eerder sla-dressingquote:
you love my piemelbriequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alles beter dan die kaaslul van je
vraag maar aan dima, ik ben heel discreet met telefoonnummers, hij heeft de zijne zeker 5 keer naar me gedmt de afgelopen maandquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:13 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ben bang dat je hem hier post en dat dima gaat bellen
Oke wat ga je dan appenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:13 schreef zeer het volgende:
[..]
vraag maar aan dima, ik ben heel discreet met telefoonnummers, hij heeft de zijne zeker 5 keer naar me gedmt de afgelopen maand
Dan is het hier nog doderquote:
Oh lekker, ik heb nog een pak in de vriezerquote:
Wat een traktatiequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:18 schreef zeer het volgende:
[..]
spitskool met kerrie kikkererwten, ui en rozijnen
hoezo wil je niet met mij bellenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:13 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ben bang dat je hem hier post en dat dima gaat bellen
Hm, nooit spitskool opquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:18 schreef zeer het volgende:
[..]
spitskool met kerrie kikkererwten, ui en rozijnen
pastaquote:
is echt lekker hoor, kikkererwten bakken op hoge temperatuur met de kerrie, daarna ui er bij totdat die karameliseren, vervolgens citroensap er bij en super fijn gesnipperde spitkools op hoog vuur heel even mee bakken zodat het rauwe er net van af is en dan de rozijnen er bijquote:
Je durft toch niks te zeggenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoezo wil je niet met mij bellen
Lekker specifiekquote:
Durf er niet eens aan te denkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:21 schreef zeer het volgende:
[..]
is echt lekker hoor, kikkererwten bakken op hoge temperatuur met de kerrie, daarna ui er bij totdat die karameliseren, vervolgens citroensap er bij en super fijn gesnipperde spitkools op hoog vuur heel even mee bakken zodat het rauwe er net van af is en dan de rozijnen er bij
zal ik een keer voor je koken voor some fine vegan diningquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Durf er niet eens aan te denken
Nicequote:
Met kaarslicht, rozenblaadjes en alles erop en eraan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:23 schreef zeer het volgende:
[..]
zal ik een keer voor je koken voor some fine vegan dining
NOG NOOIT SPITSKOOL OPquote:
hij is een verwaande veganquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoezo wil je niet met mij bellen
omdat er ook zoiets bestaat als een lekker biefstukske.. of chicken wingsquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:24 schreef zeer het volgende:
[..]
hoe kun je nou nog nooit spitskool gegeten hebben
nee dat lijkt me een beetje raar tbhquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Met kaarslicht, rozenblaadjes en alles erop en eraan?
Ja, omdat ik het nooit gegeten heb.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:24 schreef zeer het volgende:
[..]
hoe kun je nou nog nooit spitskool gegeten hebben
maar spitskool is echt iets heel normaals tochquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, omdat ik het nooit gegeten heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |