Dat waren manboobs. Sorry Bb.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jojo is geen boy.. Ze heeft het me gisteren laten zien..
Diss naar je vent dit.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 09:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat komt bij mij straks.Mag van mezelf niet meer zoveel koffie drinken. Kan wel zeggen dat ik nu ieder kopje koffie als een hoogtepunt ervaar.
Dat dacht tong ook.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:13 schreef Jojoortje het volgende:
Hoef ook niet af te kicken GGMM. Man man man.
Als in?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:14 schreef Jojoortje het volgende:
Toen ik zwanger was dronk ik zeer weinig koffie.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:16 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben verkouden, volgensmij word ben ik een mietje
Tong en tong80.quote:
Heel vaak dagen niks. (Cafeïnevrije koffie.) Soms eentje.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als in?
Sowieso echt moeilijk slecht voor je baby, cafeïne..
Je lijkt Doublepain wel..quote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:24 schreef Typisch het volgende:
Ik wilde zo gaan hardlopen, maar het regent.
Lekker toch?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:24 schreef Typisch het volgende:
Ik wilde zo gaan hardlopen, maar het regent.
Ja, twee keer.. En toen werd ik er al horendol van..quote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:27 schreef Jojoortje het volgende:
Had ik al gezegd dat mijn nieuwe hardloopschoenen echt ontzettend fijn lopen?
Je dealt er maar mee.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:27 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja, twee keer.. En toen werd ik er al horendol van..
Hallo GGMM.quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:05 schreef Elan het volgende:
https://sportnieuws.nl/vo(...)beholpen-voetballen/
aad300
Vroeger betaalde je alleen veel voor gevestigde namenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:38 schreef Typisch het volgende:
160-180 miljoen voor Mbappe.
Zal ook wel een lekker salarisje krijgen voor een 18-jarige.
haha watquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:38 schreef Typisch het volgende:
Vroeger kocht je Van Basten voor 9 ton. Tijden veranderen nu eenmaal.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vroeger betaalde je alleen veel voor gevestigde namen
Is dat rond nu dan? Want geruchten moet je niet geloven héquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:38 schreef Typisch het volgende:
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat rond nu dan? Want geruchten moet je niet geloven hé
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Marca claimt een principeakkoord tussen Real Madrid en AS Monaco over miljoenentransfer van de achttienjarige spits. Volgens de krant is er maar liefst 180 miljoen euro (!) gemoeid met de de deal.
Gelukkig heb ik Mbappe iin mijn fantasyleague teamquote:
denk het nietquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ronaldo levert Madrid netto uiteindelijk ook gewoon geld op qua commercie.
Benzema scoort ook niet extreem veel tochquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik Mbappe iin mijn fantasyleague team
Bij Real zal ie voldoende speeltijd krijgen voor dat geld wat ze voor 'm betalen.
Die gaat er een hoop op een presenteerblaadje krijgen
valt ook niet mee met Ronaldo in je ploegquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Benzema scoort ook niet extreem veel toch
Heb jij daar exacte cijfers van?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ronaldo levert Madrid netto uiteindelijk ook gewoon geld op qua commercie.
Hij verdient bij Nike meer dan hij bij Real krijgt die gozer is een extreem commercieel succes.quote:
Hoeveel van de shirtverkoop van Ronaldo gaat naar Real dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij verdient bij Nike meer dan hij bij Real krijgt die gozer is een extreem commercieel succes.
natuurlijk maar of Real zijn salaris ermee terug verdient is wat anders, maar hij is het geld meer dan waard gezien zijn bijdrage in het kampioenschap en CLquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij verdient bij Nike meer dan hij bij Real krijgt die gozer is een extreem commercieel succes.
dit rekensommetje komt uit 2010, dus ga maar na wat hij de club oplevert door de jaren heen.quote:
1 miljoen shirts verkocht. Dat maakt niet dat ze het al hebben terug verdiend, Adidas krijgt natuurlijk een erg groot deel van die verkopen gewoon.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
dit rekensommetje komt uit 2010, dus ga maar na wat hij de club oplevert door de jaren heen.
Geen idee of het klopt verder hoor.
Dat was 2010, dus zullen er nu wel 6-7 miljoen zijn. Geen idee welk percentage real Madrid daarvan uiteindelijk opstrijkt. Hij heeft ook een enorm contract met Nike terwijl adidas de shirtsponsor is van Realquote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
1 miljoen shirts verkocht. Dat maakt niet dat ze het al hebben terug verdiend, Adidas krijgt natuurlijk een erg groot deel van die verkopen gewoon.
En bij Messi is dat andersom.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was 2010, dus zullen er nu wel 6-7 miljoen zijn. Geen idee welk percentage real Madrid daarvan uiteindelijk opstrijkt. Hij heeft ook een enorm contract met Nike terwijl adidas de shirtsponsor is van Real
Wauw, classy.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het zal me werkelijk aan mijn reet oxideren.
Heerlijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dag liefste en enige vriendin hier.
Doe normaal.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:41 schreef de_boswachter het volgende:
111111111 Bayern
Wat een wedstrijd!!!111
hoef geen schoenenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:11 schreef Elan het volgende:
http://www.ibood.com/spor(...)mcgregor-pme-legend/
Leuke schoentjes
McGregor Firenze besteld maat.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:14 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
mijn autisme kan niet tegen dat ijzeren ding
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
vind de zool niet zo mooi, maar voor die prijs waarom niet
Heb alleen ergens een riem er vanquote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:21 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ben ik sowieso niet over te spreken, dat merk.
waarom nietquote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:23 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ik mag geen pre-workout meer nemen
ik begrijp cafeine niet zo goed in pre workoutquote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit veel cafeïne in maar jij bent geen hartpatiënt toch
lag paar maanden terug in ziekenhuis vanwege longontsteking en toen leverfalenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit veel cafeïne in maar jij bent geen hartpatiënt toch
Is wel lekker man beetje hyped naar sportschool. Heb C4 maar neem alleen in de ochtend eigenlijk. Uitdrogen valt wel mee toch zolang je voldoende drinkt.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:27 schreef Saind het volgende:
[..]
ik begrijp cafeine niet zo goed in pre workout
droog je toch alleen maar van uit
en je kunt niet slapen
Hoezo is dat goed voor sport
Een espresso voor je workout is echt goddelijkquote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:27 schreef Saind het volgende:
[..]
ik begrijp cafeine niet zo goed in pre workout
droog je toch alleen maar van uit
en je kunt niet slapen
Hoezo is dat goed voor sport
ja dan moet je niet aan beginnen man, merk ook wel dat mijn lichaam aardig naar de tyfus is geraakt door al dat zuipen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
lag paar maanden terug in ziekenhuis vanwege longontsteking en toen leverfalen
en hart ging ook niet lekker
maar ze weten niet precies de reden van dat laatste, dus moet voorzichtig zijn zolang ze niet zekerheid hebben.
nee joh, die miljoen klopte al niks vanquote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was 2010, dus zullen er nu wel 6-7 miljoen zijn. Geen idee welk percentage real Madrid daarvan uiteindelijk opstrijkt. Hij heeft ook een enorm contract met Nike terwijl adidas de shirtsponsor is van Real
Maar Real is en blijft wel de rijkste club door commercie, terwijl Engeland veel meer tv-geld krijgt. Hoe kan dat dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee joh, die miljoen klopte al niks van
staan nu op 3, sponsoring zal meer opleveren dan shirtverkoop, maar hoe die verdeling precies is ook geen idee.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar Real is en blijft wel de rijkste club door commercie, terwijl Engeland veel meer tv-geld krijgt. Hoe kan dat dan?
MUFC is al jaren de rijkste van de wereld. Elan is weer eens verkeerd geïnformeerd.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
staan nu op 3, sponsoring zal meer opleveren dan shirtverkoop, maar hoe die verdeling precies is ook geen idee.
http://www.totalsportek.com/money/richest-football-clubs/
Man Utd blijft toch wel de rijkste, geen idee hoe ze dat flikken na al die magere jaren en waardeloze spelersquote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar Real is en blijft wel de rijkste club door commercie, terwijl Engeland veel meer tv-geld krijgt. Hoe kan dat dan?
glazerquote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Man Utd blijft toch wel de rijkste, geen idee hoe ze dat flikken na al die magere jaren en waardeloze spelers
Real verdient aan dit soort dingen veel meer iddquote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
staan nu op 3, sponsoring zal meer opleveren dan shirtverkoop, maar hoe die verdeling precies is ook geen idee.
http://www.totalsportek.com/money/richest-football-clubs/
Zit niet echt een pakkende filosofie meer achter met dragende speler zoals dat vroeger wel het geval was.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Man Utd blijft toch wel de rijkste, geen idee hoe ze dat flikken na al die magere jaren en waardeloze spelers
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
MUFC is al jaren de rijkste van de wereld. Elan is weer eens verkeerd geïnformeerd.
Omdat je moeder zichzelf daar prostitueert..quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik sta nu bij de Galgenwaard. Waarom stink het hier zo naar vuilnis/stront/lijk?
2/10quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:11 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Omdat je moeder zichzelf daar prostitueert..
Mijn moeder is m'n vader..quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ze worden steeds slechter, net als de pijpbeurten van je moeder.
druk maken om een transfer van een braziliaan naar ajax voor 18 miljoen...quote:Real en Monaco akkoord over Mbappé: 180 miljoen!
© AP
Real Madrid en Monaco hebben volgens Marca een principe-akkoord bereikt over de transfer van Kylian Mbappé. De 18-jarige spits zou voor maar liefst 180 miljoen euro (160 miljoen plus 20 miljoen aan bonussen) verkassen naar de Spaanse hoofdstad. Dat bedrag zou Mbappé de duurste voetballer aller tijden maken, een record dat nu met 105 miljoen euro op naam staat van Paul Pogba (van Juventus naar Manchester United). Mbappé maakte afgelopen seizoen grote indruk bij Monaco, dat verraste met een plek bij de laatste vier in de Champions League. Hij werd ook in verband gebracht met Arsenal, Liverpool en Paris Saint-Germain
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
druk maken om een transfer van een braziliaan naar ajax voor 18 miljoen...
10 keer duurder, die van real is 10 keer duurderquote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
druk maken om een transfer van een braziliaan naar ajax voor 18 miljoen...
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:26 schreef Doublepain het volgende:
Je ex is leuk, maar ik ben leuker
Mannen laten me geen keuze
Ren naar binnen in de Jimmy
Vertrek pas als ik ben met Monica Geuze
Elke keer als ik d'r zie krijg ik kriebels in m'n buik, ik zweer 't ze jeuken
Zou d'r never disrespecten, maar ben een homo als ik zeg dat ik haar niet wil neuken
Chawa barkie voor een day
Bel me en we komen quick
Ik heb die Roley om m'n wrist
Dat is vier keer duurder dan je whip
Doe een shout out naar m'n ex
Ze ziet me flexen in die clips
Ik hoor ze heeft een nieuwe guy (what?)
Dus ik fix een nieuwe bitch
4x duurder de mijne 4 x duurderquote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:26 schreef Doublepain het volgende:
Je ex is leuk, maar ik ben leuker
Mannen laten me geen keuze
Ren naar binnen in de Jimmy
Vertrek pas als ik ben met Monica Geuze
Elke keer als ik d'r zie krijg ik kriebels in m'n buik, ik zweer 't ze jeuken
Zou d'r never disrespecten, maar ben een homo als ik zeg dat ik haar niet wil neuken
Chawa barkie voor een day
Bel me en we komen quick
Ik heb die Roley om m'n wrist
Dat is vier keer duurder dan je whip
Doe een shout out naar m'n ex
Ze ziet me flexen in die clips
Ik hoor ze heeft een nieuwe guy (what?)
Dus ik fix een nieuwe bitch
Je verdient te weinig of hebt elders schulden.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Afgewezen door ABN op creditcard aanvraag.Wat is dit nou weer
Je BKR registratie is slecht getoetst.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Afgewezen door ABN op creditcard aanvraag.Wat is dit nou weer
Harriequote:
kan deze gore pleuris randdebiel niet gewoon zijn gore tering tieves bek houwenquote:De Mos kritisch: Oranje-vrouwen technisch matig en onbeholpen
Voetbalanalyticus Aad de Mos gaat niet mee in de euforie die rond de voetbalsters van Oranje heerst. Nederland mag dan in de ban zijn van de ploeg die zich gisteren plaatste voor de kwartfinales van het EK voetbal, de voormalig voetbaltrainer is dat allerminst.
Minder dan 6 maanden in dienst en geen vast contract.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je verdient te weinig of hebt elders schulden.
Ok klaas.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
kan deze gore pleuris randdebiel niet gewoon zijn gore tering tieves bek houwen
heel nederland vind het gewoon leuk dat nederland wint en dan gaat deze mongool in media zich met dames voetbal bezig houden en roepen wat heel nederland al gezien heeft en weet
de mos tief op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aad>>>>klaasquote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
kan deze gore pleuris randdebiel niet gewoon zijn gore tering tieves bek houwen
heel nederland vind het gewoon leuk dat nederland wint en dan gaat deze mongool in media zich met dames voetbal bezig houden en roepen wat heel nederland al gezien heeft en weet
de mos tief op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Niet eensquote:
Onlogisch weet nog wel een leuk tentje in de buurt van de Kuip waar je voor weinig geld een koude kipsate kan krijgen met kleffe frietjes.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Rotterdammers hier die me een leuk eettentje in het centrum aan kunnen bevelen?
Wat is frietquote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch weet nog wel een leuk tentje in de buurt van de Kuip waar je voor weinig geld een koude kipsate kan krijgen met kleffe frietjes.
bennie beer godquote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch weet nog wel een leuk tentje in de buurt van de Kuip waar je voor weinig geld een koude kipsate kan krijgen met kleffe frietjes.
Held.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Onlogisch2.0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ben doorweekt.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jojo, is Hengelooooo ook aan het verzuipen?
quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:35 schreef Befbekje het volgende:
[ afbeelding ]
Oké jongens, zeg het maar..
Spoiler.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:35 schreef Befbekje het volgende:
[ afbeelding ]
Oké jongens, zeg het maar..
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leuke foto hoor maar wie is dat?
Hier trap ik niet inquote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leuke foto hoor maar wie is dat?
Roffa. Grotekerkplein.quote:
Ik durf dus zo niet te fietsen met die flessen in een boodschappentas want het past niet in m'n rugzakquote:
Pussyquote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik durf dus zo niet te fietsen met die flessen in een boodschappentas want het past niet in m'n rugzak
moet ik godverdomme de bus op en neer pakken
4 flessen niet in een rugtas? Bij cantillon ging dat welquote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik durf dus zo niet te fietsen met die flessen in een boodschappentas want het past niet in m'n rugzak
moet ik godverdomme de bus op en neer pakken
Gestoomde zalm met verse gesneden paprika, sla, tomaat en komkommer. Een wortelwrap met een licht zalfje van scharreleimayonaise en yoghurt en een pikantje van extra hete sambal brandal, een zuurtje van verse limoen en een snippertje dagverse korainder en basilicum. Het krokantje bestaat uit een gefrituurd uitje.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Onlogisch2.0
ja los krijg ik ze er wel in maar dat is wel wat sketchyquote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
4 flessen niet in een rugtas? Bij cantillon ging dat wel
Nou, doe mij maar gewoon een bord warm eten graag..quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gestoomde zalm met verse gesneden paprika, sla, tomaat en komkommer. Een wortelwrap met een licht zalfje van scharreleimayonaise en een pikantje van extra hete sambal brandal, een zuurtje van verse limoen en een snippertje dagverse korainder en basilicum. Het krokantje bestaat uit een gefrituurd uitje.
Bij jou is stoom koud?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:55 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nou, doe mij maar gewoon een bord warm eten graag..
Doorgereden naar Rotterdam.quote:
Dat is de grap juist...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Je gebruikt wel irritant veel verkleinwoordjes ouwe reus
Wordt er niet leuker op andersquote:
Ik vraag mij ook af wat het leidmotief van zijn post is..quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Wordt er niet leuker op anders
Ik vind de rest van je post wel een 7/10 ofzo maar door die verkleinwoorden 4/10 maximaal
Leid nogal af
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Wordt er niet leuker op anders
Ik vind de rest van je post wel een 7/10 ofzo maar door die verkleinwoorden 4/10 maximaal
Leid nogal af
Dat wel natuurlijk. Naja geniet van de busrit dan.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:54 schreef Saind het volgende:
[..]
ja los krijg ik ze er wel in maar dat is wel wat sketchy
Wil ze meegeven in die kartonnen dingen, beetje lullig als alles naar de kanker is anders
de 220 miljoen voor Neymar komt er ook nog aan hequote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:54 schreef Smoofie het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-miljoen-voor-mbappe
Als dit waar is, dan RIP voetbal.
Prima premier. Erg onderschatquote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:57 schreef Befbekje het volgende:
Wat was die Balkenende toch een enorme lul.. Zie 'm net in een docu dat ik aan 't kijken ben..
Sowieso een lulletje rozenwater.quote:
Pics.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:09 schreef onlogisch het volgende:
Die chick uit de clip van Despacito mag best een keertje plaatsnemen op de genotsknots van onlogisch.
Realquote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:54 schreef Smoofie het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-miljoen-voor-mbappe
Als dit waar is, dan RIP voetbal.
Ik hoor dat liedje elke dag wel jezus.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:09 schreef onlogisch het volgende:
Die chick uit de clip van Despacito mag best een keertje plaatsnemen op de genotsknots van onlogisch.
*u kijkt zo lief*quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sowieso een lulletje rozenwater.
Ja ik ook. Was benieuwd naar de clip. Zou der doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hoor dat liedje elke dag wel jezus.
heb je nog geleveld rolandquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hoor dat liedje elke dag wel jezus.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pics.
Van die chick dan he. Je knots post je maar in KPD.
gister fairytale pt 1 gedaan dus eindelijk fairy ringsquote:
Goeie chick.quote:
Zal wel over Runescape gaanquote:
Boks.quote:
Koekoek.quote:
ditquote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Onlogisch2.0
Lekker hoor DPquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
dit
https://www.ah.nl/allerha(...)-spinazie-en-avocado
Ben je een beetje van slag omdat al je collega's weg zijn en je ineens iets moet doen overdag?quote:
Nee. Vrijdag vakantiequote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je een beetje van slag omdat al je collega's weg zijn en je ineens iets moet doen overdag?
3/10quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je moeder houdt niet zo van normaal, sorry.
2/10quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je moeder houdt niet zo van normaal, sorry.
Nope. Ik ga mijn ogen laseren eind augustus, geen geld voor vakantiequote:
Ik versloeg paxcon in een directe confrontatie met haxball. Niet dat dit van zo'n hoogstaand niveau is voor een pro als jij, maar ik wilde dit heugelijke feit toch even met je delenquote:
Huh.quote:
Uitstekende prestatie makker.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik versloeg paxcon in een directe confrontatie met haxball. Niet dat dit van zo'n hoogstaand niveau is voor een pro als jij, maar ik wilde dit heugelijke feit toch even met je delen
tieves ziggoquote:Voetbalfans Ziggo blijven meer betalen voor Fox Sports
Ziggo-klanten blijven meer betalen voor een abonnement op Fox Sports dan abonnees van andere providers. Eind juni leek daar door een uitspraak van de rechtbank in Amsterdam verandering in te komen, maar Ziggo heeft in hoger beroep bij het gerechtshof vandaag alsnog gelijk gekregen.
Ik dacht serieus gister dat GGMM onder jouw naam speelde. Dat is wel een compliment toch?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik versloeg paxcon in een directe confrontatie met haxball. Niet dat dit van zo'n hoogstaand niveau is voor een pro als jij, maar ik wilde dit heugelijke feit toch even met je delen
Ik zit nu in de bus om ¤225 te verdienen op het stationquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nope. Ik ga mijn ogen laseren eind augustus, geen geld voor vakantie
Twents voor kerelquote:
Koekoek.quote:
Op of achter het station?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit nu in de bus om ¤225 te verdienen op het station
Dat wordt staan vanavond
Zeker. Het ging ook lang goed tegen Chevy. Binnen een paar maanden verwacht ik een betere speler te zijn dat Chevy. Nog lang eigenlijk als je dat afzet tegen de kwaliteiten van Chevy, maar ik leer niet zo snel zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dacht serieus gister dat GGMM onder jouw naam speelde. Dat is wel een compliment toch?
Achter uiteraardquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Op of achter het station?
badum tjak
Jij maakt je wel lekker nuttig op kantoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Het ging ook lang goed tegen Chevy. Binnen een paar maanden verwacht ik een betere speler te zijn dat Chevy. Nog lang eigenlijk als je dat afzet tegen de kwaliteiten van Chevy, maar ik leer niet zo snel zullen we maar zeggen
Gaat vast goed komenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Het ging ook lang goed tegen Chevy. Binnen een paar maanden verwacht ik een betere speler te zijn dat Chevy. Nog lang eigenlijk als je dat afzet tegen de kwaliteiten van Chevy, maar ik leer niet zo snel zullen we maar zeggen
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij maakt je wel lekker nuttig op kantoor.
Het was een wat ongelukkige pot, dat kan een keertje gebeuren. Overigens doet dit niks af aan de zege van onlogischquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uitstekende prestatie makker.
Vergeet niet dat Pax dit spel al 8 jaar speelt, en jij net een paar maanden.
Wat een omslachtige manier om te zeggen dat je het niet kan.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:47 schreef Scrummie het volgende:
Gaat vast goed komen. Ik neem het niet zo serieus
.
Had je geen grote tas.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit nu in de bus om ¤225 te verdienen op het station
Dat wordt staan vanavond
Je kan er geen reet van.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het was een wat ongelukkige pot, dat kan een keertje gebeuren. Overigens doet dit niks af aan de zege van onlogisch
Jammer dat je de zin weg laat waarin ik zélf zeg dat ik er geen reet van kan.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een omslachtige manier om te zeggen dat je het niet kan.
Dank je wel vriend. Ik kijk uit naar de haxballsessie van vanavond. Ik hoop dat jij en GGMM en Scrummie alle 3 van de partij zullen zijnquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het was een wat ongelukkige pot, dat kan een keertje gebeuren. Overigens doet dit niks af aan de zege van onlogisch
Zeg nou maar dat je op 50% speelde, Onlogisch is geen klein kind meerquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik liet Pax alle hoeken van het veld zien. Beetje zoals ik je moeder alle hoeken van de slaapkamer liet zien.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeg nou maar dat je op 50% speelde, Onlogisch is geen klein kind meer
Ik heb jou van de week anders hard vernederd toen jij als 'chevy' speelde.quote:
In beiden gevallen deden ze alsof ze hun best dedenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik liet Pax alle hoeken van het veld zien. Beetje zoals ik je moeder alle hoeken van de slaapkamer liet zien.
Duhquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb jou van de week anders hard vernederd toen jij als 'chevy' speelde.
Al ga je nu waarschijnlijk ontkennen dat jij dat was.
Dat is te begrijpen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja maar dat spul nou in de regen en tegenwind aan m'n stuur hangen is ook alweer zoiets
Geeft niets, dat overkomt iedereen wel eensquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die grap kwam niet helemaal uit de verf.
Geen idee, heb geen TV aan staanquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Shownieuws heeft er nog niks over gezegd helaas.
zegt degene die een nintendo switch voor zichzelf haaltquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:54 schreef onlogisch het volgende:
Er wordt geen spaan heel gelaten van JC vandaag.
De switch heb ik gehaald voor mijn zoon, idioot.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
zegt degene die een nintendo switch voor zichzelf haalt
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De switch heb ik gehaald voor mijn zoon, idioot.
Je bedoelt Boulevardquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Shownieuws heeft er nog niks over gezegd helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |