even a broken clock is right twice a dayquote:Op maandag 24 juli 2017 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pas op, Doublepain komt straks met argumenten als: "Ja, soms hebben ze gewoon gelijk."
Dat is een mooi Engels gezegde.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
even a broken clock is right twice a day
Thnx voor de reistip! (No sarcasm)quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:02 schreef Typisch het volgende:
Review voor Leuven: 8.5/10 zou nog eens een weekendje doen.
einde bericht
Iedereen staat vrij te stemmen wat ie wil, dus ik ga niemand overtuigen of mezelf verdedigenquote:Op maandag 24 juli 2017 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pas op, Doublepain komt straks met argumenten als: "Ja, soms hebben ze gewoon gelijk."
Dacht dat je ging slapen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iedereen staat vrij te stemmen wat ie wil, dus ik ga niemand overtuigen of mezelf verdedigen
Van alles. Uitnodiging van de hotelbaas, eten met haar familie.quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Van alles. Uitnodiging van de hotelbaas, eten met haar familie.
Ken haar via viaquote:
Mokerhard die Lans. Ik ga even in een hoekje mijn wonden likken.quote:Op maandag 24 juli 2017 22:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Frank Beria gaat daar in ieder geval niet meer voor zorgen.
7/10quote:Op maandag 24 juli 2017 22:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zeik wanneer ik wil, net als gisteravond over je moeder
Het mag geen naam hebben.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Heeft Dordrecht een beetje een centrum?
Klopt het is met verf. Het is ook voor mijn zoon.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Met die verf toch? Lijkt me vrij kinderachtig dan wel saaie game.
Hoezo zou dat typisch zijn?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 08:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil die film Dunkirk wel zien. Heb er hoge verwachtingen van. Iemand al gezien? Typisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |