Mijn nieren kreunen van genot hoeveel proteïne ze te verduren krijgenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik kan makkelijk zonder fastfood en zoetigheid als ik mij ertoe zet. Doe ik nu ook al een aantal weken, maar zo weinig proteïne als jij eet kan ik niet
hij geeft nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:27 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Wil ik wel vraag mijn nr maar aan zeer
hoe kom je er toch altijd bij dat ik niet veel proteine eet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik kan makkelijk zonder fastfood en zoetigheid als ik mij ertoe zet. Doe ik nu ook al een aantal weken, maar zo weinig proteïne als jij eet kan ik niet
Hoeveel gemiddeld per dag broer?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:35 schreef zeer het volgende:
[..]
hoe kom je er toch altijd bij dat ik niet veel proteine eet?
lees je de voedingswaarde van producten wel?
dit is echt onzin mjaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niet, als ik ingeblikte/ingevroren groente haal is goedkoper dan the real deal
Ja, altijd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:35 schreef zeer het volgende:
[..]
hoe kom je er toch altijd bij dat ik niet veel proteine eet?
lees je de voedingswaarde van producten wel?
Omdat ik nooit kikkererwten eet en de kwantiteit dat ik zou eten van dat spul in het niet valt in vergelijking met kwark.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:39 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom denk je dan dat je kwark meer proteïne heeft dan mijn kikkererwt
hij zegt dat hij je nummer niet heeft anders had hij wel gegevenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:38 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Denk dat je het niet goed hebt gevraagd probeer nog maar een keer
er zit meer proteïne in kikkererwten dan in kwark maar goedquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Omdat ik nooit kikkererwten eet en de kwantiteit dat ik zou eten van dat spul in het niet valt in vergelijking met kwark.
wat een onzinquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:40 schreef Faeroer het volgende:
bonen/peul/erwtendingen zitten wel wat in, alleen moeilijk enorme hoeveelheden van weg te werken + je darmen gaan je haten qua vezels
Oh ok bedankt voor het proberenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hij zegt dat hij je nummer niet heeft anders had hij wel gegeven
tr voor openbare dmquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hij zegt dat hij je nummer niet heeft anders had hij wel gegeven
Sluit datgene wat ik net zeg daarmee niet uitquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:41 schreef zeer het volgende:
[..]
er zit meer proteïne in kikkererwten dan in kwark maar goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |