even a broken clock is right twice a dayquote:Op maandag 24 juli 2017 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pas op, Doublepain komt straks met argumenten als: "Ja, soms hebben ze gewoon gelijk."
Dat is een mooi Engels gezegde.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
even a broken clock is right twice a day
Thnx voor de reistip! (No sarcasm)quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:02 schreef Typisch het volgende:
Review voor Leuven: 8.5/10 zou nog eens een weekendje doen.
einde bericht
Iedereen staat vrij te stemmen wat ie wil, dus ik ga niemand overtuigen of mezelf verdedigenquote:Op maandag 24 juli 2017 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pas op, Doublepain komt straks met argumenten als: "Ja, soms hebben ze gewoon gelijk."
Dacht dat je ging slapen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iedereen staat vrij te stemmen wat ie wil, dus ik ga niemand overtuigen of mezelf verdedigen
Van alles. Uitnodiging van de hotelbaas, eten met haar familie.quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Van alles. Uitnodiging van de hotelbaas, eten met haar familie.
Ken haar via viaquote:
Mokerhard die Lans. Ik ga even in een hoekje mijn wonden likken.quote:Op maandag 24 juli 2017 22:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Frank Beria gaat daar in ieder geval niet meer voor zorgen.
7/10quote:Op maandag 24 juli 2017 22:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zeik wanneer ik wil, net als gisteravond over je moeder
Het mag geen naam hebben.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Heeft Dordrecht een beetje een centrum?
Klopt het is met verf. Het is ook voor mijn zoon.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Met die verf toch? Lijkt me vrij kinderachtig dan wel saaie game.
Hoezo zou dat typisch zijn?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 08:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil die film Dunkirk wel zien. Heb er hoge verwachtingen van. Iemand al gezien? Typisch?
is het vandaag wel weer voorquote:Op dinsdag 25 juli 2017 08:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil die film Dunkirk wel zien. Heb er hoge verwachtingen van. Iemand al gezien? Typisch?
Die zit als het goed is met haar accordeon bij de roltrap van 't metrostation hier om de hoek.. Ik ga over een uurtje even kijken of ze wat centjes op haar kartonnetje heeft liggen..quote:
Zag je nog posten vannacht. Kon je niet slapen van de pijn?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 08:03 schreef tong80 het volgende:
Zo naar de huisarts. Evalueren van de opname en heb weer een klompvoet (vocht wordt vastgehouden) dikke voet en enkel. Wordt weer paar weken rekverband door de Buurtzorg. Helaas niet wandelen voorlopig. Wel fietsen denk ik.
Dat komt bij mij straks.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 08:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat heb ik al achter de rug, nu een gezonde dosis koffie
Hoeveel drink je er per dag dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 09:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat komt bij mij straks.Mag van mezelf niet meer zoveel koffie drinken. Kan wel zeggen dat ik nu ieder kopje koffie als een hoogtepunt ervaar.
Stap één is gezet om van je verslaving af te komen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 09:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat komt bij mij straks.Mag van mezelf niet meer zoveel koffie drinken. Kan wel zeggen dat ik nu ieder kopje koffie als een hoogtepunt ervaar.
Nee, viel wel mee. Even twee uurtjes er uit. Moet nog ritme oppakken. Net bij de huisarts geweest.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 09:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zag je nog posten vannacht. Kon je niet slapen van de pijn?
Nu nog maar 4/5.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 09:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoeveel drink je er per dag dan?
Hoef er niet helemaal af. Maar 10 kopjes op een dag vond ik wat veel.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 09:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stap één is gezet om van je verslaving af te komen.
Wauw..quote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoef er niet helemaal af. Maar 10 kopjes op een dag vond ik wat veel.
AFKICKEN DOE JE NIET HALF!!!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoef er niet helemaal af. Maar 10 kopjes op een dag vond ik wat veel.
Je bent wel flink gestopt met dingen he?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:02 schreef Befbekje het volgende:
Zoveel koffie zoop ik niet eens, toen ik in januari/februari met de koffie stopte..
Toen ik zeventien was leefde ik fucking straight edge.. Ik dronk een pakje Campina Goedemorgen op weg naar school, de rest van de dag alleen maar water en 's avonds beetje aardappels met groenten..quote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je bent wel flink gestopt met dingen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |