Daar hoef je niet op te hopen. Trump ontwijkt belastingen zoals iedere rijke Amerikaan doet, maar ontduikt ze niet. Waarom zou hij ook, zijn inkomen is gewoon wit, in tegenstelling tot Capone die niet netjes kon aangeven wat hij verdiende uit criminele activiteiten.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:22 schreef klappernootopreis het volgende:
Wedden dat ze hem pakken op belastingsontduiking? Dat werd voor Al Capone ook het Waterloo.
Ja, dat bedoel ik; hij behandeld (bekritiseerd) de islam net zo makkelijk als het christendom.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nee, nee, was vanwege anti-islam. Hoewel dat voor hem volgens mij eender is. Eens een artikel zoeken.
Edit: Ja, hier: Richard Dawkins Event Canceled Over Past Comments About Islam
Ja, dat zeg ik: voor hem is het eender, en volgens mij was het vanwege anti-islam, niet omdat hij anti-theist is. Zoals daar geedit was het btw een radio discussie, niet iets op college of universiteit. Dus valt denk ik wel net buiten de scope van de vraag van die commissie van het Huis.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik; hij behandeld (bekritiseerd) de islam net zo makkelijk als het christendom.
Ja, dat bevestigde ikquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik: voor hem is het eender, en volgens mij was het vanwege anti-islam, niet omdat hij anti-theist is. Zoals daar geedit was het btw een radio discussie, niet iets op college of universiteit.
Anti-theďst > anti-islam zoals worst > salami. Volgens mij zijn we het eens, maar moeite aan het doen om het oneens te zijn?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, dat bevestigde ik. Anti-islam = anti-theist als de islam een tak is van de theďstische boom.
Dit wordt z'n downfall: https://newrepublic.com/a(...)onal-crime-syndicatequote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:45 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Daar hoef je niet op te hopen. Trump ontwijkt belastingen zoals iedere rijke Amerikaan doet, maar ontduikt ze niet. Waarom zou hij ook, zijn inkomen is gewoon wit, in tegenstelling tot Capone die niet netjes kon aangeven wat hij verdiende uit criminele activiteiten.
Dat zijn Russen die geld witwassen via zijn bedrijven, als dat al waar is. Dat betekent niet dat hij zelf de belasting ontduikt.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:49 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Dit wordt z'n downfall: https://newrepublic.com/a(...)onal-crime-syndicate
Follow the money - dat gaat Mueller nu ook doen, en daar wordt Trump zo zenuwachtig van dat hij Sessions probeert op te ruimen om daarna Sean Hannity AG te maken zodat die Mueller kan ontslaan....quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:49 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Dit wordt z'n downfall: https://newrepublic.com/a(...)onal-crime-syndicate
Godverdomme, Ben Shapiroquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:54 schreef LelijKnap het volgende:
Alhoewel dit een verkapt Trump(afzeik)topic is, wat ander nieuws: https://oversight.house.g(...)ch-college-campuses/
Héhé lijkt het wel op inderdaadquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Anti-theďst > anti-islam zoals worst > salami. Volgens mij zijn we het eens, maar moeite aan het doen om het oneens te zijn?
Nee, omdat hij te negatief was over islam en een of ander islamitische belangengroep had een klacht ingediend. Zoals zo vaak gebeurd.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Vind ander nieuws wel fijn eigenlijk. Meen me te herinneren dat een week of wat terug Dawkins afgezegd werd omdat hij te radicaal bevonden werd ofzo?
Anti-semite! Hate speech! AARRGHGHHHHHquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Godverdomme, Ben Shapiro. Als we het daar van moeten hebben...
.
Ja, wat een idioot is dat zeg.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Anti-semite! Hate speech! AARRGHGHHHHH
Geen idee, ik had het over die Shapiro.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:22 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hebben we het nu opeens over die kerel van EDL?
Frappant.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geen idee, ik had het over die Shapiro.
Alsof McCain dan opeens voor gaat stemmen.twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 29-07-2017 om 22:36:52Unless the Republican Senators are total quitters, Repeal & Replace is not dead! Demand another vote before voting on any other bill! reageer retweet
Lieberman was eerst democraat, nu independent, die op de RNC zijn support uitsprak voor McCain/Palin.quote:[...]
According to a report by The Washington Post, McCain was called by both Biden and former Sen. Joe Lieberman (I-Conn.) ahead of the vote, both pleading with McCain to oppose the "skinny' repeal.
[...]
Gaat over het idee van Graham. Dus eh ja, dat zou in principe kunnen. Probleempje voor hen is wel dat McCain aan de bestraling en chemo zit.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:41 schreef Gijscoman het volgende:
Alsof McCain dan opeens voor gaat stemmen.twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 29-07-2017 om 22:36:52Unless the Republican Senators are total quitters, Repeal & Replace is not dead! Demand another vote before voting on any other bill! reageer retweet
Verdorie; stom van me. Maar de vraag is ook, of de Republikeinen die eerst tegenstemden nu wel voor gaan stemmen. En of sommige Republikeinen die eerst uit angst voor vervelendere, maar nu onhaalbaar gebleken alternatieven voorstemden, nu hetzelfde gaan doen. Daarbij zal deze tweet niet per se helpen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Gaat over het idee van Graham. Dus eh ja, dat zou in principe kunnen. Probleempje voor hen is wel dat McCain aan de bestraling en chemo zit.
Daar zit het probleem, de gematigde vleugel en de fundamentalistische vleugel van de GOP staan lijnrecht tegenover elkaar wat healthcare betreft....het is nagenoeg onmogelijk om die 52 republikeinse senatoren met hun neus dezelfde kant op te krijgen. Zeker nu de dems - terecht- voorlopig achterover leunen en aan de popcorn zitten...quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:53 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Verdorie; stom van me. Maar de vraag is ook, of de Republikeinen die eerst tegenstemden nu wel voor gaan stemmen. En of sommige Republikeinen die eerst uit angst voor vervelendere, maar nu onhaalbaar gebleken alternatieven voorstemden, nu hetzelfde gaan doen. Daarbij zal deze tweet niet per se helpen.
Indrukwekkend.twitter:s5 twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 21:28:24Amazing. Also clear now that McCain's yes on motion to proceed is what killed the bill. https://t.co/4CRz8VABeE https://t.co/jzqVqmiZmJ reageer retweet
Heel niet stom. Ik weet niet goed wat de gevolgen zijn van dat idee van Graham, dus kan er wat dat betreft moeilijk wat over zeggen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:53 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Verdorie; stom van me. Maar de vraag is ook, of de Republikeinen die eerst tegenstemden nu wel voor gaan stemmen. En of sommige Republikeinen die eerst uit angst voor vervelendere, maar nu onhaalbaar gebleken alternatieven voorstemden, nu hetzelfde gaan doen. Daarbij zal deze tweet niet per se helpen.
McCain blijft voorlopig sowieso in Arizona ivm met de behandeling tegen kanker.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:41 schreef Gijscoman het volgende:
Niet om rot te doen, maar dat was al bekend hier toch?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:00 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]Indrukwekkend.twitter:s5 twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 21:28:24Amazing. Also clear now that McCain's yes on motion to proceed is what killed the bill. https://t.co/4CRz8VABeE https://t.co/jzqVqmiZmJ reageer retweet
Zo erg is het ook allemaal niet, maar ik twijfelde even aan mezelfquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ja, was al bekend, net als je antwoord ervoor .. achja.
Voor mij was het nieuws (lees topic slechts sporadisch tegenwoordig). McCain stijgt in m'n achting.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet om rot te doen, maar dat was al bekend hier toch?
Of ben ik in de war en lees ik gewoon te veel tweets en klik ik op te veel linkjes om die te lezen? En denk ik dan dat het hier ook bekend is?
Anyway: ze schijnen het toch nogmaals te willen proberen gezien de link van EW
Op mij had het dat effect ook wel enigszins toen ik dat las. Goed gespeeld. En dan die tweet vsn Trump nog (American hero) na hem eerder afgefakkeld te hebben omdat hij gevangen genomen en gemarteld is. Prachtigquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:46 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Voor mij was het nieuws (lees topic slechts sporadisch tegenwoordig). McCain stijgt in m'n achting.
Goed, voor jou en anderen dan, een recap van hoe het gebeurde:quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:46 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Voor mij was het nieuws (lees topic slechts sporadisch tegenwoordig). McCain stijgt in m'n achting.
Verveel je je?quote:Op zondag 30 juli 2017 00:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zou het bijna vergeten. Waarom vind je dit positief?
Graham, nog zo'n treurige roeptoeter die uiteindeljk lekker in de partijlijn meeswingt.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Senate Republicans to make another attempt at Obamacare repeal
Als je op zulke oude posts reageert ga ik ervan uit dat je je kapotverveelt.quote:Op zondag 30 juli 2017 00:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik ben een tegenstander van echo-kamers.
Wat nuance is denk ik wel goed in dezen. Het feit dat specifieke senatoren niet altijd stemmen zoals ze zouden wensen is volstrekt logisch. Zoals eerder gezegd, dat het in dit geval McCain als derde stem was wil niet zeggen dat niet nog meer tegen waren en zonder McCain tegen hadden gestemd. Is dat oneerlijk? Ja. Maar dat is 90% van de argumenten tegen de ACA ook. Feit blijft dat als derde stem de kerel met hersenkanker en een mandaat tot 2022 het meest logisch was.quote:Op zondag 30 juli 2017 00:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Graham, nog zo'n treurige roeptoeter die uiteindeljk lekker in de partijlijn meeswingt.
Hoezo? Ik vind het gewoon om te kotsen dat zo iemand gehoord wordt bij zo'n relatief belangrijk onderwerpquote:
Hoezo? Hij heeft ervaring met het onderwerp, maakt scherpe analyses en kan zich goed uitdrukken.quote:Op zondag 30 juli 2017 01:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het gewoon om te kotsen dat zo iemand gehoord wordt bij zo'n relatief belangrijk onderwerp.
Oh je kent hem niet dus. Ok.quote:Op zondag 30 juli 2017 01:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft ervaring met het onderwerp, maakt scherpe analyses en kan zich goed uitdrukken.
Over punt 2 kunnen we bakkeleien, maar de andere twee lijken me moeilijk te ontkennen.quote:
Wat zijn je bezwaren over hem?quote:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 30-07-2017 om 01:15:57I love reading about all of the "geniuses" who were so instrumental in my election success. Problem is, most don't exist. #Fake News! MAGA reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 30-07-2017 om 01:29:05I am very disappointed in China. Our foolish past leaders have allowed them to make hundreds of billions of dollars a year in trade, yet... reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 30-07-2017 om 01:35:13...they do NOTHING for us with North Korea, just talk. We will no longer allow this to continue. China could easily solve this problem! reageer retweet
Meep meepquote:
De toekomst van de politiek gaat leuk worden.quote:Op zondag 30 juli 2017 02:13 schreef LelijKnap het volgende:
This is the Head of Cambridge University equality group.
[ afbeelding ]
Zeg dan gewoon dat je niks aan Noord-Korea wil doen.quote:Op zondag 30 juli 2017 01:47 schreef Kijkertje het volgende:
After dinner burpstwitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 30-07-2017 om 01:15:57I love reading about all of the "geniuses" who were so instrumental in my election success. Problem is, most don't exist. #Fake News! MAGA reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 30-07-2017 om 01:29:05I am very disappointed in China. Our foolish past leaders have allowed them to make hundreds of billions of dollars a year in trade, yet... reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 30-07-2017 om 01:35:13...they do NOTHING for us with North Korea, just talk. We will no longer allow this to continue. China could easily solve this problem! reageer retweet
Je bedoelt dat er bommenwerpers en andere assets onderweg zijn naar het gebied.quote:Op zondag 30 juli 2017 02:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je niks aan Noord-Korea wil doen.
twitter:Mark_swl twitterde op zaterdag 29-07-2017 om 22:30:46Now USAF bombers (B-1B, callsign [Feel]01flight, prob 2 ships) are on the route from Andersen AFB to Korean Peninsu… https://t.co/BQsxmyW364 reageer retweet
Nee dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 30 juli 2017 02:19 schreef Nintex het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er bommenwerpers en andere assets onderweg zijn naar het gebied.twitter:Mark_swl twitterde op zaterdag 29-07-2017 om 22:30:46Now USAF bombers (B-1B, callsign [Feel]01flight, prob 2 ships) are on the route from Andersen AFB to Korean Peninsu… https://t.co/BQsxmyW364 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |