van producten wel?
Omdat ik nooit kikkererwten eet en de kwantiteit dat ik zou eten van dat spul in het niet valt in vergelijking met kwark.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:39 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom denk je dan dat je kwark meer proteďne heeft dan mijn kikkererwt
hij zegt dat hij je nummer niet heeft anders had hij wel gegevenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:38 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Denk dat je het niet goed hebt gevraagd probeer nog maar een keer
er zit meer proteďne in kikkererwten dan in kwark maar goedquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Omdat ik nooit kikkererwten eet en de kwantiteit dat ik zou eten van dat spul in het niet valt in vergelijking met kwark.
wat een onzinquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:40 schreef Faeroer het volgende:
bonen/peul/erwtendingen zitten wel wat in, alleen moeilijk enorme hoeveelheden van weg te werken + je darmen gaan je haten qua vezels
Oh ok bedankt voor het proberenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hij zegt dat hij je nummer niet heeft anders had hij wel gegeven
tr voor openbare dmquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hij zegt dat hij je nummer niet heeft anders had hij wel gegeven
Sluit datgene wat ik net zeg daarmee niet uitquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:41 schreef zeer het volgende:
[..]
er zit meer proteďne in kikkererwten dan in kwark maar goed
en net zo compleet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:41 schreef zeer het volgende:
[..]
er zit meer proteďne in kikkererwten dan in kwark maar goed
zijn balletjes zullen er nu ook wel zo uit zien inmiddelsquote:
okquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Sluit datgene wat ik net zeg daarmee niet uit
echt he.. beetje niveau crack ditquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en net zo compleet?
wat een domme discussies zeg
komt omdat al die fitness faggots hier zo totaal niet onderlegd zijn in voedselquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en net zo compleet?
wat een domme discussies zeg
geef gewoon antwoord met je preibekquote:
3 op een dagquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:44 schreef Faeroer het volgende:
[..]
hoeveel kikkererwten neem jij normaal dan?
Dacht dat we een band kregen en dan krijg je ditquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:45 schreef zeer het volgende:
[..]
komt omdat al die fitness faggots hier zo totaal niet onderlegd zijn in voedsel
ga je nou nog uitleggen hoe een lichaam wél werkt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Kan je beter in zijn livestream doen want hier is hij gebannedquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga je nou nog uitleggen hoe een lichaam wél werkt?
onderbouw het dan gewoon, dan leren we ook nog eens watquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:45 schreef zeer het volgende:
[..]
hoezo, dierlijke eiwitten zijn gewoon beter voor het bouwen van massa. dat het ook op een andere manier kan primaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:45 schreef zeer het volgende:
[..]
misschien vanavondquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee dat is zijn geheimquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jawel maar die algemene gedachte dat er in dierlijke voeding meer eiwit zit per definitie is onzin, toch heerst altijd het idee dat je maar kwark moet vreten en de enige reden waarom iedereen dat doet is omdat iedereen dat doetquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoezo, dierlijke eiwitten zijn gewoon beter voor het bouwen van massa. dat het ook op een andere manier kan prima
Zoek het uit gekquote:
Ja je moet iets als je interessant over wil komenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat iemand zo kan eten
>dit is beter, nee dat is beter, nee dit is beter ect ect.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:50 schreef wise het volgende:
dit is beter, nee dat is beter, nee dit is beter ect ect.
who cares, lekker je eigen leven leiden...Als je maar van iets niet te veel krijgt is het goed.
meer vlees eten kun je beter nadenken dan op dat nep brandstof dat jij voedsel noemtquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:51 schreef zeer het volgende:
[..]
>dit is beter, nee dat is beter, nee dit is beter ect ect.
>Als je maar van iets niet te veel krijgt is het goed.
ik vind dit echt super verwarrend
Zelfgemaakte saus ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:29 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lEkKeR sPeCiFiEk
---
Pasta met courgette/paprikas en beetje saus
[ afbeelding ]
Ik zou d'r doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:51 schreef Pensylvania het volgende:
Vrouw shotgunt dochtertje (6) dood om haar te redden van aliens
Dit klinkt wel een beetje als een type voor Dima
Hmm vleesquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:51 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
meer vlees eten kun je beter nadenken dan op dat nep brandstof dat jij voedsel noemt
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:51 schreef zeer het volgende:
[..]
>dit is beter, nee dat is beter, nee dit is beter ect ect.
>Als je maar van iets niet te veel krijgt is het goed.
ik vind dit echt super verwarrend
Ik ook en dan tijdens de daad plotseling masker van Alien vs Predator opzettenquote:
Oh ik snapte het punt al nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:52 schreef wise het volgende:
[..]![]()
gaat erom dat men schreeuwt wat beter is voor je. ( en dan vooral op fok)
quote:
Proteďne is niet altijd hetzelfde en de mate waarin het wordt opgenomen door je lichaam ook niet. Daarbij is kwark populair omdat het makkelijk weg eet. Dat kan je van een halve kilo kikkererwten niet zeggen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:48 schreef zeer het volgende:
[..]
jawel maar die algemene gedachte dat er in dierlijke voeding meer eiwit zit per definitie is onzin, toch heerst altijd het idee dat je maar kwark moet vreten en de enige reden waarom iedereen dat doet is omdat iedereen dat doet
als je gewoon brood eet zoals bijna iedereen heb je met een portie peulvruchten op een dag gewoon je volledige eiwit behoefte binnen, al die grammen die je extra vreet pis je alleen maar uit in de vorm van ureum maar happy gainz verder hoor
1,6gr-2,0gr eiwit per KG lichaamsgewicht is vrij standaard qua aanbeveling in de bodybuilding wereld om massa te bouwen. hoe kaolo veel brood wil je eten wil je dat binnenkrijgen? 5 pompoensneedjes brood is pas 15 gr eiwit, kikkererwten 7,5 gr eiwit per 100 gr.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:48 schreef zeer het volgende:
[..]
jawel maar die algemene gedachte dat er in dierlijke voeding meer eiwit zit per definitie is onzin, toch heerst altijd het idee dat je maar kwark moet vreten en de enige reden waarom iedereen dat doet is omdat iedereen dat doet
als je gewoon brood eet zoals bijna iedereen heb je met een portie peulvruchten op een dag gewoon je volledige eiwit behoefte binnen, al die grammen die je extra vreet pis je alleen maar uit in de vorm van ureum maar happy gainz verder hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |