en net zo compleet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:41 schreef zeer het volgende:
[..]
er zit meer proteïne in kikkererwten dan in kwark maar goed
zijn balletjes zullen er nu ook wel zo uit zien inmiddelsquote:
okquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Sluit datgene wat ik net zeg daarmee niet uit
echt he.. beetje niveau crack ditquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en net zo compleet?
wat een domme discussies zeg
komt omdat al die fitness faggots hier zo totaal niet onderlegd zijn in voedselquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en net zo compleet?
wat een domme discussies zeg
geef gewoon antwoord met je preibekquote:
3 op een dagquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:44 schreef Faeroer het volgende:
[..]
hoeveel kikkererwten neem jij normaal dan?
Dacht dat we een band kregen en dan krijg je ditquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:45 schreef zeer het volgende:
[..]
komt omdat al die fitness faggots hier zo totaal niet onderlegd zijn in voedsel
ga je nou nog uitleggen hoe een lichaam wél werkt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Kan je beter in zijn livestream doen want hier is hij gebannedquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga je nou nog uitleggen hoe een lichaam wél werkt?
onderbouw het dan gewoon, dan leren we ook nog eens watquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:45 schreef zeer het volgende:
[..]
hoezo, dierlijke eiwitten zijn gewoon beter voor het bouwen van massa. dat het ook op een andere manier kan primaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:45 schreef zeer het volgende:
[..]
misschien vanavondquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee dat is zijn geheimquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jawel maar die algemene gedachte dat er in dierlijke voeding meer eiwit zit per definitie is onzin, toch heerst altijd het idee dat je maar kwark moet vreten en de enige reden waarom iedereen dat doet is omdat iedereen dat doetquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoezo, dierlijke eiwitten zijn gewoon beter voor het bouwen van massa. dat het ook op een andere manier kan prima
Zoek het uit gekquote:
Ja je moet iets als je interessant over wil komenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat iemand zo kan eten
>dit is beter, nee dat is beter, nee dit is beter ect ect.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:50 schreef wise het volgende:
dit is beter, nee dat is beter, nee dit is beter ect ect.
who cares, lekker je eigen leven leiden...Als je maar van iets niet te veel krijgt is het goed.
meer vlees eten kun je beter nadenken dan op dat nep brandstof dat jij voedsel noemtquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:51 schreef zeer het volgende:
[..]
>dit is beter, nee dat is beter, nee dit is beter ect ect.
>Als je maar van iets niet te veel krijgt is het goed.
ik vind dit echt super verwarrend
Zelfgemaakte saus ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:29 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lEkKeR sPeCiFiEk
---
Pasta met courgette/paprikas en beetje saus
[ afbeelding ]
Ik zou d'r doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:51 schreef Pensylvania het volgende:
Vrouw shotgunt dochtertje (6) dood om haar te redden van aliens
Dit klinkt wel een beetje als een type voor Dima
Hmm vleesquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:51 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
meer vlees eten kun je beter nadenken dan op dat nep brandstof dat jij voedsel noemt
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:51 schreef zeer het volgende:
[..]
>dit is beter, nee dat is beter, nee dit is beter ect ect.
>Als je maar van iets niet te veel krijgt is het goed.
ik vind dit echt super verwarrend
Ik ook en dan tijdens de daad plotseling masker van Alien vs Predator opzettenquote:
Oh ik snapte het punt al nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:52 schreef wise het volgende:
[..]![]()
gaat erom dat men schreeuwt wat beter is voor je. ( en dan vooral op fok)
quote:
Proteïne is niet altijd hetzelfde en de mate waarin het wordt opgenomen door je lichaam ook niet. Daarbij is kwark populair omdat het makkelijk weg eet. Dat kan je van een halve kilo kikkererwten niet zeggen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:48 schreef zeer het volgende:
[..]
jawel maar die algemene gedachte dat er in dierlijke voeding meer eiwit zit per definitie is onzin, toch heerst altijd het idee dat je maar kwark moet vreten en de enige reden waarom iedereen dat doet is omdat iedereen dat doet
als je gewoon brood eet zoals bijna iedereen heb je met een portie peulvruchten op een dag gewoon je volledige eiwit behoefte binnen, al die grammen die je extra vreet pis je alleen maar uit in de vorm van ureum maar happy gainz verder hoor
1,6gr-2,0gr eiwit per KG lichaamsgewicht is vrij standaard qua aanbeveling in de bodybuilding wereld om massa te bouwen. hoe kaolo veel brood wil je eten wil je dat binnenkrijgen? 5 pompoensneedjes brood is pas 15 gr eiwit, kikkererwten 7,5 gr eiwit per 100 gr.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:48 schreef zeer het volgende:
[..]
jawel maar die algemene gedachte dat er in dierlijke voeding meer eiwit zit per definitie is onzin, toch heerst altijd het idee dat je maar kwark moet vreten en de enige reden waarom iedereen dat doet is omdat iedereen dat doet
als je gewoon brood eet zoals bijna iedereen heb je met een portie peulvruchten op een dag gewoon je volledige eiwit behoefte binnen, al die grammen die je extra vreet pis je alleen maar uit in de vorm van ureum maar happy gainz verder hoor
Dat is ook gewoon buitengewoon ranzigquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Proteïne is niet altijd hetzelfde en de mate waarin het wordt opgenomen door je lichaam ook niet. Daarbij is kwark populair omdat het makkelijk weg eet. Dat kan je van een halve kilo kikkererwten niet zeggen.
JIJ SLAAF VAN DE VOEDSELINDUSTRIEquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:53 schreef wise het volgende:
[..]dat uit jouw mond
meestal pakje tomatensaus maar maak het ook soms zelfs
Ik vind 500 gram helemaal niet zo veelquote:
klopt, dit zeg ik ook steeds, peulvruchten en graan dus, brood eet je sws al of niet? bovendien stoppen de meeste bakkers extra gluten in je broodquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Proteïne is niet altijd hetzelfde en de mate waarin het wordt opgenomen door je lichaam ook niet.
heb je wel eens geprobeerd? sws hoef je maar de helft te eten dan van kwark omdat er minstens 2x zo veel eiwit in zitquote:Daarbij is kwark populair omdat het makkelijk weg eet. Dat kan je van een halve kilo kikkererwten niet zeggen.
500 gram vlees? Ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind 500 gram helemaal niet zo veel
Ik hoop echt dat ik morgen weer verder kan. Kon gister weer 100 benchen voor reps dus begin alweer een beetje op kracht te komenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
1,6gr-2,0gr eiwit per KG lichaamsgewicht is vrij standaard qua aanbeveling in de bodybuilding wereld om massa te bouwen. hoe kaolo veel brood wil je eten wil je dat binnenkrijgen? 5 pompoensneedjes brood is pas 15 gr eiwit, kikkererwten 7,5 gr eiwit per 100 gr.
Brb even 3 kilo kikkererwten eten
7,5 gr per 100 gr? welke wereld leef jij?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
1,6gr-2,0gr eiwit per KG lichaamsgewicht is vrij standaard qua aanbeveling in de bodybuilding wereld om massa te bouwen. hoe kaolo veel brood wil je eten wil je dat binnenkrijgen? 5 pompoensneedjes brood is pas 15 gr eiwit, kikkererwten 7,5 gr eiwit per 100 gr.
Brb even 3 kilo kikkererwten eten
gaat het om aantallen ja? ik dacht de kwaliteit, en die is gewoon beter. je kan er wel aankomen als je allerlei shit combineert natuurlijk, maar is een stuk omslachtiger.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:48 schreef zeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |