Een espresso voor je workout is echt goddelijkquote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:27 schreef Saind het volgende:
[..]
ik begrijp cafeine niet zo goed in pre workout
droog je toch alleen maar van uit
en je kunt niet slapen
Hoezo is dat goed voor sport
ja dan moet je niet aan beginnen man, merk ook wel dat mijn lichaam aardig naar de tyfus is geraakt door al dat zuipen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
lag paar maanden terug in ziekenhuis vanwege longontsteking en toen leverfalen
en hart ging ook niet lekker
maar ze weten niet precies de reden van dat laatste, dus moet voorzichtig zijn zolang ze niet zekerheid hebben.
nee joh, die miljoen klopte al niks vanquote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was 2010, dus zullen er nu wel 6-7 miljoen zijn. Geen idee welk percentage real Madrid daarvan uiteindelijk opstrijkt. Hij heeft ook een enorm contract met Nike terwijl adidas de shirtsponsor is van Real
Maar Real is en blijft wel de rijkste club door commercie, terwijl Engeland veel meer tv-geld krijgt. Hoe kan dat dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee joh, die miljoen klopte al niks van
staan nu op 3, sponsoring zal meer opleveren dan shirtverkoop, maar hoe die verdeling precies is ook geen idee.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar Real is en blijft wel de rijkste club door commercie, terwijl Engeland veel meer tv-geld krijgt. Hoe kan dat dan?
MUFC is al jaren de rijkste van de wereld. Elan is weer eens verkeerd geïnformeerd.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
staan nu op 3, sponsoring zal meer opleveren dan shirtverkoop, maar hoe die verdeling precies is ook geen idee.
http://www.totalsportek.com/money/richest-football-clubs/
Man Utd blijft toch wel de rijkste, geen idee hoe ze dat flikken na al die magere jaren en waardeloze spelersquote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar Real is en blijft wel de rijkste club door commercie, terwijl Engeland veel meer tv-geld krijgt. Hoe kan dat dan?
glazerquote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Man Utd blijft toch wel de rijkste, geen idee hoe ze dat flikken na al die magere jaren en waardeloze spelers
Real verdient aan dit soort dingen veel meer iddquote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
staan nu op 3, sponsoring zal meer opleveren dan shirtverkoop, maar hoe die verdeling precies is ook geen idee.
http://www.totalsportek.com/money/richest-football-clubs/
Zit niet echt een pakkende filosofie meer achter met dragende speler zoals dat vroeger wel het geval was.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Man Utd blijft toch wel de rijkste, geen idee hoe ze dat flikken na al die magere jaren en waardeloze spelers
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
MUFC is al jaren de rijkste van de wereld. Elan is weer eens verkeerd geïnformeerd.
Omdat je moeder zichzelf daar prostitueert..quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik sta nu bij de Galgenwaard. Waarom stink het hier zo naar vuilnis/stront/lijk?
2/10quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:11 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Omdat je moeder zichzelf daar prostitueert..
Mijn moeder is m'n vader..quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ze worden steeds slechter, net als de pijpbeurten van je moeder.
druk maken om een transfer van een braziliaan naar ajax voor 18 miljoen...quote:Real en Monaco akkoord over Mbappé: 180 miljoen!
© AP
Real Madrid en Monaco hebben volgens Marca een principe-akkoord bereikt over de transfer van Kylian Mbappé. De 18-jarige spits zou voor maar liefst 180 miljoen euro (160 miljoen plus 20 miljoen aan bonussen) verkassen naar de Spaanse hoofdstad. Dat bedrag zou Mbappé de duurste voetballer aller tijden maken, een record dat nu met 105 miljoen euro op naam staat van Paul Pogba (van Juventus naar Manchester United). Mbappé maakte afgelopen seizoen grote indruk bij Monaco, dat verraste met een plek bij de laatste vier in de Champions League. Hij werd ook in verband gebracht met Arsenal, Liverpool en Paris Saint-Germain
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
druk maken om een transfer van een braziliaan naar ajax voor 18 miljoen...
10 keer duurder, die van real is 10 keer duurderquote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
druk maken om een transfer van een braziliaan naar ajax voor 18 miljoen...
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:26 schreef Doublepain het volgende:
Je ex is leuk, maar ik ben leuker
Mannen laten me geen keuze
Ren naar binnen in de Jimmy
Vertrek pas als ik ben met Monica Geuze
Elke keer als ik d'r zie krijg ik kriebels in m'n buik, ik zweer 't ze jeuken
Zou d'r never disrespecten, maar ben een homo als ik zeg dat ik haar niet wil neuken
Chawa barkie voor een day
Bel me en we komen quick
Ik heb die Roley om m'n wrist
Dat is vier keer duurder dan je whip
Doe een shout out naar m'n ex
Ze ziet me flexen in die clips
Ik hoor ze heeft een nieuwe guy (what?)
Dus ik fix een nieuwe bitch
4x duurder de mijne 4 x duurderquote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:26 schreef Doublepain het volgende:
Je ex is leuk, maar ik ben leuker
Mannen laten me geen keuze
Ren naar binnen in de Jimmy
Vertrek pas als ik ben met Monica Geuze
Elke keer als ik d'r zie krijg ik kriebels in m'n buik, ik zweer 't ze jeuken
Zou d'r never disrespecten, maar ben een homo als ik zeg dat ik haar niet wil neuken
Chawa barkie voor een day
Bel me en we komen quick
Ik heb die Roley om m'n wrist
Dat is vier keer duurder dan je whip
Doe een shout out naar m'n ex
Ze ziet me flexen in die clips
Ik hoor ze heeft een nieuwe guy (what?)
Dus ik fix een nieuwe bitch
Je verdient te weinig of hebt elders schulden.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Afgewezen door ABN op creditcard aanvraag.Wat is dit nou weer
Je BKR registratie is slecht getoetst.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Afgewezen door ABN op creditcard aanvraag.Wat is dit nou weer
Harriequote:
kan deze gore pleuris randdebiel niet gewoon zijn gore tering tieves bek houwenquote:De Mos kritisch: Oranje-vrouwen technisch matig en onbeholpen
Voetbalanalyticus Aad de Mos gaat niet mee in de euforie die rond de voetbalsters van Oranje heerst. Nederland mag dan in de ban zijn van de ploeg die zich gisteren plaatste voor de kwartfinales van het EK voetbal, de voormalig voetbaltrainer is dat allerminst.
Minder dan 6 maanden in dienst en geen vast contract.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je verdient te weinig of hebt elders schulden.
Ok klaas.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
kan deze gore pleuris randdebiel niet gewoon zijn gore tering tieves bek houwen
heel nederland vind het gewoon leuk dat nederland wint en dan gaat deze mongool in media zich met dames voetbal bezig houden en roepen wat heel nederland al gezien heeft en weet
de mos tief op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aad>>>>klaasquote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
kan deze gore pleuris randdebiel niet gewoon zijn gore tering tieves bek houwen
heel nederland vind het gewoon leuk dat nederland wint en dan gaat deze mongool in media zich met dames voetbal bezig houden en roepen wat heel nederland al gezien heeft en weet
de mos tief op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Niet eensquote:
Onlogisch weet nog wel een leuk tentje in de buurt van de Kuip waar je voor weinig geld een koude kipsate kan krijgen met kleffe frietjes.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Rotterdammers hier die me een leuk eettentje in het centrum aan kunnen bevelen?
Wat is frietquote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch weet nog wel een leuk tentje in de buurt van de Kuip waar je voor weinig geld een koude kipsate kan krijgen met kleffe frietjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |