Waarom zetten ze de gevarendriehoek niet duidelijker op de strook? Bang dat ie stukgereden wordt?quote:Op maandag 24 juli 2017 08:56 schreef Ludachrist het volgende:
Zal Braddie een boete gescoord hebben?
[ afbeelding ]
Wat een mongool.quote:Op maandag 24 juli 2017 08:56 schreef Ludachrist het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatsingquote:Op maandag 24 juli 2017 08:56 schreef Ludachrist het volgende:
[ afbeelding ]
Of terecht of onterecht ik weet het niet ik was er niet, stel mij wel voor rookpluim die men voorbij rijden doet 70 kmh zag ik ergens.quote:Op maandag 24 juli 2017 11:59 schreef ufopiloot het volgende:
Boetes zijn terecht, een rood kruis is een rood kruis.
Maar; Ik vind het wel lachwekkend dat er dus geen pylonnetjes of een politiewagen wordt neergezet, maar wel iemand met een fotocamera of een bonnenboekje om kentekens te noteren. Als je ziet dat er elke 10 seconden een auto langsrijdt, dan doe je er toch gelijk wat aan om het te stoppen? Als het echt zo gevaarlijk was en/of een brandweerroute, dan hadden ze wel iets meer prioriteit mogen geven aan het beter afsluiten van de afrit in plaats van op hun dooie gemakkie 3 kwartier lang boetes uit te schrijven.
voordat je bij het rode kruis komt, staat er al op 2-3 matrixen ervoor een pijl naar links of rechts aangegeven en daarna volgt de matrix met de rode kruis. Als je pas op het moment dat je de rode kruis nadert je bezig gaat houden met het invoegen naar de andere baan, ben je echt rijkelijk te laat.quote:Op maandag 24 juli 2017 12:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Of terecht of onterecht ik weet het niet ik was er niet, stel mij wel voor rookpluim die men voorbij rijden doet 70 kmh zag ik ergens.
Sorteert men voor ziet men rood kruis, en links naast mij rijd al een auto, wat te doen?
Remmen of de wagen wat zich naast mij bevind van de weg afdrukken?
Deze bedoel jij?quote:
In dit geval niet, want het betrof afritten.quote:Op maandag 24 juli 2017 12:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
voordat je bij het rode kruis komt, staat er al op 2-3 matrixen ervoor een pijl naar links of rechts aangegeven en daarna volgt de matrix met de rode kruis. Als je pas op het moment dat je de rode kruis nadert je bezig gaat houden met het invoegen naar de andere baan, ben je echt rijkelijk te laat.
Toch denk ik die 70 rechts had ook een kruis behoren te zijn, daar gaan we weer alles maar half?quote:Op maandag 24 juli 2017 14:23 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
In dit geval niet, want het betrof afritten.
Dan had ik die brandweer auto willen zien draaien als de afrit toerit was geworden.quote:Op maandag 24 juli 2017 15:15 schreef ufopiloot het volgende:
Nee, dat is geen half werk. Die 2 rijstroken waar je 70 mag is hoofdrijbaan. De afritten zijn apart voorzien van rood kruis. Daar zijn geen pijlen voor benodigd, en dus ook geen extra kruizen op de hoofdrijbaan benodigd.
En? Jij rijdt ook over de gesloten spitsstrook?quote:Op zondag 23 juli 2017 22:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Incident was al gepasseerd toen de tweede strook ook werd afgesloten...
Waarom is men wel in staat om vluchtstroken, verboden in te rijden, verboden te parkeren en weet ik veel wat voor borden/ verkeersregels serieus te nemen? Of is alle regelgeving als je op de snelweg rijdt plotseling niet meer valide?quote:Op zondag 23 juli 2017 23:40 schreef jakosi het volgende:
[..]
Maar nog steeds hangen die rode kruizen er, in de ogen van veel mensen, 'nutteloos'. Wat met zich meebrengt dat sommige mensen rode kruizen in het algemeen minder serieus nemen.
Oh, er is iets aan de hand, laat ik mijn telefoon pakken en een foto maken in plaats van op de weg te letten.quote:Op maandag 24 juli 2017 12:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Deze bedoel jij?
https://pbs.twimg.com/media/DFc8R2AXoAAHOhs.jpg
Chips er was een getuige en heeft ook nog een beeld gemaakt?
Triest he altijd iemand die over de schouder mee kijken doet, kan ook passagier gemaakt hebben of een camera die altijd mee kijken doet, ik heb er ook eentje achter de venster trouwens.quote:Op maandag 24 juli 2017 16:39 schreef Nobu het volgende:
[..]
Oh, er is iets aan de hand, laat ik mijn telefoon pakken en een foto maken in plaats van op de weg te letten.
Dat is alleen niet wat er hier aan de hand was. Hier was gewoon de hele afslag afgekruist maar besloten mensen toch nog ff de afslag te nemen vlak achter de brandende auto.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Het was een snelweg en beide stroken sprongen aan, ja dan ga ik dus bij deze, na dit gelezen te hebben vol in de ankers. 230 wagens die er dan achterop knallen!
Dit is simpelweg het effect van elke dag dezelfde route nemen, dan let je niet eens meer op verkeersborden, daar rechtdoor rijden is dan niet meer als een automatisme.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:25 schreef CrashO het volgende:
De gemiddelde Nederlandse automobilist + rood kruis:
Echt stoppen op de rem blijven staan in de achteruit handrem en schrap gaan zitten?quote:Op maandag 24 juli 2017 17:36 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
En in jouw siutatie, als opeens alle kruizen aangaan, ja, dan hoor je te stoppen op de snelweg.
Niet als die rode kruizen net aanspringen terwijl je al op dat stuk weg rijdt en die witte matrix-pijlen op de borden achter je verschijnen. Wat dan?quote:Op maandag 24 juli 2017 12:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
voordat je bij het rode kruis komt, staat er al op 2-3 matrixen ervoor een pijl naar links of rechts aangegeven en daarna volgt de matrix met de rode kruis. Als je pas op het moment dat je de rode kruis nadert je bezig gaat houden met het invoegen naar de andere baan, ben je echt rijkelijk te laat.
Achteruit spookrijden doorgetrokken streep negeren alles is geoorloofd dan, zelfs bij een rood kruis mag ik geen verdrijvingsvlak of doorgetrokken streep nemen toch?quote:Op maandag 24 juli 2017 17:37 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit is simpelweg het effect van elke dag dezelfde route nemen, dan let je niet eens meer op verkeersborden, daar rechtdoor rijden is dan niet meer als een automatisme.
Stoppen.quote:Op maandag 24 juli 2017 18:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet als die rode kruizen net aanspringen terwijl je al op dat stuk weg rijdt en die witte matrix-pijlen op de borden achter je verschijnen. Wat dan?
Doe je dat bij een stilstaande file ook dan?quote:Op maandag 24 juli 2017 18:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Echt stoppen op de rem blijven staan in de achteruit handrem en schrap gaan zitten?
Maar op het moment dat jij achteraan sluit bij een stilstaande file kunnen ze ook achterop rijden bij je.quote:Op maandag 24 juli 2017 18:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als er genoeg achter me staan om de evt klap op te vangen niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |