eerder sla-dressingquote:
you love my piemelbriequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alles beter dan die kaaslul van je
vraag maar aan dima, ik ben heel discreet met telefoonnummers, hij heeft de zijne zeker 5 keer naar me gedmt de afgelopen maandquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:13 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ben bang dat je hem hier post en dat dima gaat bellen
Oke wat ga je dan appenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:13 schreef zeer het volgende:
[..]
vraag maar aan dima, ik ben heel discreet met telefoonnummers, hij heeft de zijne zeker 5 keer naar me gedmt de afgelopen maand
Dan is het hier nog doderquote:
Oh lekker, ik heb nog een pak in de vriezerquote:
Wat een traktatiequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:18 schreef zeer het volgende:
[..]
spitskool met kerrie kikkererwten, ui en rozijnen
hoezo wil je niet met mij bellenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:13 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ben bang dat je hem hier post en dat dima gaat bellen
Hm, nooit spitskool opquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:18 schreef zeer het volgende:
[..]
spitskool met kerrie kikkererwten, ui en rozijnen
pastaquote:
is echt lekker hoor, kikkererwten bakken op hoge temperatuur met de kerrie, daarna ui er bij totdat die karameliseren, vervolgens citroensap er bij en super fijn gesnipperde spitkools op hoog vuur heel even mee bakken zodat het rauwe er net van af is en dan de rozijnen er bijquote:
Je durft toch niks te zeggenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoezo wil je niet met mij bellen
Lekker specifiekquote:
Durf er niet eens aan te denkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:21 schreef zeer het volgende:
[..]
is echt lekker hoor, kikkererwten bakken op hoge temperatuur met de kerrie, daarna ui er bij totdat die karameliseren, vervolgens citroensap er bij en super fijn gesnipperde spitkools op hoog vuur heel even mee bakken zodat het rauwe er net van af is en dan de rozijnen er bij
zal ik een keer voor je koken voor some fine vegan diningquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Durf er niet eens aan te denken
Nicequote:
Met kaarslicht, rozenblaadjes en alles erop en eraan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:23 schreef zeer het volgende:
[..]
zal ik een keer voor je koken voor some fine vegan dining
NOG NOOIT SPITSKOOL OPquote:
hij is een verwaande veganquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
omdat er ook zoiets bestaat als een lekker biefstukske.. of chicken wingsquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:24 schreef zeer het volgende:
[..]
hoe kun je nou nog nooit spitskool gegeten hebben
nee dat lijkt me een beetje raar tbhquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Met kaarslicht, rozenblaadjes en alles erop en eraan?
Ja, omdat ik het nooit gegeten heb.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:24 schreef zeer het volgende:
[..]
hoe kun je nou nog nooit spitskool gegeten hebben
maar spitskool is echt iets heel normaals tochquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, omdat ik het nooit gegeten heb.
Zoiets heb ik alleen bij een nieuwe zak doritos en niet bij groentequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:26 schreef zeer het volgende:
[..]
maar spitskool is echt iets heel normaals tochligt in iedere supermarkt, ben je niet nieuwsgierig dan
a la creme?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oh lekker, ik heb nog een pak in de vriezer
Wil ik wel vraag mijn nr maar aan zeerquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, weet niet. Ik heb er nooit naar gezocht of op gelet ofzo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:26 schreef zeer het volgende:
[..]
maar spitskool is echt iets heel normaals tochligt in iedere supermarkt, ben je niet nieuwsgierig dan
Neequote:
echt slachtoffer van de foodindustrie jij, verslaafd aan geraffineerde suikers en chemische smaakstoffenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zoiets heb ik alleen bij een nieuwe zak doritos en niet bij groente
bedankt nu heb ik die gek weer in m'n dmquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:27 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Wil ik wel vraag mijn nr maar aan zeer
quote:
noem me niet zoquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:29 schreef zeer het volgende:
[..]
bedankt nu heb ik die gek weer in m'n dm
Chemische smaakstoffen zijn wel goedkoper dan verse productenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:28 schreef zeer het volgende:
[..]
echt slachtoffer van de foodindustrie jij, verslaafd aan geraffineerde suikers en chemische smaakstoffen
quote:
goeiequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga straks ribeye eten. Lekkere salade erbij ofzo
welnee, dat wordt ons wijsgemaakt maar is echt onzinquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Chemische smaakstoffen zijn wel goedkoper dan verse producten
nee als ik d'r nmr zou hebben houd ik haar voor mezelfquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:30 schreef Dimachaerus het volgende:
zeer kan je nummer hrc202 geven aub
Niet, als ik ingeblikte/ingevroren groente haal is goedkoper dan the real dealquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:30 schreef zeer het volgende:
[..]
welnee, dat wordt ons wijsgemaakt maar is echt onzin
Valt wel mee. Ik kan makkelijk zonder fastfood en zoetigheid als ik mij ertoe zet. Doe ik nu ook al een aantal weken, maar zo weinig proteďne als jij eet kan ik nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:28 schreef zeer het volgende:
[..]
echt slachtoffer van de foodindustrie jij, verslaafd aan geraffineerde suikers en chemische smaakstoffen
Kan nooit veel zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:29 schreef zeer het volgende:
[..]
hoeveel eiwit zit er in kikkererwten dan??
haha hij weet echt niks van ifquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik kan makkelijk zonder fastfood en zoetigheid als ik mij ertoe zet. Doe ik nu ook al een aantal weken, maar zo weinig proteďne als jij eet kan ik niet
Mijn nieren kreunen van genot hoeveel proteďne ze te verduren krijgenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik kan makkelijk zonder fastfood en zoetigheid als ik mij ertoe zet. Doe ik nu ook al een aantal weken, maar zo weinig proteďne als jij eet kan ik niet
hij geeft nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:27 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Wil ik wel vraag mijn nr maar aan zeer
hoe kom je er toch altijd bij dat ik niet veel proteine eet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoeveel gemiddeld per dag broer?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:35 schreef zeer het volgende:
[..]
hoe kom je er toch altijd bij dat ik niet veel proteine eet?
lees je de voedingswaarde van producten wel?
dit is echt onzin mjaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niet, als ik ingeblikte/ingevroren groente haal is goedkoper dan the real deal
Ja, altijd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:35 schreef zeer het volgende:
[..]
hoe kom je er toch altijd bij dat ik niet veel proteine eet?
lees je de voedingswaarde van producten wel?
Omdat ik nooit kikkererwten eet en de kwantiteit dat ik zou eten van dat spul in het niet valt in vergelijking met kwark.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:39 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom denk je dan dat je kwark meer proteďne heeft dan mijn kikkererwt
hij zegt dat hij je nummer niet heeft anders had hij wel gegevenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:38 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Denk dat je het niet goed hebt gevraagd probeer nog maar een keer
er zit meer proteďne in kikkererwten dan in kwark maar goedquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Omdat ik nooit kikkererwten eet en de kwantiteit dat ik zou eten van dat spul in het niet valt in vergelijking met kwark.
wat een onzinquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:40 schreef Faeroer het volgende:
bonen/peul/erwtendingen zitten wel wat in, alleen moeilijk enorme hoeveelheden van weg te werken + je darmen gaan je haten qua vezels
Oh ok bedankt voor het proberenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hij zegt dat hij je nummer niet heeft anders had hij wel gegeven
tr voor openbare dmquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hij zegt dat hij je nummer niet heeft anders had hij wel gegeven
Sluit datgene wat ik net zeg daarmee niet uitquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:41 schreef zeer het volgende:
[..]
er zit meer proteďne in kikkererwten dan in kwark maar goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |