Ik versloeg paxcon in een directe confrontatie met haxball. Niet dat dit van zo'n hoogstaand niveau is voor een pro als jij, maar ik wilde dit heugelijke feit toch even met je delenquote:
Huh.quote:
Uitstekende prestatie makker.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik versloeg paxcon in een directe confrontatie met haxball. Niet dat dit van zo'n hoogstaand niveau is voor een pro als jij, maar ik wilde dit heugelijke feit toch even met je delen
tieves ziggoquote:Voetbalfans Ziggo blijven meer betalen voor Fox Sports
Ziggo-klanten blijven meer betalen voor een abonnement op Fox Sports dan abonnees van andere providers. Eind juni leek daar door een uitspraak van de rechtbank in Amsterdam verandering in te komen, maar Ziggo heeft in hoger beroep bij het gerechtshof vandaag alsnog gelijk gekregen.
Ik dacht serieus gister dat GGMM onder jouw naam speelde. Dat is wel een compliment toch?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik versloeg paxcon in een directe confrontatie met haxball. Niet dat dit van zo'n hoogstaand niveau is voor een pro als jij, maar ik wilde dit heugelijke feit toch even met je delen
Ik zit nu in de bus om ¤225 te verdienen op het stationquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nope. Ik ga mijn ogen laseren eind augustus, geen geld voor vakantie
Twents voor kerelquote:
Koekoek.quote:
Op of achter het station?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit nu in de bus om ¤225 te verdienen op het station
Dat wordt staan vanavond
Zeker. Het ging ook lang goed tegen Chevy. Binnen een paar maanden verwacht ik een betere speler te zijn dat Chevy. Nog lang eigenlijk als je dat afzet tegen de kwaliteiten van Chevy, maar ik leer niet zo snel zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dacht serieus gister dat GGMM onder jouw naam speelde. Dat is wel een compliment toch?
Achter uiteraardquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Op of achter het station?
badum tjak
Jij maakt je wel lekker nuttig op kantoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Het ging ook lang goed tegen Chevy. Binnen een paar maanden verwacht ik een betere speler te zijn dat Chevy. Nog lang eigenlijk als je dat afzet tegen de kwaliteiten van Chevy, maar ik leer niet zo snel zullen we maar zeggen
Gaat vast goed komenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Het ging ook lang goed tegen Chevy. Binnen een paar maanden verwacht ik een betere speler te zijn dat Chevy. Nog lang eigenlijk als je dat afzet tegen de kwaliteiten van Chevy, maar ik leer niet zo snel zullen we maar zeggen
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij maakt je wel lekker nuttig op kantoor.
Het was een wat ongelukkige pot, dat kan een keertje gebeuren. Overigens doet dit niks af aan de zege van onlogischquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uitstekende prestatie makker.
Vergeet niet dat Pax dit spel al 8 jaar speelt, en jij net een paar maanden.
Wat een omslachtige manier om te zeggen dat je het niet kan.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:47 schreef Scrummie het volgende:
Gaat vast goed komen. Ik neem het niet zo serieus
.
Had je geen grote tas.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit nu in de bus om ¤225 te verdienen op het station
Dat wordt staan vanavond
Je kan er geen reet van.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het was een wat ongelukkige pot, dat kan een keertje gebeuren. Overigens doet dit niks af aan de zege van onlogisch
Jammer dat je de zin weg laat waarin ik zélf zeg dat ik er geen reet van kan.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een omslachtige manier om te zeggen dat je het niet kan.
Dank je wel vriend. Ik kijk uit naar de haxballsessie van vanavond. Ik hoop dat jij en GGMM en Scrummie alle 3 van de partij zullen zijnquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het was een wat ongelukkige pot, dat kan een keertje gebeuren. Overigens doet dit niks af aan de zege van onlogisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |