Zeg nou maar dat je op 50% speelde, Onlogisch is geen klein kind meerquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het was een wat ongelukkige pot, dat kan een keertje gebeuren. Overigens doet dit niks af aan de zege van onlogisch
Ik liet Pax alle hoeken van het veld zien. Beetje zoals ik je moeder alle hoeken van de slaapkamer liet zien.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeg nou maar dat je op 50% speelde, Onlogisch is geen klein kind meer
Ik heb jou van de week anders hard vernederd toen jij als 'chevy' speelde.quote:
In beiden gevallen deden ze alsof ze hun best dedenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik liet Pax alle hoeken van het veld zien. Beetje zoals ik je moeder alle hoeken van de slaapkamer liet zien.
Duhquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb jou van de week anders hard vernederd toen jij als 'chevy' speelde.
Al ga je nu waarschijnlijk ontkennen dat jij dat was.
Dat is te begrijpen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja maar dat spul nou in de regen en tegenwind aan m'n stuur hangen is ook alweer zoiets
Geeft niets, dat overkomt iedereen wel eensquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die grap kwam niet helemaal uit de verf.
Geen idee, heb geen TV aan staanquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Shownieuws heeft er nog niks over gezegd helaas.
zegt degene die een nintendo switch voor zichzelf haaltquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:54 schreef onlogisch het volgende:
Er wordt geen spaan heel gelaten van JC vandaag.
De switch heb ik gehaald voor mijn zoon, idioot.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
zegt degene die een nintendo switch voor zichzelf haalt
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De switch heb ik gehaald voor mijn zoon, idioot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |